garnitura de chiulasa

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Joi 26-Mar-2009 12:23

inca nu m-am apucat de ea, dar cred ca ii vine randul cat de curand...
va voi tine la curent...

laurb
pasionat
Mesaje: 165
Membru din: Lun 15-Oct-2007 16:30
Localitate: Iasi

Mesajde laurb » Sâm 28-Mar-2009 21:30

Eu unul am rezolvat problema: am schimbat distributia si au gasit pompa da apa uzata cu ceva scurgeri si o alta scurgere la conexiunea intre vasul de antigel si furtun. Va doresc si voua o rzzolvare la fel de simpla )adica la fel de simpla)

cuba
simpatizant
Mesaje: 76
Membru din: Mie 03-Dec-2008 22:24
Localitate: Tulcea

Mesajde cuba » Mar 03-Noi-2009 19:58

Salutare, aceeasi problema si sintome le am si eu ca si mesersmith, dar nu am gasit nici un remediu, termostatu inchide si deschide fara probleme dar face presiune in bazin si arunca pe la capac. Astept sfaturi , multumesc.
C5 HDI 2.0 80kw 2003

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 03-Noi-2009 20:32

eu intre timp mi-am rezolvat problema, dar cred ca am deschis un alt topic...
imi amintesc ca pe asta nu-l mai gasisem atunci cand am vrut sa povestesc....
eu am schimbat garnitura si cand am dat-o jos am observat ca nu era arsa, ci doar subtiata cred, de la temperatura...

se pare ca totul a pornit de la faptul ca am avut radiatoarele imbacsite cu mizerie la exterior si astfel nu mai circula aerul printre alveolele lor, si racirea se facea f prost...
pana mi-am dat seama ce si cum, am apucat s-o incing de cateva ori si asta a dus la povestea cu garnitura...

daca zici ca-ti arunca apa din vas, clar este garnitura si te-as sfatui sa incerci sa mai strangi suruburile la chiulasa, pt ca daca ar fi mers si la mine sa le strang, cred ca ar fi fost suficient, insa erau gripate si a trebuit sa le si schimb...

pretul unei garnituri pleca de la 130 ron victor reintz si ajunge pana la 400 roni...
mesterul meu nici nu a vrut sa auda de alta marca decat victor reintz, dsi era cea mai ieftina...
nu stiu ce marca era pe masina, doar ca stiu ca era originala si mesterul a zis ca si cea originala era aceeasi marca...

daca te mai pot ajuta cu alte chestii iti stau la dispozitie...

cuba
simpatizant
Mesaje: 76
Membru din: Mie 03-Dec-2008 22:24
Localitate: Tulcea

Mesajde cuba » Sâm 07-Noi-2009 06:02

Verdictu este "garnitura de chiluasa", era la pistonu 1 putin imperfecta si pe acolo scapa presiune. Am inteles ca garnitura de chiluasa este un punct slab la C5, dupa 100.000 km se strica. Mi s-a spus ca au fost concepute slab din fabrica , ori robotii care asamblau masinile au avut o problema la strangerea chiluasei si de aceea se bulesc dupa 100.000 km. Acum am rezolvat problema si merge masinuta mai bine ca la inceput ca am curatat si turbina daca tot am dat jos jumate de motor.
C5 HDI 2.0 80kw 2003


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst