modificare garda sol

sfere, dozatoare, pompe, LDS, etc Âşi tren de rulare.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

modificare garda sol

Mesajde viorelovidiu » Lun 21-Sep-2009 13:31

Pot modifica garda normala a masinii in asa fel incat sa o inalt cu 1-2 cm in lexia? ca si cum as avea un renault cu pachet de drumuri grele
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Lun 21-Sep-2009 15:43

Teoretic da, poti sa o cobori sau sa o urci 1-2 cm, dar nu stiu daca suspensia va fi la fel de comoda ca cea setata corespunzator.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Lun 21-Sep-2009 15:47

problema e ca masina coboara un pic in trafic (doar in oras) dupa cateva minute si e mai rigida si vroiam sa contracarez acest efect saltand un pic de tot garda fata de sol
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 21-Sep-2009 17:06

eu stiu ca masina se ridica in trafic prin oras pt ca simte drumuri cu denivelari, daca sunt...
mi se intampla deseori, atunci cand opresc la semafor, sa se lase dupa ce stau cateva secunde...semn ca a fost ridicata...

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Lun 21-Sep-2009 17:17

mesersmith scrie:eu stiu ca masina se ridica in trafic prin oras pt ca simte drumuri cu denivelari, daca sunt...
mi se intampla deseori, atunci cand opresc la semafor, sa se lase dupa ce stau cateva secunde...semn ca a fost ridicata...


stiu foarte bine ce descrii tu, si la mine la fel se intampla, cel mai elocvent caz este prin zona arcu de triumf herastrau etc.
dar la drum normal e mai rigida pentru ca mereu o simt cum salta un pic, si cand opresc masina mai corecteaza inaltimea de vreo 3 ori dupa care o gasesti peste zi coborata cu vreo 3-5cm.
Astept o confirmare sigura ca se poate modifica garda solului pentru ca as vrea sa fac asta pana pun mana pe bani si schimb telescoapele depe fata cu unele noi
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 21-Sep-2009 17:21

pai ti-a zis colegul luc ca se poate...
problema e ca daca se misca de cateva ori dupa oprire, cred ca e vreo problema cu asieta...pt ca nu trebuie sa faca asa nicicum...

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Lun 21-Sep-2009 17:49

face asta pentru ca telescoapele pierd presiune f incet - in consectinta garda la sol se micsoreaza pe fata si asieta corecteaza.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

cornelioan
pasionat
Mesaje: 317
Membru din: Sâm 30-Dec-2006 15:08
Localitate: bucuresti

modificare garda sol

Mesajde cornelioan » Mar 22-Sep-2009 11:48

Salut. La mine corectia se face in momentul in care deschid masina din telecomanda, iar pompa nu se aude mergand mai mult de 2 secunde, dupa care nu se mai misca. Dupa aceea in trafic face corectii in functie de drum,clar ca la un drum cu gropi se ridica sau in momentul in care parchez si este nevoie sa urc o bordura. Si cam atat. Zice lumea ca se mai si coboara la viteza mai mare de 110km/h, dar eu nu am putut sa-mi dau seama daca face acest lucru sau nu. A, si cu butonul SPORT apasat mi se pare mai rigida.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Re: modificare garda sol

Mesajde viorelovidiu » Mar 22-Sep-2009 13:11

cornelioan scrie:Salut. La mine corectia se face in momentul in care deschid masina din telecomanda, iar pompa nu se aude mergand mai mult de 2 secunde, dupa care nu se mai misca. Dupa aceea in trafic face corectii in functie de drum,clar ca la un drum cu gropi se ridica sau in momentul in care parchez si este nevoie sa urc o bordura. Si cam atat. Zice lumea ca se mai si coboara la viteza mai mare de 110km/h, dar eu nu am putut sa-mi dau seama daca face acest lucru sau nu. A, si cu butonul SPORT apasat mi se pare mai rigida.


si la mine e la fel, din pacate n-am butonu sport :)

la peste 110 pot spune ca am sesizat diferente, e mai rigida un pic.

pun o alta intrebare: imi puteti spune dupa ce ati blocat masina dupa o zi a coborat putin de fata? si asta inainte de a deschide masina caci atunci ea se salta un pic pentru a primi greutate.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Mar 22-Sep-2009 14:27

Deci eu am 2 buc C5-II si la ambele masini daca masina este lasata pe pozitia normala dimineata cand deschid usa fata se ridica putin.
Daca le las pe pozitia de parcare nu se ridica fata, raman la pozitie.

Nici una nu pare sa pierda LDS, nivelul in rezervor este ~constant.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Re: modificare garda sol

Mesajde mesersmith » Mar 22-Sep-2009 16:48

viorelovidiu scrie:
cornelioan scrie:Salut. La mine corectia se face in momentul in care deschid masina din telecomanda, iar pompa nu se aude mergand mai mult de 2 secunde, dupa care nu se mai misca. Dupa aceea in trafic face corectii in functie de drum,clar ca la un drum cu gropi se ridica sau in momentul in care parchez si este nevoie sa urc o bordura. Si cam atat. Zice lumea ca se mai si coboara la viteza mai mare de 110km/h, dar eu nu am putut sa-mi dau seama daca face acest lucru sau nu. A, si cu butonul SPORT apasat mi se pare mai rigida.


si la mine e la fel, din pacate n-am butonu sport :)

la peste 110 pot spune ca am sesizat diferente, e mai rigida un pic.

pun o alta intrebare: imi puteti spune dupa ce ati blocat masina dupa o zi a coborat putin de fata? si asta inainte de a deschide masina caci atunci ea se salta un pic pentru a primi greutate.


din cate stiu eu, masina nu se ridica pt a primi greutate, ci pt ca peste noapte se mai pierde presiune si se mai lasa...
asta nu inseamna ca ar curge lichid pe undeva, ci doar ca prin pompa se mai pierde din presiune...
sper sa nu gresesc...dar nu stiu de existenta vreunei valve care sa inchida circuitul pompei cand e masina oprita...

aurelian21
pasionat
Mesaje: 507
Membru din: Joi 07-Feb-2008 21:20
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde aurelian21 » Mar 22-Sep-2009 18:26

toate se lasa pe timpol noptii si daca esti atent ai sa vezi ca in momentul in care inchizi masina se lasa ea 2-3-4 cm cel putin a mea asa face, si cand o deschid se ridica, la stop am mai patit sa o vad ca "sare" de bot cand nu tin frana apasata (cutie automata) dupa care se lasa inapoi, am fost cu c5 cu lexia la drum si cu toate ca nu se observa masina non-stop regleaza inaltimea (baga-scoate presiune din sistem) si astea din cauza denivalarilor din drum. eu garantez 100% pt suspensia mea ca e ok si nu are pierderi de presiune. Presiunea se pierde din pompa in momentul inchiderii masinii de ce ? nu stiu pt ca nu m-a interesat niciodata dar am vazut ca se inampla de fiecare data si nu mi-am mai batut capul. si inca o chestie cel putin la mine in momentul in care ma urc in masina mai urca putin de ce nu stiu ca-s cat un fulg dar tot corecteaza.

@viorelovidiu recomandarea mea inca odata e sa schimbi acel telescop care ai gasit ca e cu probleme si asa dormi si tu noaptea linistit nu mai stai sa pandesti masina cand se lasa si cand se ridica.

ALEXXX87
pasionat
Mesaje: 231
Membru din: Dum 08-Feb-2009 21:08
Localitate: BUCHAREST

modificare garda sol

Mesajde ALEXXX87 » Mar 22-Sep-2009 18:37

vin si eu cu o intrebare: care ar fi pozitia de parcare??
ALEXXX

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Mar 22-Sep-2009 18:43

pozitia cea mai de jos...

ALEXXX87
pasionat
Mesaje: 231
Membru din: Dum 08-Feb-2009 21:08
Localitate: BUCHAREST

modificare garda sol

Mesajde ALEXXX87 » Mar 22-Sep-2009 18:53

sa inteleg ca atunci cand se lasa in parcare trb sa stea la minim jos??( "pe burta")
ALEXXX


Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst