Antipollution fault

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

OMEN
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Sâm 09-Mai-2009 19:14
Localitate: cluj napoca

Mesajde OMEN » Sâm 31-Oct-2009 15:49

bogdan78 scrie:Eu pana acu am mers si cu apa si cu benzina,dar inca nu are nimic, trage motorul de rupe. Sunt curios cat o sa ma mai tina norocul asta :(.

Poate ca nu implicit dar mecanicul spune ca este singurul mesaj de eroare pe care il primeste Lexia de la computerul masinii.Filtrul de motorina s-a schimbat dar tot nu merge .Lexia zice EGR deci il schimbam si om mai vedea.Este posibil sa fi fost atat de imbaxit filtrul de motorina incat sa nu se mai alimenteze corect si sa-mi dea mesjul de care e vorba aici???
AUD UMBRE MENTOLATE!!!

OMEN
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Sâm 09-Mai-2009 19:14
Localitate: cluj napoca

Mesajde OMEN » Sâm 31-Oct-2009 15:57

khan scrie:ce treaba are valva EGR cu apa din motorina? esti sigur ca nu ai inteles altceva? ca de ex de la apa se cam strica regulatorul de presiune din pompa, dar ala nu ar trebui sa depaseasca 900 ron. ia mai intreaba inca o data

Cand am cumparat masina am pus-o pe Lexia si avea 2 mesaje
1 presiune sczuta in roata ......
2 EGR blah blah....
S-a facut o testare a EGR-ului cu ajutorul Lexiei ,am auzit si eu cum mergea si n-am inteles prea mare lucru.Zicea omul ca a fost doar o eroare de comunicare intre computer si Valva EGR eroare pe care a sters-o si care se pare ca a reaparut.Este singurul mesaj de eroare pe langa cel cu prsiunea din rota.DECI???Vedem cum se comporta cu EGR-ul nou si apoi o luam de la capat cu dignoza.
AUD UMBRE MENTOLATE!!!

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Dum 01-Noi-2009 05:55

OMEN scrie:
khan scrie:ce treaba are valva EGR cu apa din motorina? esti sigur ca nu ai inteles altceva? ca de ex de la apa se cam strica regulatorul de presiune din pompa, dar ala nu ar trebui sa depaseasca 900 ron. ia mai intreaba inca o data

Cand am cumparat masina am pus-o pe Lexia si avea 2 mesaje
1 presiune sczuta in roata ......
2 EGR blah blah....
S-a facut o testare a EGR-ului cu ajutorul Lexiei ,am auzit si eu cum mergea si n-am inteles prea mare lucru.Zicea omul ca a fost doar o eroare de comunicare intre computer si Valva EGR eroare pe care a sters-o si care se pare ca a reaparut.Este singurul mesaj de eroare pe langa cel cu prsiunea din rota.DECI???Vedem cum se comporta cu EGR-ul nou si apoi o luam de la capat cu dignoza.


Off...cand vad cate probleme aveti cu HDI-ul vostru, prefer consumul de 12% dar sa stau linistit... :wink:

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 01-Noi-2009 07:47

videosuzy - i agree with you 8)
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 01-Noi-2009 13:35

acuma ce sa zic, EGR-ul la motoarele astea nu prea se strica, in cel mai rau caz crapa electrovana de comanda care e mult mai ieftina decit EGR-ul, adica 150 ron. oricum ambele se pot proba. dar tot nu mi-ai zis cum strica apa din motorina EGR-ul? io cred ca baietii astia de la reprezentanta ne iau de cretini
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

OMEN
simpatizant
Mesaje: 39
Membru din: Sâm 09-Mai-2009 19:14
Localitate: cluj napoca

Mesajde OMEN » Dum 01-Noi-2009 18:11

Asta spuneam si mai sus ca nu neaparat apa a stricat EGR-ul doar ca acum s-a descoperit anomalia.Probabil am inteles eu gresit ca apa in motorina =crapa EGR.Si nu sunt baietii de la reprezentanta ci un mecanic cu recomandari bune de la posesori masini din PSA
AUD UMBRE MENTOLATE!!!

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Mar 03-Noi-2009 02:48

videosuzy scrie:
OMEN scrie:
khan scrie:ce treaba are valva EGR cu apa din motorina? esti sigur ca nu ai inteles altceva? ca de ex de la apa se cam strica regulatorul de presiune din pompa, dar ala nu ar trebui sa depaseasca 900 ron. ia mai intreaba inca o data

Cand am cumparat masina am pus-o pe Lexia si avea 2 mesaje
1 presiune sczuta in roata ......
2 EGR blah blah....
S-a facut o testare a EGR-ului cu ajutorul Lexiei ,am auzit si eu cum mergea si n-am inteles prea mare lucru.Zicea omul ca a fost doar o eroare de comunicare intre computer si Valva EGR eroare pe care a sters-o si care se pare ca a reaparut.Este singurul mesaj de eroare pe langa cel cu prsiunea din rota.DECI???Vedem cum se comporta cu EGR-ul nou si apoi o luam de la capat cu dignoza.


Off...cand vad cate probleme aveti cu HDI-ul vostru, prefer consumul de 12% dar sa stau linistit... :wink:

Nu te aseza prea comod :lol:
Nici "benzinarele" nu sunt excluse de la "distractia" asta... :lol:


Drumuri bune!

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Mie 04-Noi-2009 00:11

iuliu m. scrie:
videosuzy scrie:
OMEN scrie:
khan scrie:ce treaba are valva EGR cu apa din motorina? esti sigur ca nu ai inteles altceva? ca de ex de la apa se cam strica regulatorul de presiune din pompa, dar ala nu ar trebui sa depaseasca 900 ron. ia mai intreaba inca o data

Cand am cumparat masina am pus-o pe Lexia si avea 2 mesaje
1 presiune sczuta in roata ......
2 EGR blah blah....
S-a facut o testare a EGR-ului cu ajutorul Lexiei ,am auzit si eu cum mergea si n-am inteles prea mare lucru.Zicea omul ca a fost doar o eroare de comunicare intre computer si Valva EGR eroare pe care a sters-o si care se pare ca a reaparut.Este singurul mesaj de eroare pe langa cel cu prsiunea din rota.DECI???Vedem cum se comporta cu EGR-ul nou si apoi o luam de la capat cu dignoza.


Off...cand vad cate probleme aveti cu HDI-ul vostru, prefer consumul de 12% dar sa stau linistit... :wink:

Nu te aseza prea comod :lol:
Nici "benzinarele" nu sunt excluse de la "distractia" asta... :lol:


Drumuri bune!


Dragul meu, cred ca n-ai citit prea bine...nu am avut pana acum, in 6 ani, alte probleme decat cele expuse mai sus...Repet...prefer sa ma plang de un consum mai mare decat sa am mereu probleme ba cu FAP, ba cu Antipoll.........
Am avut si eu probleme de Antipollution Fault dar rezolvarea am postat-o mai sus...
In semnatura spui ca ai HDI, deci nu pot sa te conving ca, fata de cei doi amici ai mei cu C5 HDI, am avut probleme infim de putine...

Stima

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Mie 04-Noi-2009 01:50

Salut,

Am inteles acum.Probabil ca vorbesti de "totalul" problemelor aparute.
In cazul asta suntem "egali".Nici eu n-am avut mari probleme cu HDI-ul ,in afara de "antipollution fault".
Iar cu 12 litri fac cu AC-ul pus , prin Bucuresti, circa 150 de km...Am un prieten care cu un 307 1,6 16 V benzinar scoate "constant" in jur de 14 l/100km(Bucuresti, trafic semiaglomerat).Deci esti un norocos...
Cu masina in general am mai avut "oarece" probleme, dar HDi-ul m-a servit intotdeauna cu "credinta".Nici nu am FAP, ce-i drept...
De-aia m-a si enervat cumva "antipollution fault", asta, ca ma obisnuisem sa mearga perfect...

Cele bune!

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mie 04-Noi-2009 08:05

iuliu m. scrie:Salut,

Am inteles acum.Probabil ca vorbesti de "totalul" problemelor aparute.
In cazul asta suntem "egali".Nici eu n-am avut mari probleme cu HDI-ul ,in afara de "antipollution fault".
Iar cu 12 litri fac cu AC-ul pus , prin Bucuresti, circa 150 de km...Am un prieten care cu un 307 1,6 16 V benzinar scoate "constant" in jur de 14 l/100km(Bucuresti, trafic semiaglomerat).Deci esti un norocos...
Cu masina in general am mai avut "oarece" probleme, dar HDi-ul m-a servit intotdeauna cu "credinta".Nici nu am FAP, ce-i drept...
De-aia m-a si enervat cumva "antipollution fault", asta, ca ma obisnuisem sa mearga perfect...

