lipsa caldura c5
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
lipsa caldura c5
azi noapte am avut o surpriza la noul meu c5 1.6 hdi din 2005.temperatura fiind setata pe 28 grade(maxim) masina nu dadea caldura deloc.aveti vreo idee careva avind in vedere ca nu ma pricep deloc la astea
caldura C5
totul a functionat normal . am oprit masina pentru o jumatate de ora, iar cand am pornit, nu-mi mai dadea decat aer rece. a doua zi caldura a funtionat ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. in momentul de fata , caldura functioneaza !
astept pareri 


- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
Salut,
Problema aceasta a aparut si la mine... tot C5-II 1.6 HDI 2005 ( clima o singura zona ).
Ieri:
Dimineata totul OK, clima mergea ok, apoi dupa vre-o 2-3 ore cand am plecat iarasi desi clima era setata la 22 baga doar rece.
Nici cum nu a vrut sa bage cald pana am ajuns la destinatie, noroc ca a fost scurt drumul.
Dupa ce i-am scos iarasi bateria si am lasat-o cateva ore a mers ok.
Astazi iarasi aceasi problema, dimineata cand am plecat clima mergea ok, baga cald, dupa vre-o ora jumatate de stat in frig cand sa plec iarasi baga doar rece.
Dezactivarea, activarea AC din meniu nu are nici un efect sa se razgandeasca cumva sa bage aer cald, nici modificarea temperaturii...
De data asta o las sa stea fara sa scot bateria sa vad daca-si revine singura...
numai bine
La Multi Ani !!!
Luc
p.s.
Daca continua asa devine inervanta masina asta...
Problema aceasta a aparut si la mine... tot C5-II 1.6 HDI 2005 ( clima o singura zona ).
Ieri:
Dimineata totul OK, clima mergea ok, apoi dupa vre-o 2-3 ore cand am plecat iarasi desi clima era setata la 22 baga doar rece.
Nici cum nu a vrut sa bage cald pana am ajuns la destinatie, noroc ca a fost scurt drumul.
Dupa ce i-am scos iarasi bateria si am lasat-o cateva ore a mers ok.
Astazi iarasi aceasi problema, dimineata cand am plecat clima mergea ok, baga cald, dupa vre-o ora jumatate de stat in frig cand sa plec iarasi baga doar rece.
Dezactivarea, activarea AC din meniu nu are nici un efect sa se razgandeasca cumva sa bage aer cald, nici modificarea temperaturii...
De data asta o las sa stea fara sa scot bateria sa vad daca-si revine singura...
numai bine
La Multi Ani !!!
Luc
p.s.
Daca continua asa devine inervanta masina asta...
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
Da, asta e cel mai fericit caz... pana se ajunge la inlocuit:
- motorasul care controleaza clapetele de admisie de la "distribuitorul de aer" din bord; se pare ca la acel motoras se uzeaza ceva roti dintate si nu mai merge corect.
Cei care au clima 2-zone au 2 motorase asa...
- senzorii de temperatura exterior, interior...
- rezistenta incalzire...
- modulul electronic care comanda motorul de la ventilator, la care se pare ca s-ar duce tranzistorul de putere...
- programare, reactivare AC din Lexia.
- inlocuire modul de comanda... butoanele de pe bord... trebuie reconfigurat cu Lexia...
si alte chestii nasoale... care ptr acces implica demontarea intregului bord.
Nici n-am crezut ca este asa de complicata instalatia, noroc ca este confortabila... cand ma gindesc la AC simplu ce-l aveam pe masinile anterioare imi vine sa plang de fericire.
Luc
p.s.
Astazi nu am mai avut nici o problema.
Dar am o vaga banuiala ca aceste erori se pot intampla si din cauza unui consum electric mare la pornirea masinii caz in care comp de bord si anumiti senzori o pot lua pe aratura... eu aveam cuplata incalzirea de la scaune ( huse ) asa ca voi incerca sa nu mai am consumatori extra la pornire sa vad in timp daca se mai repeta figura.




- motorasul care controleaza clapetele de admisie de la "distribuitorul de aer" din bord; se pare ca la acel motoras se uzeaza ceva roti dintate si nu mai merge corect.
Cei care au clima 2-zone au 2 motorase asa...
- senzorii de temperatura exterior, interior...
- rezistenta incalzire...
- modulul electronic care comanda motorul de la ventilator, la care se pare ca s-ar duce tranzistorul de putere...
- programare, reactivare AC din Lexia.
- inlocuire modul de comanda... butoanele de pe bord... trebuie reconfigurat cu Lexia...
si alte chestii nasoale... care ptr acces implica demontarea intregului bord.
Nici n-am crezut ca este asa de complicata instalatia, noroc ca este confortabila... cand ma gindesc la AC simplu ce-l aveam pe masinile anterioare imi vine sa plang de fericire.
Luc
p.s.
Astazi nu am mai avut nici o problema.
Dar am o vaga banuiala ca aceste erori se pot intampla si din cauza unui consum electric mare la pornirea masinii caz in care comp de bord si anumiti senzori o pot lua pe aratura... eu aveam cuplata incalzirea de la scaune ( huse ) asa ca voi incerca sa nu mai am consumatori extra la pornire sa vad in timp daca se mai repeta figura.




Salut
Nici la mine nu merge caldura deloc-c5 1.6 hdi-dublu climatronic cu aerul conditionat oprit.Pe tester a dat ceva despre niste rezistente la GVM ,cica nu deschide treapta de caldura sau asa ceva.Ventilatorul de racire l-am verificat si porneste pe treapta intai si pe a doua atunci cand e pornit aerul conditionat.O a treia treapta ,daca ar fi cred ca ar fi pentru cazul cand se incalzeste apa prea tare si nu a fost cazul.Nu stiu ce legatura este intre caldura din masina si ventilatorul de racire al apei.Cu caldura data la maxim,intrarea si iesirea din aeroterma sunt reci.Furtunul de intrare in aeroterma vine dintr-o piesa fixata pe motor unde este si senzorul de tamperatura a apei de racire si care are si un furtun care duce la radiator.Am presupus ca acolo ar fi fixat termostatul si daca nu m-am inselat atunci de ce in momentul cand furtunul care duce la radiator se incalzeste iar cel care duce la aeroterma nu?Mai exista ceva special care deschide circulatia apei spre aeroterma in piesa aceea sau pe aeroterma ?Mentionez ca atunci cand apa este rece da ceva caldura dar am presupus ca e de la rezistentele electrice pentru ca dupa ce s-a incalzit apa da numai aer rece.Poate fi o problema de aerisire a circuitului?Am exclus varianta defectarii motoraselor de mixaj pentru ca au fost verificate la service.Ma poate ajuta cineva?Multumesc anticipat!
Nici la mine nu merge caldura deloc-c5 1.6 hdi-dublu climatronic cu aerul conditionat oprit.Pe tester a dat ceva despre niste rezistente la GVM ,cica nu deschide treapta de caldura sau asa ceva.Ventilatorul de racire l-am verificat si porneste pe treapta intai si pe a doua atunci cand e pornit aerul conditionat.O a treia treapta ,daca ar fi cred ca ar fi pentru cazul cand se incalzeste apa prea tare si nu a fost cazul.Nu stiu ce legatura este intre caldura din masina si ventilatorul de racire al apei.Cu caldura data la maxim,intrarea si iesirea din aeroterma sunt reci.Furtunul de intrare in aeroterma vine dintr-o piesa fixata pe motor unde este si senzorul de tamperatura a apei de racire si care are si un furtun care duce la radiator.Am presupus ca acolo ar fi fixat termostatul si daca nu m-am inselat atunci de ce in momentul cand furtunul care duce la radiator se incalzeste iar cel care duce la aeroterma nu?Mai exista ceva special care deschide circulatia apei spre aeroterma in piesa aceea sau pe aeroterma ?Mentionez ca atunci cand apa este rece da ceva caldura dar am presupus ca e de la rezistentele electrice pentru ca dupa ce s-a incalzit apa da numai aer rece.Poate fi o problema de aerisire a circuitului?Am exclus varianta defectarii motoraselor de mixaj pentru ca au fost verificate la service.Ma poate ajuta cineva?Multumesc anticipat!
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
eu chiar nu am auzit de existenta unor rezistente de incalzire a apei asa cum spuneti voi...
cel putin nu la c5 I...
din cate stiu eu, apa catre radiatorul inerior trece printr-un schimbator de caldura unde apa este incalzita suplimentar de catre gazele de esapament...
cred ca daca urmaresti furtunele iti vei da seama cu usurinta unde e problema...
tine-ne la curent...
si pune si tu locatia in semnatura sa stim si noi de unde esti, ca poate se gaseste vreun suflet bun pe langa locatia ta si te ajuta...
e asa mare secret?
cel putin nu la c5 I...
din cate stiu eu, apa catre radiatorul inerior trece printr-un schimbator de caldura unde apa este incalzita suplimentar de catre gazele de esapament...
cred ca daca urmaresti furtunele iti vei da seama cu usurinta unde e problema...
tine-ne la curent...
si pune si tu locatia in semnatura sa stim si noi de unde esti, ca poate se gaseste vreun suflet bun pe langa locatia ta si te ajuta...
e asa mare secret?
Multumesc pentru raspuns! Exista cu siguranta rezistente electrice si la c5 1 insa nu ca dotare de serie si functioneaza atunci cand temperatura exterioara este sub 10 grade si temperatura apei sub 65 de grade.
Furtunele stiu exact unde se duc insa nu stiu ce exista in piesa aceea de pe motor.Adica daca exista ceva care poate bloca trecerea apei spre aeroterma.De la acea piesa pana la aeroterma, traseul nu mai contine nimic care poate bloca trecerea apei .Eventual undeva in interiorul aerotermei sa fie ceva care deschide sau inchide circulatia apei?Apa calda circula prin aeroterma tot timpul,indiferent daca instalatia de conditionare este pusa pe racire ?
Furtunele stiu exact unde se duc insa nu stiu ce exista in piesa aceea de pe motor.Adica daca exista ceva care poate bloca trecerea apei spre aeroterma.De la acea piesa pana la aeroterma, traseul nu mai contine nimic care poate bloca trecerea apei .Eventual undeva in interiorul aerotermei sa fie ceva care deschide sau inchide circulatia apei?Apa calda circula prin aeroterma tot timpul,indiferent daca instalatia de conditionare este pusa pe racire ?
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Nu am. Vad ca tu zici de rezistente care incalzesc apa.Sunt rezistente care incalzesc aerul care intra in masina pana cand se incalzeste apa de racire pentru a avea mai repede confort termic.Sunt pe undeva pe sau langa aeroterma.Oricum ,la mine cu motorul rece dupa un minut de la pornire incepe sa dea caldura.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
asa intelesesem din posturile voastre...
din pacate, eu nu am auzit de astfel de rezistente...
si mie-mi baga aer cald f repede, dar daca ai sa incerci, ai sa observi ca cu cat mai tare turezi motorul, cu atat mai repede iti va baga caldura, pt ca la inceput, apa este incalzita de catre schimbatorul de caldura din spatele motorului si nu de rezistente...
oricum, intr-un minut chiar nu cred...
imi amintesc ca mai spunea cineva de acele rezistente, dar eu nu le-am gasit in nicio schema si crede-ma, am consultat scheme cu dotarile complete...
poate mi-o fi scapat mie...
deci, tu spui ca acele rezistente s-ar afla undeva pe calea de ejectare a aerului, nu?...pt ca ar incalzi aerul ejectat, nu?...
m-ai facut curios...
poate au doar acele masini care au fost facute pt tarile nordice, desi ma indoiesc, pt ca ar trebui sa existe macar in scheme acele rezistente...
din pacate, eu nu am auzit de astfel de rezistente...
si mie-mi baga aer cald f repede, dar daca ai sa incerci, ai sa observi ca cu cat mai tare turezi motorul, cu atat mai repede iti va baga caldura, pt ca la inceput, apa este incalzita de catre schimbatorul de caldura din spatele motorului si nu de rezistente...
oricum, intr-un minut chiar nu cred...
imi amintesc ca mai spunea cineva de acele rezistente, dar eu nu le-am gasit in nicio schema si crede-ma, am consultat scheme cu dotarile complete...
poate mi-o fi scapat mie...
deci, tu spui ca acele rezistente s-ar afla undeva pe calea de ejectare a aerului, nu?...pt ca ar incalzi aerul ejectat, nu?...
m-ai facut curios...
poate au doar acele masini care au fost facute pt tarile nordice, desi ma indoiesc, pt ca ar trebui sa existe macar in scheme acele rezistente...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst