aerisire radiator c5 II
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
aerisire radiator c5 II
revin cu o problema mai veche....am fst acum vreo jumatate de an la service ptr ca observasem ca ventilatorul imi intra foarte sus...nu chiar la rosu dar destul de sus...peste jumatate....i-au facut lexia si totul a iesit ok...pornea la 90 grade cat trebuia...eu speram sa nu fie ceva grav ci doar termostatul ars...dar nici acela nu a fost....acum cateva zile ajungand la destinatie am vrut sa o urc pe bordura si am vazut afisat pe calc TEMPERATURE ENGINE TO HIGH...PLEASE TURN OFF ENGINE....normal ca am vaz si am oprit motorul...a fst prima oara cand mi-a afisat asa ceva....am oprit ventilatorul mergea si dupa 2 min a repornit si a fst ok....de atunci nu mi-a mai facut....dar imi intra vent peste jumatate...problema este ca in urma cu ceva timp am completat cu niste antigel si apa...nu i-am facut aerisirea radiatorului....sa fie oara asta problema??trebuie aerisit??m-a sfatut cineva sa dau jos tot antigelul sa pun altul si sa aerisesc...voi c parere aveti?
ALEXXX
termostatul nu se arde, se strica doar. probabil ca voiai sa spui termocontact. din asta nu are de loc. ce se strica de obicei e rezistenta care injumatateste turatia pt treapta 1. cind s-a incalzit probabil ca a uitat sa porneasca, se mai intimpla si asta. daca insa sta la temp mare in general incearca sa speli radiatorul pe afara, se mai aduna mizerie intre celule si nu mai raceste coresp. cu antigelul lasa-l asa, nu trebuie aerisit la completare si nici schimbat asa de des
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
la c5 nu este necesara aerisirea....eu nu am aerisit niciodata, nici la schimbare si nici la completare...
in ceea ce priveste termostatul, te sfatuiesc fie sa-l cumperi, fie sa-l dai jos si sa te uiti cu atentie la pinul central...
daca prezinta urme de uzura, de frecare, inseamna ca e posibil ca uneori sa se blocheze si trebuie schimbat...
ce temp era afara cand ti-a urcat apa?...
s-a mai intamplat de atunci?
mai foloseste si tu aliniate, randuri noi, ca sa fii mai usor de citit...
in ceea ce priveste termostatul, te sfatuiesc fie sa-l cumperi, fie sa-l dai jos si sa te uiti cu atentie la pinul central...
daca prezinta urme de uzura, de frecare, inseamna ca e posibil ca uneori sa se blocheze si trebuie schimbat...
ce temp era afara cand ti-a urcat apa?...
s-a mai intamplat de atunci?
mai foloseste si tu aliniate, randuri noi, ca sa fii mai usor de citit...
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
in mod normal, indiferent de temp de afara, acul tre sa stea f putin sub jumatate...
faptul ca la tine urca mai sus, inseamna ca nu-ti merge treapta I a ventiltorului...desi la lexia spui ca ti-a mers...
fa urm test...
porneste motorul si stai langa el pana ajunge sa porneasca ventilatorul, desi o sa cam stai lanaga el...
tureaza mototrul pe loc ca se ridica apa mai repede... si vezi daca merge...
sau scoate termostatul si ar trebui sa stea apa mult sub jumatate...
faptul ca la tine urca mai sus, inseamna ca nu-ti merge treapta I a ventiltorului...desi la lexia spui ca ti-a mers...
fa urm test...
porneste motorul si stai langa el pana ajunge sa porneasca ventilatorul, desi o sa cam stai lanaga el...
tureaza mototrul pe loc ca se ridica apa mai repede... si vezi daca merge...
sau scoate termostatul si ar trebui sa stea apa mult sub jumatate...
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst