C4 1.6 HDi
Moderator: Echipa Tehnica
C4 1.6 HDi
Am mers si eu cu un C4 cu motor 1.6 HDi de 92 CP si am ramas placut surprinsa.
Am in prezent un renault 21 din '89 cu motor de 2 l pe injectie cu cutie automata. Vroiam ca viitoarea mea masina sa nu ma lase si sa nu ma scoata din impas. Stiu ce insemna putere la motor! imi place sa plec prima de la semafor, in special datorita cutiei automate si sprintului de la motor.
Imi iau aceasta bijuterie. Mi-a placut sprintul, chiar daca are cutie manuala, si in special cat de bine se asaza pe drum, cat de usor se manevreaza volanul decat la a mea (desi si eu am servodirectie). Sa nu mai vb de dotari...
Alte opinii???
Am in prezent un renault 21 din '89 cu motor de 2 l pe injectie cu cutie automata. Vroiam ca viitoarea mea masina sa nu ma lase si sa nu ma scoata din impas. Stiu ce insemna putere la motor! imi place sa plec prima de la semafor, in special datorita cutiei automate si sprintului de la motor.
Imi iau aceasta bijuterie. Mi-a placut sprintul, chiar daca are cutie manuala, si in special cat de bine se asaza pe drum, cat de usor se manevreaza volanul decat la a mea (desi si eu am servodirectie). Sa nu mai vb de dotari...
Alte opinii???
o sa vezi numai "alte opinii"...
ai cam batut campii cu sprintul si cu cutia manuala/automata...
iar aici n-am inteles nimic:

ai cam batut campii cu sprintul si cu cutia manuala/automata...
Stiu ce insemna putere la motor! imi place sa plec prima de la semafor, in special datorita cutiei automate si sprintului de la motor.
iar aici n-am inteles nimic:
Vroiam ca viitoarea mea masina sa nu ma lase si sa nu ma scoata din impas.
Ca sa concluzionam si sa inteleaga fiecare (nu m-am exprimat eu bine):
Fiind obisnuita ca atunci cand apas acceleratia la maxim sa simt ca se misca de sub mine, vreau ca masina pe care o iau sa se apropie cat de cat de asta. Asta e ideea esentiala.
Plus ca masinile de tehnologie actuala pe benzina au delay-ul acela pe care toti il simtim cand apesi acceleratia la fund, renaultul meu nu face asa se infige direct. E super misto!
PS: Nu sunt amatoare de viteza, dar imi place sa stiu ca pot sa ies dintr-un impas.
Fiind obisnuita ca atunci cand apas acceleratia la maxim sa simt ca se misca de sub mine, vreau ca masina pe care o iau sa se apropie cat de cat de asta. Asta e ideea esentiala.
Plus ca masinile de tehnologie actuala pe benzina au delay-ul acela pe care toti il simtim cand apesi acceleratia la fund, renaultul meu nu face asa se infige direct. E super misto!
PS: Nu sunt amatoare de viteza, dar imi place sa stiu ca pot sa ies dintr-un impas.
Putin offtopic. @kata, secundele alea ale loganului sunt doar pe hartie. Am vb cu destui care au masina asta, am si facut un sprint cu vreo 2 dintre ei si surpriza mare. Tot timpul ii vedeam in oglinda.
Loganul nu scoate secundele alea in veci, asta datorita cutiei prost etajate.
Da' vad ca o taxati la fiecare post,
keep cool!
Loganul nu scoate secundele alea in veci, asta datorita cutiei prost etajate.
Da' vad ca o taxati la fiecare post,

segnorita: motorul 1.6 HDi e un motor bun, dar nu e cel mai sprinten motor din gama Citroen. Daca te-a impresionat in mod placut e foarte bine, cei mai multi dintre noi l-au testat la drive test iar mi-e personal mi-a placut, insa daca vrei un motor "nervos" nu asta e cea mai buna alegere.
Poate ar trebui sa mergi cu o masina cu motor de 2000 si cutie manuala ca sa vezi diferenta dintre cele doua tipuri de cutii si nu sa asculti legende povestite de altii.
Poate ar trebui sa mergi cu o masina cu motor de 2000 si cutie manuala ca sa vezi diferenta dintre cele doua tipuri de cutii si nu sa asculti legende povestite de altii.

Fun Citroen
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Pot sa ma bag si eu in discutii?
Si eu sunt de parere ca pentru un condus linistit de client normal cea mai buna plecare de pe loc o are cutia de viteze automata si hidramata.
Pe locul doi se afla cutia de viteze normala.
Si din nefericire pentru utilizatorii de sensodrive aceasta in regim automat pleaca cel mai greu de pe loc.
Placerea de avea putere, ti-o da insa cutia de viteze manuala. Astept insa cu mare interes noul Sensodrive de pe C4 care va fi scos la anul cu niste servomotoare de capacitate mai mare, care, cica, va schimba super!
Si eu sunt de parere ca pentru un condus linistit de client normal cea mai buna plecare de pe loc o are cutia de viteze automata si hidramata.
Pe locul doi se afla cutia de viteze normala.
Si din nefericire pentru utilizatorii de sensodrive aceasta in regim automat pleaca cel mai greu de pe loc.
Placerea de avea putere, ti-o da insa cutia de viteze manuala. Astept insa cu mare interes noul Sensodrive de pe C4 care va fi scos la anul cu niste servomotoare de capacitate mai mare, care, cica, va schimba super!
tartorul scrie:segnorita: motorul 1.6 HDi e un motor bun, dar nu e cel mai sprinten motor din gama Citroen. Daca te-a impresionat in mod placut e foarte bine, cei mai multi dintre noi l-au testat la drive test iar mi-e personal mi-a placut, insa daca vrei un motor "nervos" nu asta e cea mai buna alegere.
Poate ar trebui sa mergi cu o masina cu motor de 2000 si cutie manuala ca sa vezi diferenta dintre cele doua tipuri de cutii si nu sa asculti legende povestite de altii.
Stiu, ai dreptate. Ar fi trebuit sa testez o masina cu motor mai mare si sigur eram mai impresionata!
Dar eu am testat masina care mi-o cumpar. Erau mai multe motive pentru care o iau pe asta:
- Fatza de motor de 2, asta consuma mai putin
- Nu fac raliuri cu ea
- E mai iefitna.
Oricum, cu prima ocazie o sa testez si un motor mai mare.
Cel de 1.6 HDi este super ok pentru mine. Nu vreau sa fie chiar cum e cea pe care o am eu acum, dar oricum... Imi convine.
PS: Initial ma gandisem la un C3 XTR...
MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:Pot sa ma bag si eu in discutii?
Si eu sunt de parere ca pentru un condus linistit de client normal cea mai buna plecare de pe loc o are cutia de viteze automata si hidramata.
Pe locul doi se afla cutia de viteze normala.
Si din nefericire pentru utilizatorii de sensodrive aceasta in regim automat pleaca cel mai greu de pe loc.
Placerea de avea putere, ti-o da insa cutia de viteze manuala. Astept insa cu mare interes noul Sensodrive de pe C4 care va fi scos la anul cu niste servomotoare de capacitate mai mare, care, cica, va schimba super!
Multumesc pentru acordul si opinie!

Intr-adevar la plecarea de pe loc este si va ramane cea mai agila cutia automata (pentru benzinarele mai vechi) dar la viteza nu simti acelasi lucru ca la cutia manuala.
PS: Oi fi eu mia neexperimentata, dar... totusi...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO