ciudatenii cu hidractive3

sfere, dozatoare, pompe, LDS, etc Âşi tren de rulare.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 07-Aug-2009 10:41

am fost la totcitro serv din ploiesti si prin rabdarea lor am reusit sa mai eliminam din posibile cauze pentru comportamentul mai mult decat straniu al suspensiei.

1. sferele sunt ok - la presiunea potrivita si egala
2. palpatorul a lucrat ok la fiecare test
3. daca scot furtunul de retur de la unul din telescoapele din fata iese ulei sub presiune dinspre instalatie (vas) in mod normal ar fi trebuit doar sa picure...

ramane de verificat daca bsi-ul masinii are nevoie de un update de soft, si cu un palpator nou pe fata, iar intr-un final alte telescoape...

unde-mi recomandati update-ul de soft si cam la ce preturi sa ma astept?
la promotor valcea e posibil?
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Vin 07-Aug-2009 11:29

Problema de genul ridicare aleatoare a suspensiei spate ( in special cand stergatoarele functioneaza) este posbil sa fie datorata unei interferente de la cablurile electrice ale stergatoareleor transmisa la cablurile electrice ale senzorului de pozitie spate.

Solutia ar fi ca sa se izoleze cablurile ce duc la senzorul de pozitie de celelalte cabluri, sa fie pozitionate intr-un tub de izolatie propriu si separate de celelalte cabluri la o mica distanta. Eu asta as incerca prima data cu cablurile de la ambii senzori de pozitie.

Rezervorul de LDS este presurizat deci depinde ce furtun scoti posibil sa-ti iasa cu presiune asta daca nu cumva are vre-o supapa care sa nu permita iesirea pe returul respectiv si respectiva nu lucreaza.

tu ai H3 sau H3+ ?
Este vre-o recomandare de upgrade de sw la BSI ( calc confort... ) ptr a corecta probleme de suspensie la BHI ( calc pompa suspensie ), eu n-am auzit ?

Upgrade de sw la toate calc masinilor (teoretic ) poti sa-ti faci la orice service autorizat Citroen... preturi cred ca ar fi ~1H manopera.

La Valcea precis este posibil si chiar recomandat.
Daca tot te duci sa-ti faci sw la BSI si BHI fa-ti si la ECU, stiu ei.

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Vin 07-Aug-2009 13:21

Salutare ,
Lui ovidiu ii face fata probleme(sau ii facea... la noi a mers ok)
Cablajul este chiar impecabil , totul se misca foarte bine , amortizoare ok ! insa dupa 2 zile masina se lasa de fata !
Acum masina are suspensie normala(sfere normale nu comfort) h3 simpla ! Legat de amortizoare , logic nu trebuia sa dea decat cateva picaturi de ulei pe retur ,dinspre amortizor! au venit c5`uri cu ele rupte... si erau uscate ! pe cand la el.. curgea cu presiune si mult !
M`am gandit ca ar fi un bug de soft ... este cel mai usor de incercat !
Acum intrebarea mea este.. poate nu stiu eu(sau poate asa este la modelele mai noi) lexia mi`a vazut electrovalve de hidractive (pentru a treia sfera pe punte) este normal ? sa aiba incorporata "extensia"? caci toate c5 s1 verificate de mine ,cu suspensie normala ,nu aveau chestia asta!
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 07-Aug-2009 13:46

de precizat ar mai fi, cu masina oprita se aude cum corecteaza mereu inaltimea dupa care intra in economy mode si dupa 1-2 zile se vede cu ochiul liber cum a mai coborat de fata de parca ar fi o roata care se dezumfla dupa cateva zile.... asta mi se pare a fi un defect totusi?

nici eu nici ei nu am putut intelege de ce la service citroen cand am adus-o dupa schimbarea pompei (cu una noua - intreg ansamblul de sub rezervorul de lds) cobora la minut de fata si se ridica intruna, a scos un telescop l-a curatat la exterior si nu mai face la minut ci asa cum am descris mai inainte...

ma gandeam la varianta updatarii softului/softurilor daca exista care cu putin noroc poate contine si un remediu pentru problemele astea, doar pentru a elimina si posibilitatea unui bug software
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

aurelian21
pasionat
Mesaje: 507
Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde aurelian21 » Vin 07-Aug-2009 14:38

nu contine nici un remediu soft-ul pt ca nu de acolo e problema ... ai 3 variante care merg prin eliminare 1. pompa hidraulica, daca aia merge treci la punctul 2. senzorii de inaltime(asiete) sau cum le-o zice vezi daca merg aia si 3 telescoapele. la mine astea s-au dus am inceput sa pierd ulei si din cauza asta mi se tot ridica si lasa masina. cu atat mai mult ca dupa curatarea telescoapelor a inceput din nou sa faca figuri mai rar ai semn ca ar putea fi de la ele. eu unul dupa schimbarea lor nu am mai avut nici cea mai mica problema cu suspensia. a mers perfect

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Vin 07-Aug-2009 14:43

masina are 40 000 km ! si nu dau ulei pe retur :shock: ah da.. si s`a facut si proba cu alt senzor din cate mi`a spus :)
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 07-Aug-2009 14:54

aurelian21 scrie:nu contine nici un remediu soft-ul pt ca nu de acolo e problema ... ai 3 variante care merg prin eliminare 1. pompa hidraulica, daca aia merge treci la punctul 2. senzorii de inaltime(asiete) sau cum le-o zice vezi daca merg aia si 3 telescoapele. la mine astea s-au dus am inceput sa pierd ulei si din cauza asta mi se tot ridica si lasa masina. cu atat mai mult ca dupa curatarea telescoapelor a inceput din nou sa faca figuri mai rar ai semn ca ar putea fi de la ele. eu unul dupa schimbarea lor nu am mai avut nici cea mai mica problema cu suspensia. a mers perfect


la tine din ce cauza s-au stricat amortizoarele? la mine totusi putin probabil telescoapele, poate din cauza statului in parcare furnicile si-au facut de cap... dar nu are decat 4 ani masina...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

aurelian21
pasionat
Mesaje: 507
Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde aurelian21 » Vin 07-Aug-2009 15:05

=)) la mine din cauza faptului ca am umblat cu ea pe burtica s-au dus ... probabil si tu ai rulat la un mom. dat cu ea jos cand ai avut problema cu asieta

aurelian21
pasionat
Mesaje: 507
Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde aurelian21 » Vin 07-Aug-2009 15:08

"dupa vreo 10 minute s-a lasat pe fata cum se lasa de obicei dupa las masina in parcare iar spatele ramasese sus. am pornit motorul si nu a vrut sa mai coboare de spate, am inchis portbagajul si a raspuns la comenzi."
probabil ai plecat de cateava ori cu ea fara suspenie pe fata si ti-ai distrus garniturile de la telescoape ... crede-ma ca se duc usor daca sunt pe capat ... eu facusem cu ea cel mult 15 Km cu ea lasata si s-au distrus

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 07-Aug-2009 15:09

aurelian21 scrie:=)) la mine din cauza faptului ca am umblat cu ea pe burtica s-au dus ... probabil si tu ai rulat la un mom. dat cu ea jos cand ai avut problema cu asieta


da am mers pe burtica de cateva ori dar f putin, chiar si asa, eram odata in rond la parc herastrau pe piatra aia cubica, am zis ca fac infarct cum m-a zdruncinat dar am tras pe dreapta repede si am ridicat-o din buton...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 07-Aug-2009 15:10

aurelian21 scrie:"dupa vreo 10 minute s-a lasat pe fata cum se lasa de obicei dupa las masina in parcare iar spatele ramasese sus. am pornit motorul si nu a vrut sa mai coboare de spate, am inchis portbagajul si a raspuns la comenzi."
probabil ai plecat de cateava ori cu ea fara suspenie pe fata si ti-ai distrus garniturile de la telescoape ... crede-ma ca se duc usor daca sunt pe capat ... eu facusem cu ea cel mult 15 Km cu ea lasata si s-au distrus


aceasta distrugere nu se poate vedea la fatza locului? sau e ceva in interiorul telescopului, ca la mine nu pierde ulei pe nicaieri
Ultima oară modificat Vin 07-Aug-2009 15:11 de către viorelovidiu, modificat 1 dată în total.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

aurelian21
pasionat
Mesaje: 507
Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde aurelian21 » Vin 07-Aug-2009 15:11

masina se lasa si corecteaza din 2 motive din cate stiu eu.

1. Cand e dusa asieta

2. Cand pierzi presiune pe undeva.

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Vin 07-Aug-2009 16:34

pai telescoapele le elimini usor din ecuatie.scoate retururile de la ambele si baga-le in ceva vas sa nu curga lds pe jos.porneste motorul si cind incepe sa danseze uita-te pur si simplu daca pe la returul vreunuia din telescoape curge puternic ulei .daca nu curge,ambele telescoape sunt ok,nu ?
a,si daca ziceai ca-ti curge din cealalta parte a returului,baga un dop in fiecare pina faci testul.asteptam noutati!
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 07-Aug-2009 16:38

prin bunavointa lui pop aurelian voi lua un telescop si voi merge la tocitro (daca ma mai primesc :lol: ) si vom face testul propus de tine si cu inlocuirea telescopului...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Sâm 08-Aug-2009 10:43

Salut,

mihaistan scrie:Salutare ,
...!
Acum intrebarea mea este.. poate nu stiu eu(sau poate asa este la modelele mai noi) lexia mi`a vazut electrovalve de hidractive (pentru a treia sfera pe punte) este normal ? sa aiba incorporata "extensia"? caci toate c5 s1 verificate de mine ,cu suspensie normala ,nu aveau chestia asta!


Asta imi apare la masinile mele ( C5-1.6HDI FAP -2005 ) cu H3 pe Lexia v3.45.24 si pe Proxia v3.42 la testare suspensie:

Imagine


Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru Shraunouw