este deja a treia sau a patra masina la care se intimpla urmatorul fenomen:janta spate freaca in colturile etrierului.janta fiind originala si neschimbata banuiesc ca etrierul se indeparteaza de centrul rotii din cauze pe care deocamdata nu le-am descoperit.posibil sa se indoaie suruburile sau cine stie ce altceva.
ca solutie de moment am mai luat cu flexul putin din colturile etrierului
ce sa fie ?
mister (deocamdata) la etrier spate c5.
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
mister (deocamdata) la etrier spate c5.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
salut , nu este nici un mister ! oxideaza foarte mult intre bascula si etrier ! impingand etrierul catre janta ! se curata foarte bine oxidul si se rezolva !
Problema care m`a uimit pe bine ,este la prezoane caci merg foarte greu
au un fel de camasa sau ceva ... care blocheaza rau ! in fine ... toate trebuie sa aiba ceva putred 
Problema care m`a uimit pe bine ,este la prezoane caci merg foarte greu


TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
crezi ca impinge etrierul 3-4 milimetri ? greu de crezut.si oricum sa scoti suruburile de la etrier e o aventura.cel putin 1 ora pe o parte.daca ai noroc.cred ca n-au respectat jocul dintre surub si gaura etrierului.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
mister (deocamdata) la etrier spate c5.
X files.........
Salut,
Nu-i X-files...Am avut eu aceeasi problema si am vrut chiar sa pun o serie de poze.Da, se face transfer(electrochimic) de material intre cele doua aliaje diferite, ale bratului, respectiv etrierului(de otel, respectiv aluminiu).Suruburile nu mai ies fiindca sunt curbate de forta cu care le indoaie etrierul cand se "mananca" prin oxidare aluminiul si isi schimba pozitia,fiind solicitat si de sustinerea placutelor la franare.De aceea si freaca pe roata.Ies extrem de greu dar departate , un "strop"si taiate prin cei catva mm ramasi "la vedere" cu flexul, vor iesi mai usor.Asa, "bucatite", am reusit sa "scap" de suruburile indoite.Am mai dat si 80 de RON, pe suruburi "de origine"...
Am dat cu spray zinc "Liqui Moly" pe suprafetele aflate in contact si care au reactionat electrochimic, inainte de a monta totul la loc.
Nu prea am idee cum e cu pusul pozelor ca mai am cateva in calculator.
Multa bafta!
Nu-i X-files...Am avut eu aceeasi problema si am vrut chiar sa pun o serie de poze.Da, se face transfer(electrochimic) de material intre cele doua aliaje diferite, ale bratului, respectiv etrierului(de otel, respectiv aluminiu).Suruburile nu mai ies fiindca sunt curbate de forta cu care le indoaie etrierul cand se "mananca" prin oxidare aluminiul si isi schimba pozitia,fiind solicitat si de sustinerea placutelor la franare.De aceea si freaca pe roata.Ies extrem de greu dar departate , un "strop"si taiate prin cei catva mm ramasi "la vedere" cu flexul, vor iesi mai usor.Asa, "bucatite", am reusit sa "scap" de suruburile indoite.Am mai dat si 80 de RON, pe suruburi "de origine"...
Am dat cu spray zinc "Liqui Moly" pe suprafetele aflate in contact si care au reactionat electrochimic, inainte de a monta totul la loc.
Nu prea am idee cum e cu pusul pozelor ca mai am cateva in calculator.
Multa bafta!
-
- pasionat
- Mesaje: 317
- Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
- Localitate: bucuresti
mister (deocamdata) la etrier spate c5
Probabil ca agentii folositi iarna la topirea zapezii de pe drumuri duce la acest fenomen.Dar transfer electrochimic nu prea-mi vine sa cred ca se face. In afara curentului de aer, nu cred ca mai exista si alti curenti care se invart pe la rotile din spate ale C 5-ului. Apropos, la acesti etrieri cu probleme, placutele de frana se tocesc normal?
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst