ventilator
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
ventilator
Ventilatorul meu nu mai baga deloc pe treapta 1 si 2, porneste de la treapta a 3 a ( si e cam tare ) a mai patit cineva asa , imi poate spune cum rezolv problema ?
Re: ventilator
regnier scrie:Ventilatorul meu nu mai baga deloc pe treapta 1 si 2, porneste de la treapta a 3 a ( si e cam tare ) a mai patit cineva asa , imi poate spune cum rezolv problema ?
Salut,
Mi-a facut si mie ceva similar, la mine a fost totul din mufa de alimentare a ventilatorului.
Trebuie verificat si in panoul de sigurante de sub cel de la motor. Vezi ca mai este unu sub cel direct vizibil si tre sa fie o mufa verde cu 2 cabluri mai groase in capatul mufei dispre botul masinii care alimenteaza ventilatorul, banuiesc ca are 2 alimentari.
Apoi de verficat mufa de la termistorul care iti da treptele, daca ai AC manual este un disp. destul de simplu care are niste rezistente.
Cam asta a fost la mine si acum merge bine pe toate treptele. Eu am fost la Cristi&Mihai Stan in Ploiesti si m-au rezolvat ei, mai exact el, adica Cristi

ENGINE - TURBO DIESEL DW10TD
SUSPENSION - NORMAL SUSPENSION
ACTIVE SUSPENSION - HYDRACTIVE SUSPENSION 3
SUSPENSION - NORMAL SUSPENSION
ACTIVE SUSPENSION - HYDRACTIVE SUSPENSION 3
-
- pasionat
- Mesaje: 135
- Membru din: Mar 30-Iun-2009 22:59
- Localitate: Cluj
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
nu stiu cum e construit sistemul asta, dar nu are cum sa fie f complicat...
daca setarea vitezei se face cu un comutator cu trepte, va trebui sa verifici ploturile lui, pt ca e posibil ca acestea sa nu faca un contact bun...
cu siguranta exista un modul de comanda al electromotorului, care la randul lui e comandat de acest comutator...
nu cred ca la masina asta mai exista acele rezistente care se inseriaza cu motorul si in felul asta sa scada turatia in trepte...
daca selectia se face potentiometric, va trebui sa desfaci acel selector si sa-l verifici, eventual sa-i pui o poza ca sa-l vad si eu si sa stiu ce sa-ti zic...
daca setarea vitezei se face cu un comutator cu trepte, va trebui sa verifici ploturile lui, pt ca e posibil ca acestea sa nu faca un contact bun...
cu siguranta exista un modul de comanda al electromotorului, care la randul lui e comandat de acest comutator...
nu cred ca la masina asta mai exista acele rezistente care se inseriaza cu motorul si in felul asta sa scada turatia in trepte...
daca selectia se face potentiometric, va trebui sa desfaci acel selector si sa-l verifici, eventual sa-i pui o poza ca sa-l vad si eu si sa stiu ce sa-ti zic...
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
da,am facut test la Valcea. !
Scurt Istoric: Am schimbat compresorul pentru ca s-a dus fulia ,poate iti amintesti ca am postat pe forum unde as putea gasi. Intr-un final mi la dat Sandor Mihai ,l-am schimbat cumpla si decupla imediat . Am fost trimis la un electrician sa vada de ventilator pt ca asta era cauza , la facut si a mers 3 zile dupa care iarasi compresorul cupla si decupla pentru ca nu mergea ventilatorul!!!
Ps: ventilatorul mai are momente cand merge dar fara Ac pornit , doar aer ventilat sau deloc
Nu stiu daca am fost foarte explicit dar sunt cam incurcat acuma . Ma scuzati daca nu se intelege calumea
Scurt Istoric: Am schimbat compresorul pentru ca s-a dus fulia ,poate iti amintesti ca am postat pe forum unde as putea gasi. Intr-un final mi la dat Sandor Mihai ,l-am schimbat cumpla si decupla imediat . Am fost trimis la un electrician sa vada de ventilator pt ca asta era cauza , la facut si a mers 3 zile dupa care iarasi compresorul cupla si decupla pentru ca nu mergea ventilatorul!!!
Ps: ventilatorul mai are momente cand merge dar fara Ac pornit , doar aer ventilat sau deloc
Nu stiu daca am fost foarte explicit dar sunt cam incurcat acuma . Ma scuzati daca nu se intelege calumea

Înapoi la “Electrica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO