Va expun si eu o problema avuta luna ce s-a incheiat; urma sa plec in vacanta cu masina, un C5 phase 2, 35 000 km, in garantie masina inca vreo 6 luni. Zic sa fac o verificare generala a masinii si sa schimb placutele fata. Ma duc la IB Mobil Focsani ( pe care il alt post i-am laudat), verificare, schimb palcute, scurt 6 milioane. Platesc si plec spre Buzau. Observ insa ceva in comportamentul masinii, trepidatii puternice in volan, la franare, de la 120km/h pana ajungeam pe la 80-90. Ma opresc pe la Ramnicu -Sarat si sun la service. Cei de acolo imi spun sa ma intorc. Ma intorc, ies in proba de drum, cel de acolo observa trepidatiile, dar dupa o serie de franari succesive bruste imi zice ca probabil nu s-au reglat bine placutele; in fine, inghit galusca, desi l-am intrebat daca poate fi de la discuri, imi zice ca nu i-am semnalat problema la inceput, eu ii spun ca nu aveam de ce sa o semnalez pentru ca masina nu facea asa inainte de schimbul de placute. In fine, masina nu mai prezenta acele trepidatii dupa testul de drum. Ziua urmatoare plec in vacanta, simptomele revin, noroc ca dau in drum peste Materna Sibiu, unde mi se spune in urma verificarii ca discurile sunt ovalizate. Incep discutiile cu ei, ii intreb daca nu intra in garantie, si incep sa o dea codita baietii. Ca sa vedem etc, sa vorbim cu nu stiu cine, ca respectivul nu e acolo, intru la banuieli si sun la Citroen Romania; ce sa va zic..jale...niste INCOMPETENTI, o fatuca jalnica la telefon, caruia ma chinui 30 min sa-i explic problema, singurul lucru pe care l-am obtinut a fost sa trimit toate copiile de pe factura cu schimbarea discurilor si promisiune ferma ca voi fi sunat in maxim 10 zile. Asta s-a intamplat pe 11 august. N-aveam de ales, am scos 7 milioane jumate si am schimbat discurile fata. Desigur ca nici pana azi nu am primit nici un telefon de la ei. In schimb am plimbat discurile ovalizate pana in Belgia, Franta si inapoi, aproape 6500 de km.
Intrebarea mea: are sens sa mai fac ceva in acest sens, vreun demers, e normal ca discurile de frana sa se ovalizeze la 35 000 km, masina folosita 90% extraurban; atat va zic, e jale in Romania, cu toti cei din service-uri, de la Citroen, niste incompetenti, care pe langa faptul ca te taxeaza la greu, nu sunt in stare nici sa rezolve problemele cand le sunt semnalate, si ma trimit la drum lung cu discuri varza, cu riscuri imense inteleg pentru caseta de directie si pentru siguranta mea si a familiei mele.
O sa postez o parte din acest mesaj si la topicul dedicat IBMobil Focsani, poate o vedea o "fatuca" de la vocea clientului Citroen Romania macar, ca altii ma indoiesc ca vad...
