xsara extrem de lasata pe spate
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 30
- Membru din: Mar 18-Sep-2007 15:05
- Localitate: Timisoara
xsara extrem de lasata pe spate
Am facut un drum mai lung cu patru persoane plus bagaj. De atunci este lasata pe spate. Am apasat pe masina sa verific daca nu cumva sunt amortizoarele si nu e nimic pe acolo se lasa sub greutate si se ridica brusc fara ;;fataieli;;. Ce poate fi ca arcuri nu am vazut acolo?
Ma puteti ajuta cu un sfat?
Multumesc!
Ma puteti ajuta cu un sfat?
Multumesc!
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
xsara extrem de lasata pe spate
Ai bara de torsiune si nu are cum sa-ti faca acel balans de sus-jos ca la arcurii. Problema tot din amortizoare este.
Peace on earth ... War under the blanket !
- Eurofighter
- pasionat
- Mesaje: 156
- Membru din: Sâm 11-Iul-2009 23:54
- Localitate: Bucuresti
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
amortizorul nu contribuie la inaltimea unei masini, ci doar arcurile, barele de torsiune, etc...
amortizorul este doar un sock absorber, adica preia doar vibratiile pe care le are o roata fara de sasiul masinii, impiedicand astfel oscilatiile largi dictate de catre arcuri...
gandeste-te la un amortizor ca la o pompa de bicicleta, pistonul dn interior va lucra pe toata cursa lui, cu diferenta ca fluidul este actionat si inainte si dupa piston si ca acel fluid este fortat sa treaca prin niste "jiglere", orificii calibrate.
datorita faptului ca acel lichid nu va putea trece cu viteza si in cantitatea cu care ar trebui sa treaca fiind orificiul f mic, roata se va "intepeni" in seansul in care nu va oscila larg...
prin urmare, eu m-as uita la sistemul de suspensie, bara de torsiune sau arc...
in imagine sunt exemplificate limitele maxime in care lucreaza pistonul, care limite in mod normal nu pot fi atinse.
amortizorul este doar un sock absorber, adica preia doar vibratiile pe care le are o roata fara de sasiul masinii, impiedicand astfel oscilatiile largi dictate de catre arcuri...
gandeste-te la un amortizor ca la o pompa de bicicleta, pistonul dn interior va lucra pe toata cursa lui, cu diferenta ca fluidul este actionat si inainte si dupa piston si ca acel fluid este fortat sa treaca prin niste "jiglere", orificii calibrate.
datorita faptului ca acel lichid nu va putea trece cu viteza si in cantitatea cu care ar trebui sa treaca fiind orificiul f mic, roata se va "intepeni" in seansul in care nu va oscila larg...
prin urmare, eu m-as uita la sistemul de suspensie, bara de torsiune sau arc...

in imagine sunt exemplificate limitele maxime in care lucreaza pistonul, care limite in mod normal nu pot fi atinse.
-
- simpatizant
- Mesaje: 60
- Membru din: Mar 16-Dec-2008 21:56
- Localitate: BUCURESTI ROMANIA
-
- simpatizant
- Mesaje: 30
- Membru din: Mar 18-Sep-2007 15:05
- Localitate: Timisoara
-
- simpatizant
- Mesaje: 30
- Membru din: Mar 18-Sep-2007 15:05
- Localitate: Timisoara
am primit doua amortizoare koni 26-1486 sport. dar nu au in ambele parti inelul de prindere, doar intr-o parte. ca sa ma conving m-am uitat la cineva intr-un program de distributie piese auto si acolo apar aceleasi amortizoare cu inel de prindere si ax filetat partea cealalta.
stie cineva trebuie sa iau inelul de prindere de pe amortizoarele vechi?
sau nu sunt pt masina mea
stie cineva trebuie sa iau inelul de prindere de pe amortizoarele vechi?
sau nu sunt pt masina mea
-
- simpatizant
- Mesaje: 30
- Membru din: Mar 18-Sep-2007 15:05
- Localitate: Timisoara
fratilor am lamurit problema acum vin de afara. m-am uitat si la alt citroen si la peugeot sin la ford focus la toate sunt rorile putin /--\ noi chiar.
deci nu e problema de bucse sau rulmenti.
la problema cu amortizoarele= dupa o saptamana de sta masina degeaba fara greutate adica..a mers nevasta-mea cu ea..45kg cu haine si poseta .. si-a revenit masina la normal. a nu se intelege ca abia dupa o saptamana si-a revenit, dupa o saptamana m-am uitat eu. ca mie mi s-a pus pe undeva de ea si mi-am vazut de alte alea.
la problema cu atinsul de interior= am luat si eu ca tot omu niste jante de otel mai ca lumea si desteptu de vanzator ca sa mi le vanda nu a mai tinut sa se uite la prinderea rotii de masina . vrei roti pe 15? da am eu de xsara vrei imi face o oferta si eu accept ca de pret de criza. dar cand ne ducem mai multi cu ea normal ca atinge.
jantele de otel au prinderea mai in exterior decat cele de tabla care sunt situate undeva mai la jumatatea jantei. asa ca daca vreau sa fie cum trebe tre sa fac niste flanse sau distantiere ceva.
asa ca nu mai cumparati jante daca nu vi se specifica si toate distantele
multumesc de intelegere!
deci nu e problema de bucse sau rulmenti.
la problema cu amortizoarele= dupa o saptamana de sta masina degeaba fara greutate adica..a mers nevasta-mea cu ea..45kg cu haine si poseta .. si-a revenit masina la normal. a nu se intelege ca abia dupa o saptamana si-a revenit, dupa o saptamana m-am uitat eu. ca mie mi s-a pus pe undeva de ea si mi-am vazut de alte alea.
la problema cu atinsul de interior= am luat si eu ca tot omu niste jante de otel mai ca lumea si desteptu de vanzator ca sa mi le vanda nu a mai tinut sa se uite la prinderea rotii de masina . vrei roti pe 15? da am eu de xsara vrei imi face o oferta si eu accept ca de pret de criza. dar cand ne ducem mai multi cu ea normal ca atinge.
jantele de otel au prinderea mai in exterior decat cele de tabla care sunt situate undeva mai la jumatatea jantei. asa ca daca vreau sa fie cum trebe tre sa fac niste flanse sau distantiere ceva.
asa ca nu mai cumparati jante daca nu vi se specifica si toate distantele
multumesc de intelegere!
pai jantele de otel sint unele si aceleasi cu jantele de tabla. deci despre ce e vorba?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
jantele au mai multe dimensiuni, printre care si asa numitul ET(offset), care e distanta de la butucul rotii pana la mijlocul jantei.
Cu cat ET-ul este mai mic cu atat iese janta mai mult in afara...
prin urmare, jantele de tabla pot avea acelasi ET cu cele de aliaj, problema e sa iei ce-ti trebuie...
Cu cat ET-ul este mai mic cu atat iese janta mai mult in afara...

prin urmare, jantele de tabla pot avea acelasi ET cu cele de aliaj, problema e sa iei ce-ti trebuie...
aurica_iorga scrie:...jantele de otel au prinderea mai in exterior decat cele de tabla...
deci care-s unele si care-s altele? asta era greseala. stiu bine ce e ala offset, nu asta era problema
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh