
ce motorina folositi?
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 32
- Membru din: Joi 13-Noi-2008 18:31
- Localitate: Bucuresti
Da. OMV nu mi-a facut probleme nicidata si nici nu am auzit pe cineva sa se planga. Rompterolul de asemenea imi inspira incredere, si nu mi-a facut niciodata probleme. Eu nu am avut probleme nici cu Mol iar la Lukoil, zic eu sunt doar cateva benzinarii care fac probleme. Petrom-ul in schimb, daca acu cativa ani as fi bagat mana in foc pentru ei, acuma am senzatia ca sunt pe un trend descendent.
Eu unul am luat ceva apa i motorina de la ei. Ma tem insa sa nu se doreasca eliminarea lor incet incet in favoarea OMV-urilor, si de aceea sa nu se mai bage bani in intretinerea benzinariilor Petrom.

Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
vara -OMV - sprint diesel.
iarna - OMV - alpine diesel
Niciodaa probleme cu astfel de motorina si nici eu nu am auzit cineva sa se planga de ea.
Legat de apa din motorina...sa fiti sigur ca nimeni nu pune intentionat apa in motorina..sunt alti factori gen:statia de alimentare nu a fost curatata de mult timp..transportul..calitatea motorinei..etc..
iarna - OMV - alpine diesel
Niciodaa probleme cu astfel de motorina si nici eu nu am auzit cineva sa se planga de ea.

Legat de apa din motorina...sa fiti sigur ca nimeni nu pune intentionat apa in motorina..sunt alti factori gen:statia de alimentare nu a fost curatata de mult timp..transportul..calitatea motorinei..etc..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
Aaaa, doamne fereste sa cred ca pune cineva apa in benzina..
desi in Romania ar fi posibil. Stiu ca se ard rezistentele de incalzire a rezervoarelor si tot condensul din ele se scurge in combustibil. Asta am inteles ca ar fi cauza cea mai frecventa. AM mai intalnit odata...o pompa carea avea apa probabil de la furtuna de noaptea trecuta intr-unul din pliurile din jurul tevii de alimentare.

Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Pai am alimentat, de-a lungul timpului, mai mult de nevoie, si de la alte benzinarii.
De la Luk - nici o diferenta sesizabila in afara costului (mai mare), o data. A doua cred ca a avut mai mult gaz lampant decit motorina, asa tragea de prost c-am jurat ca nu mai dau pe la aia.
De la MOL - parca se infigea mai bine, dar parca s-a si dus mai repede. Si, evident, a fost mai scumpa.
De la Rompetrol - parca torcea mai bine motorul, dar in acelasi timp era mai lenesa - si mult mai scumpa
De la Aegean (parca): Eheee, da! Acolo diferenta! Dar nu ma duc bilunar in Grecia, asa ca ma "joc" si eu cu ce pot...
Cam asta-i experienta mea, subiectiva cum o fi ea...
In Romania n-am mai incercat alceva - Agip, Partener si care (daca) Or mai fi. Shell n-am prins, ca probabil de la ei as fi luat.
De la Luk - nici o diferenta sesizabila in afara costului (mai mare), o data. A doua cred ca a avut mai mult gaz lampant decit motorina, asa tragea de prost c-am jurat ca nu mai dau pe la aia.
De la MOL - parca se infigea mai bine, dar parca s-a si dus mai repede. Si, evident, a fost mai scumpa.
De la Rompetrol - parca torcea mai bine motorul, dar in acelasi timp era mai lenesa - si mult mai scumpa
De la Aegean (parca): Eheee, da! Acolo diferenta! Dar nu ma duc bilunar in Grecia, asa ca ma "joc" si eu cu ce pot...
Cam asta-i experienta mea, subiectiva cum o fi ea...

In Romania n-am mai incercat alceva - Agip, Partener si care (daca) Or mai fi. Shell n-am prins, ca probabil de la ei as fi luat.
Ieri am fost de am alimentat de la Mol si am fost furat la pompa cu cca 4-5l de motorina. Am pus pistolul in rezervor si dupa cca 5l a inceput sa se simta ca vine motorina pe furtun. Am facut apoi un calcul cu cata motorina trebuia sa-mi intre si intr-adevar imi intrase cu cca 5l mai mult. In veci nu mai calc pe la ei. A mai patit si un alt prieten acelasi lucru. A alimentat cca. 8l si pe ceasul de la bord ii arata mult mai putin. Ce sa faci, asta e "Romania .........."
Mihai29 scrie:Ieri am fost de am alimentat de la Mol si am fost furat la pompa cu cca 4-5l de motorina. Am pus pistolul in rezervor si dupa cca 5l a inceput sa se simta ca vine motorina pe furtun. Am facut apoi un calcul cu cata motorina trebuia sa-mi intre si intr-adevar imi intrase cu cca 5l mai mult. In veci nu mai calc pe la ei. A mai patit si un alt prieten acelasi lucru. A alimentat cca. 8l si pe ceasul de la bord ii arata mult mai putin. Ce sa faci, asta e "Romania .........."
cred ca am patit acelasi lucru la omv de vre-o doua ori...
bine acum nu sunt sigura pentru ca am pus putina motorina... ca nu mi s-a ridicat nici la martorul de pe bord si nici la cati km mai puteam sa fac... dar macar trebuia sa imi creasca nr de km.... deci Romania.... no comment
Hey, nu va grabiti cu "insultele"! Problema cu resetarea martorului "nivel carburant" dar si a computerului de bord cu numarul de km pe care ii poti parcurge cu motorina/benzina existanta in rezervor a mai fost discutata undeva pe forum.
Este foarte posibil ca in ambele cazuri sa fie vorba despre o eroare electronica de afisaj. Eu am patzit-o de multe ori, si mai ales in cazurile cand esti deja pe "rosu" si alimentezi cu mai putina motorina. Pt a nu va mai lovi de astfel de probleme, incercati sa puneti pe cat posibil mai mult combustibil odata la alimentare.
Este foarte posibil ca in ambele cazuri sa fie vorba despre o eroare electronica de afisaj. Eu am patzit-o de multe ori, si mai ales in cazurile cand esti deja pe "rosu" si alimentezi cu mai putina motorina. Pt a nu va mai lovi de astfel de probleme, incercati sa puneti pe cat posibil mai mult combustibil odata la alimentare.
ag26raf scrie:Hey, nu va grabiti cu "insultele"! Problema cu resetarea martorului "nivel carburant" dar si a computerului de bord cu numarul de km pe care ii poti parcurge cu motorina/benzina existanta in rezervor a mai fost discutata undeva pe forum.
Este foarte posibil ca in ambele cazuri sa fie vorba despre o eroare electronica de afisaj. Eu am patzit-o de multe ori, si mai ales in cazurile cand esti deja pe "rosu" si alimentezi cu mai putina motorina. Pt a nu va mai lovi de astfel de probleme, incercati sa puneti pe cat posibil mai mult combustibil odata la alimentare.
de aia am si zis ca nu sunt sigura, dar ideea e ca dupa ce am alimentat (si pusesem vreo 4-5 litri) la 2-3 km mi s-a aprins martorul de motorina.... deci nu stiu sa iti spun daca a fost de la mine sau de la ei....
Nu fi asa sigur pt ca eu imi cunosc masina si mai ales la consum. Il calculez de cand o am si nu ti-as dori sa vezi statistica mea cu toate consumurile. Pot sa-ti spun si cat a consumat in medie de cand o am. Si acum dintr-o data imi intra cu 5l mai mult. Daca vrei pot paria cu tine cand vrei ca m-a furat. Eu am alimentat plinul si trebuia sa-mi intre cca 22 si a intrat 27,4l. inteleg si eu o eroare,dar de maxim 1-2l dar nicidecum 5.5l
Înapoi la “Citroen C3 - Hatchback, Pluriel, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO