C4 de 2 luni cu probleme la "sistemul de depoluare"

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

bmc
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Joi 01-Sep-2005 11:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde bmc » Vin 21-Oct-2005 13:51

"tehnicianul" de la ATS mi-a spus sa nu mai bag benzina de la Petrom de 99 (mi-a dat o explicatie legata de aditivi, dar nu am inteles nimic) ci sa merg cu OMV de 100.

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Vin 21-Oct-2005 14:20

inseamna ca esti condamnat sa cumperi tot timpu' cea mai scumpa benzina!

atata timp cat benzina recomadata in cartea masinii e de 95, n-ar trebui sa fie nici o problema daca tu pui 95. am prieteni care n-au pus in viata lor decat 95 si masinule (astra 2003, vectra 2004) n-au avut nici o problema.

in cazul tau poate fi mai degraba ceea ce zice mars2k, in legatura cu calitatea benzinei....sau poate ai pus cu plumb!!!

eu unul n-am simtit niciodata avantaje radicale ale unei cifre octanice mai mari, chiar si in conditiile in care mi-am cumparat din US un "super octane booster" pe care scria ca ceva de genul "gain up to +60 octane !!!"
:shock:

mars2k
pasionat
Mesaje: 344
Membru din: Vin 02-Apr-2004 16:12
Localitate: Bucuresti

Mesajde mars2k » Vin 21-Oct-2005 14:42

Intre timp vad ca a aparut si fisa de la Petrom 99+ ("zboara, zboara") pe site-ul lor:
http://www.petrom.ro/romana/produsepdfr ... M%2099.pdf

Avand 150 ppm sulf, este doar Euro 3 (deci nu este Euro 4)
Aviz amatorilor...

bmc
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Joi 01-Sep-2005 11:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde bmc » Vin 21-Oct-2005 16:03

deci ce e de facut? la predarea masinii si in cartea masinii nu iti zice nimic decat RON95/98... deci e haos. Eu o sa bag numa de la OMV de acum.

george
pasionat
Mesaje: 250
Membru din: Dum 31-Iul-2005 11:48
Localitate: Cluj

Mesajde george » Sâm 22-Oct-2005 11:56

Motorul de 1.6 16V e Euro 4 sau Euro 3?

daria_na
pasionat
Mesaje: 138
Membru din: Mie 06-Iul-2005 20:17
Localitate: Bucuresti

Poluare

Mesajde daria_na » Sâm 22-Oct-2005 19:07

Uităte la rubrica nr. 10 din certificarul de ĂŽnmatriculare.


Dan


C4 1,6/110 cp VTR, benzină

bmc
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Joi 01-Sep-2005 11:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde bmc » Lun 24-Oct-2005 09:10

motorul e Euro 4... dar stati asa!!!!!!!!!!

dupa 3 zile de cand am scos masina din service (miercuri seara am ridicat-o de la service ATS), adica duminica dimineata, incepe iarasi motorul sa prezinte lipsa de putere la 1-2 minute dupa ce pornesc de pe loc.... am ramas chiar in mijlocul unei intersectii, accelerez si nimic... tremuraturi... si dupa alte cateva minute incepe sa mearga normal (adica dupa ce s-a incalzit motorul). dar azi (luni 24 oct) la pornire dimineata imi da in plus si mesajul "FAULTY ANTIPOLLUTION"!
in rezervor am benzina OMV 100 inca din ziua in care am scos-o din service, si nu am bagat alta.

deci daca va mai spune vreun mecanic ca e din cauza benzinei... va puteti da seama cat de "specialist" e!

Azi o duc iar in service :(
Nu mai rezist... cred ca la banii astia imi luam 2 loganuri si nu "ma lasa" nici unul... dar nu imi plac masinile romanesti, si am vrut masina cu "design futurist"

Avatar utilizator
m.s.
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Dum 10-Iul-2005 16:42
Localitate: cluj

Mesajde m.s. » Lun 24-Oct-2005 09:27

Esti ghinionist rau de tot. Imi pare rau pt.tine.Sa speram ca cei de la ATS iti vor rezolva problema. Tine-te de capul lor!!!

bmc
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Joi 01-Sep-2005 11:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde bmc » Mar 25-Oct-2005 11:28

Au inceput amenintarile!!!!!

Am fost astazi la ATS la service sa intreb daca au mai descoperit ceva la masina, si, dupa ce m-au trimis de la receptie sa vorbesc cu mecanicul, care imi spune ca dupa ce a sters erorile masina a mers bine, imi comunica si ca el de fapt nu are voie sa vorbeasca cu mine, client fiind, si ma trimite inapoi la receptie, iar de acolo sunt trimis (nu condus) la director. Ajuns la el, ii spun problema mea, si imi spune ca tocmai au sosit din Franta ceva hartii referitoare la cazul meu, si ca el suspecteaza ca e problema cu benzina.
Eu insist sa ii spun ca e OMV de 100, iar el imi comunica faptul ca daca e benzina proasta (ceea ce nu pot sa cred despre OMV 100) ATUNCI VOI PLATI EU pentru tot (probabil orele "pierdute" la masina mea).

Ce mai puteti sa spuneti despre ATS? Astazi am fost si cu un prieten, care are un megane nou, si a ramas uimit de nesimtirea celor de la ATS, spunand ca la Renault nu esti in nici un caz tratat asa... te plimba de la un om la altul fara sa-ti rezolve nimic... si apoi te mai si ameninta!!!!!!!!!

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mar 25-Oct-2005 11:53

Cunosc sistemul :cry: . Mie mi-au "pierdut" dosarul de daune cand i-am luat un pic la intrebari. Nu mai comentez ca nu are rost. EI DETIN MONOPOLUL. FARA EI NU SE FACE NIMIC.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 25-Oct-2005 12:25

Eu zic sa incerci si la Champion. Asta cu platitul e cea mai mare magarie posibila. Intra tare in ei, ca altfel te calca in picioare. Asta e serviceul de la ATS, s-a rezolvat nu se poate .

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Mar 25-Oct-2005 15:57

Acum nu vreau să le iau apărarea celor de la ATS - dar de la natură oamenii sunt tentaţi să arunce vina pe orice altceva ĂŽn cazurile ĂŽn care nu pot rezolva o anume problemă pe care trebuie să o rezolve. Iar problema e cu atât mai complicată cu cât nu o poţi reproduce chiar tu, omul "de la tehnic", şi trebuie să stai să te gândeşti unde ar putea fi - eu ca programator mă gândesc ĂŽn astfel de situaţii la zeci de scenarii posibile de utilizare a programului - şi evident nu fix la cel care a expus acea eroare, şi (evident) nici nu găsesc vreo eroare ĂŽn raţionament, şi "ĂŽnjur", şi mă gândesc la prostia utilzatorului sau la calitatea curentului electric de la prize care dereglează router-ele de la provideri :snakeman: . Nu spun că e un lucru bun, doar că aşa se ĂŽntâmplă - oameni suntem.

În acest caz s-ar putea să avem doar un amărât de senzor cu un contact imperfect care ĂŽn anumite situaţii (ĂŽncălzire, gropi etc) raportează "prostii" computerului. Da' prinde orbul, scoate-i ochii şi ĂŽnjură benzina. E mai simplu, recunosc.

bmc
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Joi 01-Sep-2005 11:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde bmc » Mar 25-Oct-2005 16:17

Stiu ce inseamna sa fii programator, pentru ca sunt in domeniu de cativa ani buni, si, in aceste conditii, eu m-am dus la ATS cu eroarea prezentata si mai ales reproductibila de fiecare data cand motorul este rece. Dupa ce se sterg erorile si se curata injectoarele eroarea nu mai apare.. 3 zile, dar, dupa cum le-am spus si in service, nu pot/vreau sa merg din 3 in 3 zile la service sa mi se steraga erorile.

Si acum voi spune ceva tehnic: stergerea unui log nu asigura fixarea unui bug!

Iar chestia cu benzina nu tine.. de ce porneste atunci dupa stergerea erorilor? ar trebui sa mearga sacadat inca de la prima scanteie a primei bujii!

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 25-Oct-2005 16:50

DanCld - e fortata comparatia dintre o masina si un soft care are N buguri(pe partea asta exista o mare scapare, QA Team, pe cand in serviceuri ala da cu ciocanu, ala pune fire, ala pune diagnosticul si toate cele)
La noi deja a devenit o mare poezie chestia cu benzina, atata timp cat omul respectiv baga benzina cea mai buna si cea mai scumpa(cel putin teoretic) si masina ii face la fel, si el aude aceeasi poezie, nu are cum sa inteleaga (ca si mine de altfel).
Dai bani pe o masina e in garantie si iti face atatea probleme, timp pierdut la service, nervi si toate cele.

bmc
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Joi 01-Sep-2005 11:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde bmc » Mar 25-Oct-2005 17:02

Merci, Matrixu... sincer incerc sa fiu rezonabil, sa nu ma enervez, si, in acelasi timp, sa nu fiu calcat in picioare de o firma care pare mai mult decat e... incerc sa mentin o pozitie de mijloc, dar ce e deranjant e ca daca nu ii contactez eu, ei nu dau nici un telefon sa ma informeze ce se intampla cu masina care este de atatea zile in service... toate astea dupa ce, in fiecare zi am vorbit cu receptionerul, mecanicul, seful de service si inca un director, pe toti i-am rugat insistent sa ma sune sa imi spuna cum au evoluat. Acum e sfarsitul programului pe ziua de azi si iarasi nu am fost sunat, desi la pranz am fost pe la ei si am stabilit cu toti de mai sus ca ma suna sa ma tina la curent! E revoltator.


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu