aerisire radiator c5 II
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
nu deduc din semnatura ta ce model de c5 ai...
daca nu ai nici pricepere si nici scula, nu-ti ramane altceva de facut decat sa mergi la service...
vad ca esti din buc si poti merge la colegul khan, la cutitul de argint...
sigur stie sa te rezolve, desi nu stiu daca are cutiuta cu rezistente...
eu vin destul de des in buc, si as putea sa-ti masor eu jucaria daca nu vrei sa mergi la service, desi era bine pt ca vei beneficia si de un test cu lexia...
daca nu ai nici pricepere si nici scula, nu-ti ramane altceva de facut decat sa mergi la service...
vad ca esti din buc si poti merge la colegul khan, la cutitul de argint...
sigur stie sa te rezolve, desi nu stiu daca are cutiuta cu rezistente...
eu vin destul de des in buc, si as putea sa-ti masor eu jucaria daca nu vrei sa mergi la service, desi era bine pt ca vei beneficia si de un test cu lexia...
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
cred ca am pierdut sirul posturilor...
deci tie ti se ridica apa sus...
bun...
hai sa facem cateva verificari...
porneste motorul, porneste clima astfel incat sa plece ventilatorul pe tr II si apoi verifici cu mana daca dupa radiator spre motor simti aer ventilat...
verifici cu mana pe intreaga suprafata a radiatorului pt a observa daca trece aer prin radiator pe o suprafata cat mai mare a lui...
asta fa-o cu motorul rece pt ca altminteri te vei frige...
a doua verificare consta in a lasa motorul sa se incalzeasca pana iti ajunge acul putin sub jumatate si verifici cam cand se deschide termostatul...
cum faci asta?...pai pe toata perioada pana se incalzeste motorul, pui mana pe radiator si vezi cam de cand incepe sa se incalzeasca radiatorul....
ar trebui sa fie complet deschis(termostatul) pana ajunge acul putin sub jumatate...si radiatorul ar trebui sa friga f tare...
deci tie ti se ridica apa sus...
bun...
hai sa facem cateva verificari...
porneste motorul, porneste clima astfel incat sa plece ventilatorul pe tr II si apoi verifici cu mana daca dupa radiator spre motor simti aer ventilat...
verifici cu mana pe intreaga suprafata a radiatorului pt a observa daca trece aer prin radiator pe o suprafata cat mai mare a lui...
asta fa-o cu motorul rece pt ca altminteri te vei frige...
a doua verificare consta in a lasa motorul sa se incalzeasca pana iti ajunge acul putin sub jumatate si verifici cam cand se deschide termostatul...
cum faci asta?...pai pe toata perioada pana se incalzeste motorul, pui mana pe radiator si vezi cam de cand incepe sa se incalzeasca radiatorul....
ar trebui sa fie complet deschis(termostatul) pana ajunge acul putin sub jumatate...si radiatorul ar trebui sa friga f tare...
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
eu cred ca e destul de clar in sensul in care, atunci cand te misti, aerul patrunde prin radiator datorita vitezei, in timp ce atunci cand stai, nu se intampla asta...lucrul asta find facut de catre ventilator...
daca radiatoarele sunt infundate cu mizerie, ventilatorul nu face fata si in felul asta temp creste...
fa verificarile pe care ti le-am scris si vedem cum o rezolvam....
daca radiatoarele sunt infundate cu mizerie, ventilatorul nu face fata si in felul asta temp creste...
fa verificarile pe care ti le-am scris si vedem cum o rezolvam....
am facut testul....am pornit masina cu clima de asemenea pornita....ventilatorul porneste dar pe prima treapta....cert este ca nu se simte asa de mult aer degajat de ventilator in spatele radiatorului....aproape deloc...acum nici nust cat de mult ar trebui sa se simta....insa radiatorul cat timp clima este pornita nu se incinge asa de rau incat sa nu poti tine mana pe el....am verificat si p cealalta cale....fara clima pornita...prima treapta porneste pe la jumatatea acului....insa din ceea ce am vazut eu este clar ca nu poate face fata temp urca in continuare mult in sus pana cand porneste si a doua treapta mai urca ceva dupa care incepe sa scada treptat....insa numai cand incepe a 2 a treapta....radiatorul pare destul de imbacsit pe partea cu ventilatorul....pe partea dinspre motor nu pare....insa am mai constatat ca in dreapta ventilatorului ese o cutie neagra (unde presupun ca sunt rezistentele?) dreptunghiulara ce duce in sus, in care sunt bagate din cabluri....este inchisa in mai multe puncte dar jos era un pic deschisa....are vreo importanta??
ALEXXX
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
nu cred ca ai inteles...
nu se incinge radiatorul doar pt ca ai tu clima pornita sau nu...
ti-am spus sa pornesti clima ca sa mearga ventilatorul si in felul asta sa ai vant prin radiator, ca sa ai ce sa simti la mana...
cu clima oprita, motorul se va incinge mai repede si vei putea constata cam cand incepe radiatorul sa se incinga, semn ca s-a deschis termostatul...
sunt doua chestii total diferite ce-ti explicasem eu...
scoate termostatul si fa o tura la diferite viteze si spune-mi ce constati...
daca radiatorul nu este imbacsit apa ar trebui abia sa se ridice...si sa stea pe la un sfert....
eu inclin sa cred ca e de la radiatoarele imbacsite la exterior....
nu se incinge radiatorul doar pt ca ai tu clima pornita sau nu...
ti-am spus sa pornesti clima ca sa mearga ventilatorul si in felul asta sa ai vant prin radiator, ca sa ai ce sa simti la mana...
cu clima oprita, motorul se va incinge mai repede si vei putea constata cam cand incepe radiatorul sa se incinga, semn ca s-a deschis termostatul...
sunt doua chestii total diferite ce-ti explicasem eu...
scoate termostatul si fa o tura la diferite viteze si spune-mi ce constati...
daca radiatorul nu este imbacsit apa ar trebui abia sa se ridice...si sa stea pe la un sfert....
eu inclin sa cred ca e de la radiatoarele imbacsite la exterior....
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
din partea dr a motorului, in partea lui superioara, iese un furtun gros cam de 7cm, si care intra in partea superioara a radiatorului...
acel furtun, inspre motor, intra intr-o piesa care are 3 suruburi si care e prinsa pe motor...
desfaci acele suruburi si ajungi la termostat...
pt ca garnitura termostatului, este de fapt si garnitura dintre piesa si motor, nu vei putea scoate termostatul pt ca va culge lichidul pe acolo...
de aceea, scoate-l si uita-te la pinul lui central si vezi daca e uzat in vreo parte...
scoate-i garnitura si fierbe-l...
ar trebui sa inseapa sa se deschida cu putin timp inainte de a fierbe apa, el fiind de 97 grade...
daca e uzat lateral, poti sa-l arunci, pt ca sigur are momente cand se blocheaza...
acel furtun, inspre motor, intra intr-o piesa care are 3 suruburi si care e prinsa pe motor...
desfaci acele suruburi si ajungi la termostat...
pt ca garnitura termostatului, este de fapt si garnitura dintre piesa si motor, nu vei putea scoate termostatul pt ca va culge lichidul pe acolo...
de aceea, scoate-l si uita-te la pinul lui central si vezi daca e uzat in vreo parte...
scoate-i garnitura si fierbe-l...
ar trebui sa inseapa sa se deschida cu putin timp inainte de a fierbe apa, el fiind de 97 grade...
daca e uzat lateral, poti sa-l arunci, pt ca sigur are momente cand se blocheaza...
o sa incerc sa fac maine ce mi-ai zis....desi mi-e cam frica sa nu dau in altele....cert este ca mie imi merg ambele trepte...prima nu face fata ptr ca probabil radiatorul este f imbacsit si de aceea apa urca pana cand porneste si a doua treapta nu??cu clima oprita probabil ca de aceea nu se incinge asa cum ar trebui, ptr ca apa nu circula cum trebuie in interiorul lui ceea ce ma face sa cred ca are si ceva mizerie inauntru, nu numai pe afara....corect?
ALEXXX
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst