aerisire radiator c5 II
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
bineinteles ca-ti face la fel, pt ca aerisirea nu are nicio treaba aici...
cum au verificat ei daca sunt radiatoarele imbacsite?
pt ca trebuie desfacut radiatorul climei si indepartat putin catre motor si se verifica intre ele...
eu acolo am gasit blana, daca intelegi ce e aia, si care nu se vedea deloc din afara...
cum au verificat ei daca sunt radiatoarele imbacsite?
pt ca trebuie desfacut radiatorul climei si indepartat putin catre motor si se verifica intre ele...
eu acolo am gasit blana, daca intelegi ce e aia, si care nu se vedea deloc din afara...
asa se vedea printre grila...si nu cred ca aveau vreun interes sa ma minta ptr ca imi sunt prieteni....in fine l-au aerisit de fata cu mine dar tot asa imi face....mi-au zis ca nu este deloc murdar....cel putin cel din fata....termostatul au zis ca daca nu se deschide calumea imi dadea apa pe afara asa ca iese din discutie si am mai eliminat o varianta pe langa rezistente si releu.....sa inteleg ca intr-adevar au mai ramas vreo 3 variante: mizeria de pe el pe care ai mentionat si u ca nu se poate vedea decat dupa demontare, mizeria care poate fi in interiorul lui daca poate exista asa ceva sau sonda defecta care au zis ei ca poate fi.....dar ce sonda ar fi aceea??
ALEXXX
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
va contrazic, in radiatorul de clima se aduna o mizerie de necrezut. din pacate nu se vede cu ochiul liber decit daca e noroi depus pe suprafata, dar daca pui un furtun dispre motor spre exterior o sa vezi ce curge din el
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
adevarat, se aduna destula mizerie, insa ma indoiesc ca s-ar aduna atat de multa incat sa blocheze in totalitate radiatorul...
alexx, din ce vad eu, tu ai doar chef de discutii fara sa faci nicio verificare...
pune mana si verifica si tu cate ceva din ce-ti mai spunem noi aici ca sa putem elimina unele dintre cauze, pt ca daca tot vorbim pe marginea subiectului, mai bine spunem bancuri...
fa si tu ceva ca sa putem inainta in problema ta...
alexx, din ce vad eu, tu ai doar chef de discutii fara sa faci nicio verificare...
pune mana si verifica si tu cate ceva din ce-ti mai spunem noi aici ca sa putem elimina unele dintre cauze, pt ca daca tot vorbim pe marginea subiectului, mai bine spunem bancuri...
fa si tu ceva ca sa putem inainta in problema ta...
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
ce rezistente?...
la termostat nu ai umblat...asa ai spus...
mai, eu nu vreau sa scot pe nimeni la tabla, dar chiar as vrea sa rezolvam problema asta...
pt ca eu am o banuiala si ar trebui eliminate cauzele mai probabile...
pana la urma, apa urca la modul real sau e doar o indicatie aiurea a unei sonde si noi aberam aici?...
porneste motorul clima oprita ca sa nu porneasc ventilatorul, desfa capacul la vasul de expansiune, si can se ridica apa, vezi daca fierbe...
ce poate fi mai simplu decat asta?...
daca apa se ridica real, tre sa fiarba in vas...
la termostat nu ai umblat...asa ai spus...
mai, eu nu vreau sa scot pe nimeni la tabla, dar chiar as vrea sa rezolvam problema asta...
pt ca eu am o banuiala si ar trebui eliminate cauzele mai probabile...
pana la urma, apa urca la modul real sau e doar o indicatie aiurea a unei sonde si noi aberam aici?...
porneste motorul clima oprita ca sa nu porneasc ventilatorul, desfa capacul la vasul de expansiune, si can se ridica apa, vezi daca fierbe...
ce poate fi mai simplu decat asta?...
daca apa se ridica real, tre sa fiarba in vas...
daca erau rezistentele nu imi pornea o treapta de la ventilator....cu releul la fel daca era ceva nu imi functiona ventilatorul...daca era de vina termostatul am inteles de la cei de la ats ca imi dadea apa pe afara....ptr ca imi fierbea....au pus-o pe lexia si au pornit din soft ventilatorul...este ok merge pe ambele trepte...
ALEXXX
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst