C4 de 2 luni cu probleme la "sistemul de depoluare"
Moderator: Echipa Tehnica
inseamna ca esti condamnat sa cumperi tot timpu' cea mai scumpa benzina!
atata timp cat benzina recomadata in cartea masinii e de 95, n-ar trebui sa fie nici o problema daca tu pui 95. am prieteni care n-au pus in viata lor decat 95 si masinule (astra 2003, vectra 2004) n-au avut nici o problema.
in cazul tau poate fi mai degraba ceea ce zice mars2k, in legatura cu calitatea benzinei....sau poate ai pus cu plumb!!!
eu unul n-am simtit niciodata avantaje radicale ale unei cifre octanice mai mari, chiar si in conditiile in care mi-am cumparat din US un "super octane booster" pe care scria ca ceva de genul "gain up to +60 octane !!!"

atata timp cat benzina recomadata in cartea masinii e de 95, n-ar trebui sa fie nici o problema daca tu pui 95. am prieteni care n-au pus in viata lor decat 95 si masinule (astra 2003, vectra 2004) n-au avut nici o problema.
in cazul tau poate fi mai degraba ceea ce zice mars2k, in legatura cu calitatea benzinei....sau poate ai pus cu plumb!!!
eu unul n-am simtit niciodata avantaje radicale ale unei cifre octanice mai mari, chiar si in conditiile in care mi-am cumparat din US un "super octane booster" pe care scria ca ceva de genul "gain up to +60 octane !!!"

Intre timp vad ca a aparut si fisa de la Petrom 99+ ("zboara, zboara") pe site-ul lor:
http://www.petrom.ro/romana/produsepdfr ... M%2099.pdf
Avand 150 ppm sulf, este doar Euro 3 (deci nu este Euro 4)
Aviz amatorilor...
http://www.petrom.ro/romana/produsepdfr ... M%2099.pdf
Avand 150 ppm sulf, este doar Euro 3 (deci nu este Euro 4)
Aviz amatorilor...
motorul e Euro 4... dar stati asa!!!!!!!!!!
dupa 3 zile de cand am scos masina din service (miercuri seara am ridicat-o de la service ATS), adica duminica dimineata, incepe iarasi motorul sa prezinte lipsa de putere la 1-2 minute dupa ce pornesc de pe loc.... am ramas chiar in mijlocul unei intersectii, accelerez si nimic... tremuraturi... si dupa alte cateva minute incepe sa mearga normal (adica dupa ce s-a incalzit motorul). dar azi (luni 24 oct) la pornire dimineata imi da in plus si mesajul "FAULTY ANTIPOLLUTION"!
in rezervor am benzina OMV 100 inca din ziua in care am scos-o din service, si nu am bagat alta.
deci daca va mai spune vreun mecanic ca e din cauza benzinei... va puteti da seama cat de "specialist" e!
Azi o duc iar in service
Nu mai rezist... cred ca la banii astia imi luam 2 loganuri si nu "ma lasa" nici unul... dar nu imi plac masinile romanesti, si am vrut masina cu "design futurist"
dupa 3 zile de cand am scos masina din service (miercuri seara am ridicat-o de la service ATS), adica duminica dimineata, incepe iarasi motorul sa prezinte lipsa de putere la 1-2 minute dupa ce pornesc de pe loc.... am ramas chiar in mijlocul unei intersectii, accelerez si nimic... tremuraturi... si dupa alte cateva minute incepe sa mearga normal (adica dupa ce s-a incalzit motorul). dar azi (luni 24 oct) la pornire dimineata imi da in plus si mesajul "FAULTY ANTIPOLLUTION"!
in rezervor am benzina OMV 100 inca din ziua in care am scos-o din service, si nu am bagat alta.
deci daca va mai spune vreun mecanic ca e din cauza benzinei... va puteti da seama cat de "specialist" e!
Azi o duc iar in service

Nu mai rezist... cred ca la banii astia imi luam 2 loganuri si nu "ma lasa" nici unul... dar nu imi plac masinile romanesti, si am vrut masina cu "design futurist"
Au inceput amenintarile!!!!!
Am fost astazi la ATS la service sa intreb daca au mai descoperit ceva la masina, si, dupa ce m-au trimis de la receptie sa vorbesc cu mecanicul, care imi spune ca dupa ce a sters erorile masina a mers bine, imi comunica si ca el de fapt nu are voie sa vorbeasca cu mine, client fiind, si ma trimite inapoi la receptie, iar de acolo sunt trimis (nu condus) la director. Ajuns la el, ii spun problema mea, si imi spune ca tocmai au sosit din Franta ceva hartii referitoare la cazul meu, si ca el suspecteaza ca e problema cu benzina.
Eu insist sa ii spun ca e OMV de 100, iar el imi comunica faptul ca daca e benzina proasta (ceea ce nu pot sa cred despre OMV 100) ATUNCI VOI PLATI EU pentru tot (probabil orele "pierdute" la masina mea).
Ce mai puteti sa spuneti despre ATS? Astazi am fost si cu un prieten, care are un megane nou, si a ramas uimit de nesimtirea celor de la ATS, spunand ca la Renault nu esti in nici un caz tratat asa... te plimba de la un om la altul fara sa-ti rezolve nimic... si apoi te mai si ameninta!!!!!!!!!
Am fost astazi la ATS la service sa intreb daca au mai descoperit ceva la masina, si, dupa ce m-au trimis de la receptie sa vorbesc cu mecanicul, care imi spune ca dupa ce a sters erorile masina a mers bine, imi comunica si ca el de fapt nu are voie sa vorbeasca cu mine, client fiind, si ma trimite inapoi la receptie, iar de acolo sunt trimis (nu condus) la director. Ajuns la el, ii spun problema mea, si imi spune ca tocmai au sosit din Franta ceva hartii referitoare la cazul meu, si ca el suspecteaza ca e problema cu benzina.
Eu insist sa ii spun ca e OMV de 100, iar el imi comunica faptul ca daca e benzina proasta (ceea ce nu pot sa cred despre OMV 100) ATUNCI VOI PLATI EU pentru tot (probabil orele "pierdute" la masina mea).
Ce mai puteti sa spuneti despre ATS? Astazi am fost si cu un prieten, care are un megane nou, si a ramas uimit de nesimtirea celor de la ATS, spunand ca la Renault nu esti in nici un caz tratat asa... te plimba de la un om la altul fara sa-ti rezolve nimic... si apoi te mai si ameninta!!!!!!!!!
Acum nu vreau să le iau apărarea celor de la ATS - dar de la natură oamenii sunt tentaţi să arunce vina pe orice altceva ĂŽn cazurile ĂŽn care nu pot rezolva o anume problemă pe care trebuie să o rezolve. Iar problema e cu atât mai complicată cu cât nu o poţi reproduce chiar tu, omul "de la tehnic", şi trebuie să stai să te gândeşti unde ar putea fi - eu ca programator mă gândesc ĂŽn astfel de situaţii la zeci de scenarii posibile de utilizare a programului - şi evident nu fix la cel care a expus acea eroare, şi (evident) nici nu găsesc vreo eroare ĂŽn raţionament, şi "ĂŽnjur", şi mă gândesc la prostia utilzatorului sau la calitatea curentului electric de la prize care dereglează router-ele de la provideri
. Nu spun că e un lucru bun, doar că aşa se ĂŽntâmplă - oameni suntem.
Ăn acest caz s-ar putea să avem doar un amărât de senzor cu un contact imperfect care ĂŽn anumite situaţii (ĂŽncălzire, gropi etc) raportează "prostii" computerului. Da' prinde orbul, scoate-i ochii şi ĂŽnjură benzina. E mai simplu, recunosc.

Ăn acest caz s-ar putea să avem doar un amărât de senzor cu un contact imperfect care ĂŽn anumite situaţii (ĂŽncălzire, gropi etc) raportează "prostii" computerului. Da' prinde orbul, scoate-i ochii şi ĂŽnjură benzina. E mai simplu, recunosc.
Stiu ce inseamna sa fii programator, pentru ca sunt in domeniu de cativa ani buni, si, in aceste conditii, eu m-am dus la ATS cu eroarea prezentata si mai ales reproductibila de fiecare data cand motorul este rece. Dupa ce se sterg erorile si se curata injectoarele eroarea nu mai apare.. 3 zile, dar, dupa cum le-am spus si in service, nu pot/vreau sa merg din 3 in 3 zile la service sa mi se steraga erorile.
Si acum voi spune ceva tehnic: stergerea unui log nu asigura fixarea unui bug!
Iar chestia cu benzina nu tine.. de ce porneste atunci dupa stergerea erorilor? ar trebui sa mearga sacadat inca de la prima scanteie a primei bujii!
Si acum voi spune ceva tehnic: stergerea unui log nu asigura fixarea unui bug!
Iar chestia cu benzina nu tine.. de ce porneste atunci dupa stergerea erorilor? ar trebui sa mearga sacadat inca de la prima scanteie a primei bujii!
DanCld - e fortata comparatia dintre o masina si un soft care are N buguri(pe partea asta exista o mare scapare, QA Team, pe cand in serviceuri ala da cu ciocanu, ala pune fire, ala pune diagnosticul si toate cele)
La noi deja a devenit o mare poezie chestia cu benzina, atata timp cat omul respectiv baga benzina cea mai buna si cea mai scumpa(cel putin teoretic) si masina ii face la fel, si el aude aceeasi poezie, nu are cum sa inteleaga (ca si mine de altfel).
Dai bani pe o masina e in garantie si iti face atatea probleme, timp pierdut la service, nervi si toate cele.
La noi deja a devenit o mare poezie chestia cu benzina, atata timp cat omul respectiv baga benzina cea mai buna si cea mai scumpa(cel putin teoretic) si masina ii face la fel, si el aude aceeasi poezie, nu are cum sa inteleaga (ca si mine de altfel).
Dai bani pe o masina e in garantie si iti face atatea probleme, timp pierdut la service, nervi si toate cele.
Merci, Matrixu... sincer incerc sa fiu rezonabil, sa nu ma enervez, si, in acelasi timp, sa nu fiu calcat in picioare de o firma care pare mai mult decat e... incerc sa mentin o pozitie de mijloc, dar ce e deranjant e ca daca nu ii contactez eu, ei nu dau nici un telefon sa ma informeze ce se intampla cu masina care este de atatea zile in service... toate astea dupa ce, in fiecare zi am vorbit cu receptionerul, mecanicul, seful de service si inca un director, pe toti i-am rugat insistent sa ma sune sa imi spuna cum au evoluat. Acum e sfarsitul programului pe ziua de azi si iarasi nu am fost sunat, desi la pranz am fost pe la ei si am stabilit cu toti de mai sus ca ma suna sa ma tina la curent! E revoltator.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu