motorul se opreste la relantiu...(dupa spalare...)
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
motorul se opreste la relantiu...(dupa spalare...)
Dai cu incredere ! Nu are ce sa topeasca sau sa dizolve. Eu l-am folosit si il voi folosi incontinuare. Iar cu borna ..scoti plusul( + ) doar .
Peace on earth ... War under the blanket !
motorul se opreste la relantiu
pare a fi ok...nu arde nu topeste nu decoloreaza....nu prea as scoate borna ptr ca mi s-a reseta tot....ora data posturi radio, setarile din meniu....ar avea ceva daca dau cu borna pusa si masina rece?
ALEXXX
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
motorul se opreste la relantiu...(dupa spalare...)
Normal ar fii sa scoti borna + , dar cu grije poti sufla si cu + pus.
Peace on earth ... War under the blanket !
motorul se opreste la relantiu
ieri am facut operatia....am dat pe la toate mufele cablurilor electrice....pe unde ar mai trebui sa dau??
ALEXXX
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
motorul se opreste la relantiu


ALEXXX
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
motorul se opreste la relantiu
deci sa inteleg ca trebuiesc scoase....date cu sparay ambele mufe si iar bagate da?
ALEXXX
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 507
- Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
- Localitate: Cluj Napoca
fratilor ... dupa atatea pb cate le-am avut cu c5-ul meu si messersmith stie cel mai bine pt ca, cu el am tinut cel mai mult legatura am ajuns la urmatoarea concluzie:
Nu te bagi la creatie numai ca ti se pare tie ca e bine sa faci asta
- nu schimba jenti pt ca iti nenorocesti suspensia si in 3 luni plangi pe forum ca iti trebuie telescoape noi
- nu iti spala motorul cu toate ca scrie in manualul de utilizare a masinii sa nu o faci numai pt ca ti se pare tie ca trebuie sa fie curat
- nu iti baga sistem de alarma ca iti nenorocesti sistemul electric si vii si plangi aici ca nu iti mai merge una si alta
deci si prin concluzie cu toate ca celor ce le place sa faca tunning n-o sa le convina ce zic, parerea mea este ca masina trebuie lasata asa cum este.
De ce ?
Din simplul motiv ca frantuzii cand au proiectat masina asta au proiectat-o in cel mai bun mod posibil au gandit ani intregi la ea au facut machete peste machete teste peste teste pana au ajuns la ce avem noi acum. Deci daca tu te crezi mai cu cap decat cei care au facut tot ce am spus eu mai sus te inseli amarnic !!!
Bun, si daca tot nu e de ajuns cred ca ar mai trebui sa spun ca acolo unde iti bagi tu surubelnita, patentu, cheia franceza, fixa, tubulara, inelara ciocan si mai stiu eu ce scula se numeste carpeala si niciodata nu se va ridica la standardele la care a fost facuta masina. Nu te poti abtine? ia-ti logan sau dacia 1310 si acolo poti mesteri in voie.
Imi cer scuze daca am ofensat pe cineva dar deja de 2 sapt citesc pe forum numai magarii facute de oameni care nu gandesc ci doar lucra sa se afle in treaba
Nu te bagi la creatie numai ca ti se pare tie ca e bine sa faci asta
- nu schimba jenti pt ca iti nenorocesti suspensia si in 3 luni plangi pe forum ca iti trebuie telescoape noi
- nu iti spala motorul cu toate ca scrie in manualul de utilizare a masinii sa nu o faci numai pt ca ti se pare tie ca trebuie sa fie curat
- nu iti baga sistem de alarma ca iti nenorocesti sistemul electric si vii si plangi aici ca nu iti mai merge una si alta
deci si prin concluzie cu toate ca celor ce le place sa faca tunning n-o sa le convina ce zic, parerea mea este ca masina trebuie lasata asa cum este.
De ce ?
Din simplul motiv ca frantuzii cand au proiectat masina asta au proiectat-o in cel mai bun mod posibil au gandit ani intregi la ea au facut machete peste machete teste peste teste pana au ajuns la ce avem noi acum. Deci daca tu te crezi mai cu cap decat cei care au facut tot ce am spus eu mai sus te inseli amarnic !!!
Bun, si daca tot nu e de ajuns cred ca ar mai trebui sa spun ca acolo unde iti bagi tu surubelnita, patentu, cheia franceza, fixa, tubulara, inelara ciocan si mai stiu eu ce scula se numeste carpeala si niciodata nu se va ridica la standardele la care a fost facuta masina. Nu te poti abtine? ia-ti logan sau dacia 1310 si acolo poti mesteri in voie.
Imi cer scuze daca am ofensat pe cineva dar deja de 2 sapt citesc pe forum numai magarii facute de oameni care nu gandesc ci doar lucra sa se afle in treaba
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187794
Total subiecte 18659
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11827
Cel mai nou membru FHV