Cele bune!


are un consum prea mare. eu cu 100lei pun carrera 95 si fac aprox 200-220km in oras in trafic semiaglomerat :)

odata eram blocat in trafic in baneasa si am inregistrat un consum de 18% cu AC pornit stand la relanti o ora....
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Mie 04-Noi-2009 08:19

Topicul tinde sa vireze spre un dieselvs benzina. Dar de fapt ideea de baza este ca ambele tipuri de motoarea pot da problema asta, chiar daca la benzina poate apare mai rar si dispare mai repede. Solutia pe care ar trebui sa o descoperim noi pe acest topic ar fi cum sa putem preveni aparitia acestui mesaj, si daca apare cum sa scapam cat mai repede de el.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mie 04-Noi-2009 11:42

sfatul unui prieten: iesiri saptamanale in afara orasului si tinut blana vreo 10 minute peste 4000 ture (benzina).

cand am fost la el mi-a luat masina la un test drive, i-a dat tare prin oras sa vada daca e problema cu ambreiaju si comportamentul masinii, inainte de a opri masina a prins viata. catalizatorul era in fundat :)

de acum inainte cand plec saptamanal in provincie incerc sa-i dau cam 10-15 min peste 160km/h
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

videosuzy
pasionat
Mesaje: 407
Membru din: Dum 30-Iul-2006 00:29
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C5, benzină 2.0, Hydractive 3+

Mesajde videosuzy » Mie 04-Noi-2009 21:45

Permiteti sa raportez...Acum un an am ramas ca un bou fara acumulator...N-are importanta cum am reusit performanta...important e ca am ramas fara (off...tare curios esti :!: hai ca-ti spun...am parcat intr-un loc "nepermis"- adica carciuma- considerand ca stau maaaxim 15 min...si am stat cinci ore...cand mi-am adus aminte era prea tarziu...)...Am chemat echipa fantastica, mi-a dat curent (cum se spune in jargon automobilistic) si respectivul m-a sfatuit sa tin turat pe la 3500-4000 (pentru ca era noapte si as fi ajuns acasa cu acumulatorul tot gol)... Si am tinut...si am turat...si am incarcat....pana mi-a aparut Antipollution Fault..."Ptiu drace", mi-am zis..."am facut-o"...l-am sunat din nou si mi-a zis ca e posibil sa fi avut benzina ceva "scame" si...asta e...trece...
Asa ca....si turatia excesiva se pare ca nu face bine...(zic eu..poate gresesc...sper sa gresec)...

Stima

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mie 04-Noi-2009 21:51

videosuzy scrie:Permiteti sa raportez...Acum un an am ramas ca un bou fara acumulator...N-are importanta cum am reusit performanta...important e ca am ramas fara (off...tare curios esti :!: hai ca-ti spun...am parcat intr-un loc "nepermis"- adica carciuma- considerand ca stau maaaxim 15 min...si am stat cinci ore...cand mi-am adus aminte era prea tarziu...)...Am chemat echipa fantastica, mi-a dat curent (cum se spune in jargon automobilistic) si respectivul m-a sfatuit sa tin turat pe la 3500-4000 (pentru ca era noapte si as fi ajuns acasa cu acumulatorul tot gol)... Si am tinut...si am turat...si am incarcat....pana mi-a aparut Antipollution Fault..."Ptiu drace", mi-am zis..."am facut-o"...l-am sunat din nou si mi-a zis ca e posibil sa fi avut benzina ceva "scame" si...asta e...trece...
Asa ca....si turatia excesiva se pare ca nu face bine...(zic eu..poate gresesc...sper sa gresec)...

Stima


nu cred ca e excesiv 3500-4000 pentru o benzinara, eu schimb de obicei la treptele astea :) am observat ca la mers turat si in afara nu numai in bucuresti la urmatoarea cheie sau a doua zi de dimineata apare depollution system faulty si apoi dispare la a doua treia cheie. Nu apare depollution system faulty si la tine?
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Joi 05-Noi-2009 01:15

de acum inainte cand plec saptamanal in provincie incerc sa-i dau cam 10-15 min peste 160km/h


Salut,

I-as "da" cu mare placere, dar cum s-o fac?Ca nu "vrea"! :lol:
Nici nu se "gandeste" sa sara de 2800 rpm, ceea ce corespunde unei viteze de aprox. 135 km/h, intr-a cincea...
Deci...

Cele bune!


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO