ciudatenii cu hidractive3

sfere, dozatoare, pompe, LDS, etc Âşi tren de rulare.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Sâm 31-Oct-2009 20:48

viorelovidiu scrie:imi poate spune si mie exact care e furtunul de retur? e acela care este infipt pe o teava metalica deasupra rotii?


Da, ala este. vorbim de cel din pasajul rotii, da?

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Sâm 31-Oct-2009 23:30

retro scrie:
viorelovidiu scrie:imi poate spune si mie exact care e furtunul de retur? e acela care este infipt pe o teava metalica deasupra rotii?


Da, ala este. vorbim de cel din pasajul rotii, da?


da, din pasajul rotii care se trage usor cu mana.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 31-Oct-2009 23:58

viorel a intrebat care e returul intr-un topic in care se discuta despre problemele de hidraulica si am presupus ca despre asta e vorba...
inserez aici imaginea cu tot cu legenda in care se vede explicit faptul ca scrie return piping frons suspension...
teava din pasajul rotii vine de la caseta de directie si este un circuit de joasa presiune, presupun ca e returul de la caseta de directie...
Imagine

mai mult decat atat chiar nu stiu ce sa mai zic...presupunand ca francezii nu deseneaza prostii...

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 01-Noi-2009 00:07

mai asteptam, eu stiam ca furtunu din pasaju rotii e returul care pleaca din telescop. ce mi-ai aratat in acea poza e sub capota, si acolo nu stiu la care as putea umbla sa vad daca pierde peste noapte pe retur.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 01-Noi-2009 00:10

uita-te in poza cu circuitul servodirectiei si vezi ca in pasajul rotii, adica sub vasul cu lds, vine un furtun ce cred ca este returul de la caseta de directie...
Imagine

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 01-Noi-2009 01:29

multumesc pentru informatii mesersmith, maine voi reveni cu ceva informatii, sper ca nu voi strica ceva :P
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Dum 01-Noi-2009 10:47

mesersmith scrie:Imagine


3 si 4 din imaginea ta sunt conducte metalice pentru "returul" cilindrilor fata. 3 pt. stanga si 4 pt. dreapta. Capatul liber care se vede in poza de la fiecare conducta, se imbina in pasajul rotii cu recuperatorul de LDS de pe cilindrul corspunzator. Piesa 6 din poza urmatoare:
Imagine

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 01-Noi-2009 11:06

pai si nu despre retur era vorba in propozitie?
viorel despre retur intreba...
evident, de la cilindri...
eu nu am demontat niciodata cilindri, insa cand am avut defectiunea la motorul pompei hidraulice, a trebuit sa dau jos si rezervorul lds, incluziv furtunul din pasajul rotii...
ei bine, acel furtun coboara prin botul masinii si merge pe sub scut catre partea dreapta a masinii pana inspre caseta...desi nu am ajuns pana acolo sa verific...

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Dum 01-Noi-2009 11:26

Stai ca noi 2 nu ne intelegem. Bagi in "propozitie" un retur al casetei de directie care nu are nicio legatura.
La intrebarea lui viorelovidiu "imi poate spune si mie exact care e furtunul de retur? e acela care este infipt pe o teava metalica deasupra rotii?" tu raspunzi: "nu, acea teava e de fapt un furtun si vine de la caseta de directie.."
Eu cred ca el s-a referit la imbinarea piesei 6 cu una din conductele 3 sau 4 cand a pus intrebarea. si i-am raspuns in consecinta.

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 01-Noi-2009 11:37

intr-adevar, nu ne intelegem....
Imagine


"La intrebarea lui viorelovidiu "imi poate spune si mie exact care e furtunul de retur? e acela care este infipt pe o teava metalica deasupra rotii?" tu raspunzi: "nu, acea teava e de fapt un furtun si vine de la caseta de directie.."

pai uita-te in poza, omul a intrebat daca e returul de la cilindri si nu e, e returul de la servo...
daca urmaresti schema, in fudul rezervorului intra teava 3, care duce la caseta...
atat am spus eu, si daca schema e gresita atunci mea culpa...
retururile de la cilindri se insumeaza si ajung prin intermediul tevii 3 in partea superioara a rezervorului, conform schemei...
o sa ma si uit astazi sa vad daca e asa, desi m-ar mira sa fi gresit frantuzii in scheme...

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Dum 01-Noi-2009 11:55

Nu schema e gresita... nici nu se pune problema asta. E vorba de identificarea locului la care se referea colegul nostru. acolo unde se imbina furtunul de cauciuc cu teava. Eu am identificat locul spus de el ca fiind in pasajul rotii, nu sub capota. Daca m-am inselat, am iscat o discutie fara rost pt. care imi cer scuze.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 01-Noi-2009 13:37

retro scrie:Nu schema e gresita... nici nu se pune problema asta. E vorba de identificarea locului la care se referea colegul nostru. acolo unde se imbina furtunul de cauciuc cu teava. Eu am identificat locul spus de el ca fiind in pasajul rotii, nu sub capota. Daca m-am inselat, am iscat o discutie fara rost pt. care imi cer scuze.


corect, acel loc unde se imbina furtunu de cauciuc cu teava exact deasupra rotii putin in spate si se scoate usor cu mana, cel putin asa vazusem la un moment dat, cand mi-a demontat telescopul in service a scos acel furtun si a curs in el lds pana s-a oprist si apoi demontarea propriu zisa
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 01-Noi-2009 14:30

daca vorbim de furtunul care intra in stutzul aflat in fundul rezervorului lds, e asa cum am zis eu...
acum, din ultimul post al tau, am senzatia ca voi v-ati referit mereu la returul cilindrului in sine si nu locul in care intra el in rezervor...
totusi, in pasajul rotii, undeva in partea superioara a alveolei, kiar sub vasl lds, este acel furtun de care vorbeam eu...

daca voi ati vorbit de telescopul in sine, atunci eu imi cer scuze, pt ca am localizat prost subiectul discutiei...

viorele, cred ca te-am zapacit de tot... :razz: :razz: :razz:

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 01-Noi-2009 15:18

daaaa, de returul care pleaca de pe cilindru. Daca il scot ar trebui sa fie putin sub presiune?

doar il bag in sticla si astept sa se faca tuica? :lol:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Dum 01-Noi-2009 16:03

Scoate-l fara teama. Nu e presiune. In mod normal (daca cilindrul e inca bun) pe furtunas nu trebuie sa vina mai nimic atunci cand suspensia nu-i solicitata. Pe conducta (teava) ar putea sa ai ceva scurgere. Este LDS adunat sau chiar ar putea sa sifoneze din rezervorul de LDS.
Daca iese tarie, da-ne de veste, ca venim mai multi sa salvam licoarea de la irosire :D


Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru Shraunouw