motorul se opreste la relantiu...(dupa spalare...)

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

ALEXXX87
pasionat
Mesaje: 231
Membru din: Dum 08-Feb-2009 21:08
Localitate: BUCHAREST

motorul se opreste la relantiu...(dupa spalare...)

Mesajde ALEXXX87 » Vin 04-Sep-2009 18:19

azi m-a mancat in fund sa spal motorul c5-ului...nu era murdar deloc...nici nu ma mai intrebati dc l-am spalat...in fine spal masina cat si motorul, il suflu cu aer inainte sa plec de la spalatorie, si merg spre casa...nimic ciudat...mergea la fel ca inainte...ajung sus dupa care primesc un telefon de la un prieten care ma invita la el....m-am intors la masina si m-am dus la el...am stat vreo 5-6 ore dupa care am plecat....primul semn: vraand sa plec cu masina de pe loc s-a oprit-am zis ca a fost vina mea...bun, am plecat ajungand in aglomeratie motorul stand la relantiu se opreste pur si simplu....il pornesc am crezut ca o fi de la benzina ceva gunoi....turez pana la vreo 3000-4000 ture de mai multe ori....se opreste a doua oara....iara fac aceiasi operatie....din nou se opreste si a treia oara....prind o strada mai libera si merg ceva mai sportiv cu masina vreo 2 km....motorul nu s-a mai oprit...am ajuns aksa....o las pornita vreo 15 min...nimik....mentionez ca nu mi s-a aprins nici un senzor pe bord....mi-e tare frica sa nu fi intrat apa pe undeva dar in acelasi timp ma gandesc ca nu mai pornea deloc in acest caz....ce oare sa fie?apa neuscata pe la vreun senzor ceva?calculator??sunt din ce in ce mai disperat....incep sa ma intreb dc oare m-am apucat sa il spal cand nu necesita :cry: :cry: :cry: :cry:
ALEXXX

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Vin 04-Sep-2009 18:33

bun, pe langa sfatul cum ca nu ar trebui sa mai speli mototrul niciodata, verifica daca atunci cand se opreste, cand ii dai keie, se aude pompa de joasa din rezervor...
eu banuiesc ca e un contact aiurea la mufele din locasul de deasupra bateriei...
eu as face asa: as desface acel capac si as scoate cele 3 mufe mari si as verifica daca este apa acolo, pt ca daca este, e deranj mare si tre sa faci repede ceva...
la fel, uita-te daca exista apa pe acea placa...
cred ca ar trebui sa faci asta imediat pt ca apa se evapora, dar vor si oxida contactele din mufe si kiar si traseele de pe cablajul imprimat, kiar daca su lac pe ele...
lacul mai crapa in timp, si mai si sare...

ALEXXX87
pasionat
Mesaje: 231
Membru din: Dum 08-Feb-2009 21:08
Localitate: BUCHAREST

masina se opreste la relantiu

Mesajde ALEXXX87 » Vin 04-Sep-2009 18:39

apa nu mai este de mult pe placa de desupra bateriei...am dat placa la o parte....pe bornele bateriei de asemenea nu este daca la asta te referi...dja sunt disperat desi nu a mai dat semne....
ALEXXX

teddygal869
pasionat
Mesaje: 135
Membru din: Mar 30-Iun-2009 22:59
Localitate: Cluj

Mesajde teddygal869 » Vin 04-Sep-2009 18:45

eu nu pot intelege o chestie ... de ce oare ai spala motorul ? sa arate frumos cand deschizi capota peste 6 luni sau ce ? sunt etansate toate acolo incat sa nu fie nevoie de spalari aspirari si alte chestiuni de genul asta. daca chiar vrei sa iti faci motorul curat ... fa-lo cu o carpa umeda si cu mare grija nu arunca cu jetu pe ea si dupa te miri ca nu merge

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

Mesajde toro » Vin 04-Sep-2009 19:03

Sti ! Se zice : ca atunci cand nu ai de lucru... sa-ti faci !!! Daca ai spalat motorul cu aparat de curatat sub presiune , si motorul a fost cald (contra-indicat ! ) atunci sau produs vaporii si o umezeala pe la contacte. Cumpara==Druckluft - Spray cu aer comprimat 400ml -54ron ==
si apucate de lucru ( cu folos) Mare dreptate are @mesersmith / Spray-ul contine un lichid ce curata contactele si protejeaza contra oxidarii --f.bun ! Succes!!! si daca o sa mai vrei a curata motorul , atunci gasesti pe piata un alt spray ce contine un extract de petrol ce se pulverizeaza pe sup. murdare -se lasa c.c.a 10 min. sa se usuce ,dupa care cu aer de la un compresor sufli si totul e ca ,,nou,,==Robitronic- Spray pentru curatat motoare termice- 400ml-25 ron ==
Peace on earth ... War under the blanket !

ALEXXX87
pasionat
Mesaje: 231
Membru din: Dum 08-Feb-2009 21:08
Localitate: BUCHAREST

motorul se opreste la relantiu

Mesajde ALEXXX87 » Vin 04-Sep-2009 19:50

stiu ca nu trebuie spalat....de fapt nu aveam dc ptr ca era foarte curat....in fine...acum nu mai pot face nimic....cert este ca am pornit masina pe loc fara sa merg cu ea si nu se mai opreste deloc....oare in mers sa fie altceva??ma gandesc ca era apa intrata pe la vreo mufa ceva iar dupa ce am mers ceva timp cu masina din cauza caldurii s-a evaporat....oare?? :cry:
ALEXXX

ALEXXX87
pasionat
Mesaje: 231
Membru din: Dum 08-Feb-2009 21:08
Localitate: BUCHAREST

motorul se opreste la relantiu

Mesajde ALEXXX87 » Vin 04-Sep-2009 20:54

credeti ca se va mai opri din nou in mers? stand pe loc vad ca pare ok...nu se mai opreste....sa fi ajuns apa la bujii??(cred ca as fi cel mai fericit daca ar fi doar atat.... :cry: :cry: )??
ALEXXX

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

motorul se opreste la relantiu...(dupa spalare...)

Mesajde toro » Vin 04-Sep-2009 21:20

Exclus apa la bujii ! Stai linistit ! Daca zici ca in relanti (stationare ) nu se opreste ,atunci se poate sa se fii uscat apa -condensul si totul e OK. Vezi maine la un drum . DAR ar fii bine sa sufli si sa cureti TOT ce este parte de contact electric ( Prize-mufe-conectorii) cu Spray-ul ce ti-am scris asta pt.oxizii ce ar putea aparea in viitor.
Peace on earth ... War under the blanket !

ALEXXX87
pasionat
Mesaje: 231
Membru din: Dum 08-Feb-2009 21:08
Localitate: BUCHAREST

motorul se opreste la relantiu

Mesajde ALEXXX87 » Vin 04-Sep-2009 21:24

pai acum in stationare cu motorul pornit nu se mai opreste inainte da....oare sa se fi uscat?ma gandesc ca daca era mai rau se apindea cva pe bord sau nu mai pornea deloc
ALEXXX

ALEXXX87
pasionat
Mesaje: 231
Membru din: Dum 08-Feb-2009 21:08
Localitate: BUCHAREST

motorul se opreste la relantiu

Mesajde ALEXXX87 » Vin 04-Sep-2009 21:32

precizez ca motorul era rece....am mers vreo 500m pana la spalatorie...nu apucase sa se incalzeask...si m-am cam exprimat si gresit...nu se oprea in mers ci doar in stationare dupa mers ,asteptand la semafor....statea ceva timp dupa care murea dintr-o data
ALEXXX

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

motorul se opreste la relantiu...(dupa spalare...)

Mesajde toro » Vin 04-Sep-2009 21:41

Este doar o presupunere de a mea ,dar poate fii chiar de la ,,relanti,, la mufa ce duce la motorasul pas cu pas . uita-te daca oscileaza acul de la turometru. Dar vezi tu maine . Bafta !
Peace on earth ... War under the blanket !

ALEXXX87
pasionat
Mesaje: 231
Membru din: Dum 08-Feb-2009 21:08
Localitate: BUCHAREST

motorul se opreste la relanti

Mesajde ALEXXX87 » Vin 04-Sep-2009 21:53

pai nu oscileaza deloc turatia....pur si simplu se oprea...
ALEXXX

ALEXXX87
pasionat
Mesaje: 231
Membru din: Dum 08-Feb-2009 21:08
Localitate: BUCHAREST

motorul se opreste la relantiu

Mesajde ALEXXX87 » Sâm 05-Sep-2009 10:53

azi de dim am pornit-o si am mers ceva cu ea prin oras....vad ca nu se mai intampla nimic...merge perfect(ca inainte de spalare)....nu se mai opreste motorul deloc....cred ca a fost vreo mufa ceva uda....sau inca apa la alternator...insa mi-am luat si acel spray....scrie pe el curatator parti electrice--asigura contactul optim si transferul de energie fara interferente...detaseaza grasimile,oxizii, sulfatiisi restabileste contactul si are efect impotriva umiditatii. sa mai dau pe la partile electrice??masina merge ca inainte de spalarea motorului...mai are sens sa folosesc spray-ul??mai ales ca pe instructiuni scrie sa decuplez de la reteaua de alimentare.
ALEXXX

toro
pasionat
Mesaje: 1207
Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
Localitate: Brasov
Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)

Mesajde toro » Sâm 05-Sep-2009 12:19

Normal sa dai cu acel spray ! daca a intrat apa-condens la una din partile componente electrice. Poti sa nu dai ,dar sa nu ai surprize peste catva timp. Ca nu se produce acuma acel oxid pe contacte, sigur in catva timp va aparea. Daca l-ai cumparat-folosestel cu incredere.
Peace on earth ... War under the blanket !

ALEXXX87
pasionat
Mesaje: 231
Membru din: Dum 08-Feb-2009 21:08
Localitate: BUCHAREST

motorul se opreste la relantiu

Mesajde ALEXXX87 » Sâm 05-Sep-2009 12:31

si ar trebui sa scot bornele bateriei cum este specificat pe spray? spray-ul miroase a solventi gen thinner...mi-e sa nu o dau in altceva sa topeasca ceva vreo mufa....sau sa patesc altceva....
ALEXXX


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187794
    Total subiecte 18659
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV