Garantia Extinsa
Moderator: Echipa Tehnica
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 4
- Membru din: Mie 18-Feb-2004 17:23
- Localitate: bucuresti
http://www.citroen.ro/garantie.php
Aici gasiti mai multe informatii despre garantie, iar Departamentul Relatii Clienti al importatorului Citroen,ATS va sta la dispozitie pentru detalii. (relatii.clienti@ats.ro)
CONTRACTUL DE GARANTIE EXTINSA
Garantia extinsa se adauga garantiei contractuale si include inlocuirea sau repararea pieselor defecte si manopera necesara pentru acest schimb sau pentru aceasta reparatie.
Prin intermediul garantiei extinse, oferita Clientului de catre Automotive Trading Services S.R.L., in calitate de importator, se prelungeste garantia autovehiculului Citroen pentru o durata determinata de 36 luni sau pentru un kilometraj de 100 000 km, contractul terminandu-se la expirarea primului din cei doi termeni.
Contractul poate fi semnat in primele 12 luni dupa livrarea autovehiculului nou, cu conditia ca autovehiculul sa fi fost in acest interval intretinut si reparat de un membru al retelei Citroen si in conformitate cu " Carnetul de Intretinere " al Autovehiculului.
Garantia extinsa este aplicabila in intreaga retea Citroen a Importatorului.
Aici gasiti mai multe informatii despre garantie, iar Departamentul Relatii Clienti al importatorului Citroen,ATS va sta la dispozitie pentru detalii. (relatii.clienti@ats.ro)
CONTRACTUL DE GARANTIE EXTINSA
Garantia extinsa se adauga garantiei contractuale si include inlocuirea sau repararea pieselor defecte si manopera necesara pentru acest schimb sau pentru aceasta reparatie.
Prin intermediul garantiei extinse, oferita Clientului de catre Automotive Trading Services S.R.L., in calitate de importator, se prelungeste garantia autovehiculului Citroen pentru o durata determinata de 36 luni sau pentru un kilometraj de 100 000 km, contractul terminandu-se la expirarea primului din cei doi termeni.
Contractul poate fi semnat in primele 12 luni dupa livrarea autovehiculului nou, cu conditia ca autovehiculul sa fi fost in acest interval intretinut si reparat de un membru al retelei Citroen si in conformitate cu " Carnetul de Intretinere " al Autovehiculului.
Garantia extinsa este aplicabila in intreaga retea Citroen a Importatorului.
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
pot doar sa va spun ca si cei de la renault aveau aceleasi tipuri de revizii afara 15000 si in romania 10000,dar uite cum sta treaba la toyota ,pentru rav 4 ne chema la 7500 de vreo trei luni sau decis sa facem reviziile la 15000,dece??pentru ca vor pune piese si ulei care vor face ca vizita la serv. sa fie mai rara ,dar acest lucru nu este obligatoriu,daca vrei la 7.5 sau 150 este alegerea ta.
Stiu ca o sa fiu acuzat ca lucrez la ATS sau am vreo ruda pe acolo, dar am fost pana acum de doua ori:
1. problema cu o siguranta...luat cu platforma de acasa (batut de nevasta intre timp)...schimbat siguranta la ATS....fara costuri. Am vrut sa dau un ciubuc, nici vorba, refuz total. Nota 10.
2. revizia de 1.500 Km. Ca un pacalici nesimtit ce am fost, nu am spalat masina cand m-am dus acolo, dar dupa revizie, m-au chemat ca e gata. Surpriza, masina era deja spalata de ei. Am vrut sa dau un ciubuc, dar refuz total. Nota 10, din nou.
Eu am acum 11.000 Km, merge perfect, in afara de siguranta nu am avut probleme cu ea. Iar "afara" in concediu, masina s-a comportat ireprosabil (am un topic la C3: "jurnal de bord" > detalii despre cum a mers masina cat am fost in concediu).
1. problema cu o siguranta...luat cu platforma de acasa (batut de nevasta intre timp)...schimbat siguranta la ATS....fara costuri. Am vrut sa dau un ciubuc, nici vorba, refuz total. Nota 10.
2. revizia de 1.500 Km. Ca un pacalici nesimtit ce am fost, nu am spalat masina cand m-am dus acolo, dar dupa revizie, m-au chemat ca e gata. Surpriza, masina era deja spalata de ei. Am vrut sa dau un ciubuc, dar refuz total. Nota 10, din nou.
Eu am acum 11.000 Km, merge perfect, in afara de siguranta nu am avut probleme cu ea. Iar "afara" in concediu, masina s-a comportat ireprosabil (am un topic la C3: "jurnal de bord" > detalii despre cum a mers masina cat am fost in concediu).
Cred ca n-ar strica sa tinem si numele celor care s-au purtat bine sau rau. Daca problemele semnalate de multi membrii sunt vina unei/unor persoane de acolo si nu a service-ului in sine poate se iau masuri.
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]
B-01-DRC, tu te-ai confruntat cu 2 probleme pentru care nu prea aveau cum sa se comporte cu tine, decat BINE. Se poarta frumos cu tine la o revizie, mai vii si la urmatoarea ca deh totul a fost bine si banii ii incaseaza ei si nu un alt service.Cat ti-au tinut masina pentru revizia de 1500?
AI ramas cu masina au venit si ti-au luat-o(ar fi fost strigator la cer, dar nu imposibil sa nu se comporte cum ai descris tu), dar daca te duci cu anumite probleme, care pentru ei nu sunt atat de grave(dar pentru tine care ai dat o gramada de bani pe masina si vrei sa mearga totul ca la carte, sunt destul de deranjante), se poarta cu tine ca si cum vii si le ceri lor ceva aproape imposibil(Vezi cazul BMC, unde il tot duc cu vorba ca e benzina de vina, daca nici OMV 100 nu e benzina buna atunci care mama ei mai e buna?).
Du-te la ei ca ai un greieras in masina, du-te la ei ca auzi nu stiu ce zgomote suspecte,du-te la ei ca auzi un zgomot suspect la roata, fara nici un fel de constatari iti fac programare peste cateva zile, dar tu in ziua aia trebuie sa pleci din oras(cazul meu, masina nu avea mai mult de 1 luna) du-te la ei si lasa masina vreo 2 sapt acolo, sigur o iei in 4 si exemplele pot continua.
Mai povestea cineva ca a luat masina, si a ramas cu ea dupa vreo 5km de mers, defect de fabricatie al calculatorului. I s-a dat la schimb un C2 eu platesc pt C4 si mi se da un C2 sa plec in concediu. Bine acum vina nu e a ATS-ului ca, s-a stricat acel calculator, dar nici vina end userului care isi cumpara masina noua si totusi ATS ar fi trebuit sa ii dea omului macar C4.
AI ramas cu masina au venit si ti-au luat-o(ar fi fost strigator la cer, dar nu imposibil sa nu se comporte cum ai descris tu), dar daca te duci cu anumite probleme, care pentru ei nu sunt atat de grave(dar pentru tine care ai dat o gramada de bani pe masina si vrei sa mearga totul ca la carte, sunt destul de deranjante), se poarta cu tine ca si cum vii si le ceri lor ceva aproape imposibil(Vezi cazul BMC, unde il tot duc cu vorba ca e benzina de vina, daca nici OMV 100 nu e benzina buna atunci care mama ei mai e buna?).
Du-te la ei ca ai un greieras in masina, du-te la ei ca auzi nu stiu ce zgomote suspecte,du-te la ei ca auzi un zgomot suspect la roata, fara nici un fel de constatari iti fac programare peste cateva zile, dar tu in ziua aia trebuie sa pleci din oras(cazul meu, masina nu avea mai mult de 1 luna) du-te la ei si lasa masina vreo 2 sapt acolo, sigur o iei in 4 si exemplele pot continua.
Mai povestea cineva ca a luat masina, si a ramas cu ea dupa vreo 5km de mers, defect de fabricatie al calculatorului. I s-a dat la schimb un C2 eu platesc pt C4 si mi se da un C2 sa plec in concediu. Bine acum vina nu e a ATS-ului ca, s-a stricat acel calculator, dar nici vina end userului care isi cumpara masina noua si totusi ATS ar fi trebuit sa ii dea omului macar C4.
E foarte adevarat ca te duc cu vorba... astazi la pranz am sunat sa-i intreb de noutati despre masina, care e in service de luni, si mi-au spus sa revin mai pe seara, seara am sunat si mi-au spus sa revin maine sau poimanie... si asta mi-a spus un "subaltern" care l-a intrebat pe Seful de Service, care stia despre cazul meu, si mi-a transmis ca nu au primit confirmarea din Franta pentru stabilerea diagnosticului.
Deci pestele de la cap se-mpute! ca saracii subalterni nu fac decat sa asculte ce zic sefii... care ar trebui sa rezolve situatiile "delicate" odata ce le-au fost aduse la cunostinta.
Deci pestele de la cap se-mpute! ca saracii subalterni nu fac decat sa asculte ce zic sefii... care ar trebui sa rezolve situatiile "delicate" odata ce le-au fost aduse la cunostinta.
Eu m-am dus de 4 ori la ATS.
O data sa-mi iau masina - nu avea capacelele de ventil la roti, au luat de la masina de langa si mi-au pus.
O data sa-mi montez alarma - am dus-o de dimineata, seara cand m-au chemat imi aparea ca am capota deschisa. Am bagat-o la loc in service s-a rezolvat in 30-45 de minute
O data sa-mi scot numerele rosii, eu nu am reusit si daca tot le lasam la ATS am zis sa mi le scoata ei. M-au ajutat imediat. Nimic de reprosat.
O data la revizia de 2500Km. Am lasat-o de dimineata. Am luat-o dupa-amiaza (sunt norocos ca am serviciul aproape). Nu stiu ce au facut la ea, cert e ca dupa ce am luat-o m-am trezit cu o guma de mestecat lipita de cotiera de pe usa soferului. Era si foarte cald si cand am eliminat-o s-a cam intins
De fiecare data cand am lasat-o am fost anuntat telefonic ca este gata.
Eu am prezentat faptele. Concluziile le poate trage oricine.
O data sa-mi iau masina - nu avea capacelele de ventil la roti, au luat de la masina de langa si mi-au pus.
O data sa-mi montez alarma - am dus-o de dimineata, seara cand m-au chemat imi aparea ca am capota deschisa. Am bagat-o la loc in service s-a rezolvat in 30-45 de minute
O data sa-mi scot numerele rosii, eu nu am reusit si daca tot le lasam la ATS am zis sa mi le scoata ei. M-au ajutat imediat. Nimic de reprosat.
O data la revizia de 2500Km. Am lasat-o de dimineata. Am luat-o dupa-amiaza (sunt norocos ca am serviciul aproape). Nu stiu ce au facut la ea, cert e ca dupa ce am luat-o m-am trezit cu o guma de mestecat lipita de cotiera de pe usa soferului. Era si foarte cald si cand am eliminat-o s-a cam intins

De fiecare data cand am lasat-o am fost anuntat telefonic ca este gata.
Eu am prezentat faptele. Concluziile le poate trage oricine.
Matrixu scrie:Intarzieri - cam 1 luna si vreo 10 zile de la data mentionata de dealer, asta am patit eu.
Probabil ca din cauza asta, de fiecare data cand intreb, mi se raspunde evaziv.

Cat despre alte defecte.... Din pacate, am o prietena care atunci cand a mers sa-si ridice masina (un C2), nu-i mergeau geamurile electrice de nici o culoare.

Eu am ales C3 - Xtr pt ca mi-a placut foarte mult. Insa speram sa nu existe totusi problemele pe care le ai cand cumperi o Dacie. Dealer, intrazieri, service etc.
Oricum, poate am bafta.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11813
Cel mai nou membru JackPep