Probleme in service 1

Dealer/service Citroen

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Probleme in service 1

Mesajde MARIAN » Mar 25-Oct-2005 14:45

bmc scrie:dupa 3 zile de cand am scos masina din service (miercuri seara am ridicat-o de la service ATS), adica duminica dimineata, incepe iarasi motorul sa prezinte lipsa de putere la 1-2 minute dupa ce pornesc de pe loc.... am ramas chiar in mijlocul unei intersectii, accelerez si nimic... tremuraturi... si dupa alte cateva minute incepe sa mearga normal (adica dupa ce s-a incalzit motorul). dar azi (luni 24 oct) la pornire dimineata imi da in plus si mesajul "FAULTY ANTIPOLLUTION"!
in rezervor am benzina OMV 100 inca din ziua in care am scos-o din service, si nu am bagat alta.

deci daca va mai spune vreun mecanic ca e din cauza benzinei... va puteti da seama cat de "specialist" e!

Azi o duc iar in service
Nu mai rezist... cred ca la banii astia imi luam 2 loganuri si nu "ma lasa" nici unul... dar nu imi plac masinile romanesti, si am vrut masina cu "design futurist"

bmc scrie:Au inceput amenintarile!!!!!

Am fost astazi la ATS la service sa intreb daca au mai descoperit ceva la masina, si, dupa ce m-au trimis de la receptie sa vorbesc cu mecanicul, care imi spune ca dupa ce a sters erorile masina a mers bine, imi comunica si ca el de fapt nu are voie sa vorbeasca cu mine, client fiind, si ma trimite inapoi la receptie, iar de acolo sunt trimis (nu condus) la director. Ajuns la el, ii spun problema mea, si imi spune ca tocmai au sosit din Franta ceva hartii referitoare la cazul meu, si ca el suspecteaza ca e problema cu benzina.
Eu insist sa ii spun ca e OMV de 100, iar el imi comunica faptul ca daca e benzina proasta (ceea ce nu pot sa cred despre OMV 100) ATUNCI VOI PLATI EU pentru tot (probabil orele "pierdute" la masina mea).

Ce mai puteti sa spuneti despre ATS? Astazi am fost si cu un prieten, care are un megane nou, si a ramas uimit de nesimtirea celor de la ATS, spunand ca la Renault nu esti in nici un caz tratat asa... te plimba de la un om la altul fara sa-ti rezolve nimic... si apoi te mai si ameninta!!!!!!!!!

Este un exemlu de cum sunt tratati clientii dumneavoastra in propriul service.Ne puteti spune,de ce se intampla acest lucru?Banuiesc ca oamenii au platit pt. autoturisme...
Ultima oară modificat Vin 16-Dec-2005 16:57 de către MARIAN, modificat 1 dată în total.

Jitariuc Monica
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Mie 18-Feb-2004 17:23
Localitate: bucuresti

Relatii Clienti_Citroen

Mesajde Jitariuc Monica » Mar 25-Oct-2005 15:36

Buna ziua!

Am inteles punctul Dvs. de vedere si sunt destul de multe aspecte de nunatat si de discutat. De aceea, Departamentul Relatii Clienti al importatorului Citroen in Romania este in masura sa analizeze opiniile sau observatiile Dvs. si sa va raspunda. Mai jos aveti contactele acestui departament.

Departament Relatii Clienti
Automotive Trading Services SRL
E-mail: relatii.clienti@ats.ro
Tel:021- 233 09 17
Fax: 021- 233 09 19

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Mar 25-Oct-2005 15:53

foarte frumos!

din pacate promtitudinea si amabilitatea dvs nu cred ca o sa ajute prea mult.

eu de ex. am 2 probleme "din fabrica" la care nu s-a gasit rezolvare:
- decolorarea unei portiuni din aripa stanga fata
- computerul de bord nu stie cand bag mai putin de 10l benzina sa-si actualizeze indicatiile, iar acu' de benzina - ioc.

elementele mai de finete (legate de finisaje si materiale) nici nu merita mentionate.

nerezolvarea acestor probleme denota (la alegere sau combinat):
- neprofesionalismul baietilor de la constatari
- lipsa specialistilor
- capacitatea service-ului e mica si se prefera amanarea problemelor care ar necesita o investigare mai amanuntita
- lipsa de stimulare a angajatilor in a gasi solutii

Jitariuc Monica
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Mie 18-Feb-2004 17:23
Localitate: bucuresti

Ar trebui sa stabilim

Mesajde Jitariuc Monica » Mar 25-Oct-2005 16:22

Am intrat pe acest forum ca simpatizant al marcii Citroen si in semn de admiratie fata de al Dvs. demers de a avea un forum si de a discuta deschis in cadrul acestuia.

Nu imi propun sa particip la dispute sau sa intru in contradictii cu Dvs. Voi scrie atunci cand voi considera ca raspunsul meu ar putea aduce valoare discutiei. De aceea, v-am directionat catre Departamentul de Relatii Clienti. Colegii mei din cadrul acestuia sunt in masura sa va raspunda la observatii.

Va rog ca pe viitor sa folositi cu incredere contactele de la Departamentul Relatii Clienti. Va asigur ca veti primi raspuns si ca vom incerca sa va oferim detaliile de care aveti nevoie pentru a deveni si Dvs., ca multi altii, client multumiti.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mar 25-Oct-2005 16:40

Ce a raspuns d-na/d-nsoara Monica, este poezia specifica fiecarui reprezentant al unei marci din tara asta. Nu stiu ce alte asteptari aveati voi, din partea ATS aici pe acest forum. POate doar cineva care se ocupa de service sa vina cu un raspuns mai concret, mai bine zis o explicatie la ceea ce a patit BMC parca.
Toata lumea iti vorbeste frumos, te duce cu vorba cat mai frumos, totul pana la a rezolva problema. Daca ai putea sa le dai lor cat mai multi bani, ar fi cel mai bine(vorbesc de service aici)

bmc
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Joi 01-Sep-2005 11:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde bmc » Mar 25-Oct-2005 16:52

Ma confrunt si eu cu o problema la motor, cand acesta este rece, am fost saptamana trecuta la ATS, mi-au tinut masina 3 zile, iar dupa 3 zile de mers bine, problemele au reaparut, si in momentul de fatza masina se afla iarasi in service de 2 zile, si cine stie cat mi-o vor mai tine. Intr-adevar, personalul a vorbit foarte frumos cu mine, dar acest lucru nu ma ajuta cu nimic, daca nu sunt in stare sa o repare, si nici nu vor sa imi dea o masina la schimb pentru perioada in care o "repara" (daca se poate spune asa) pe asta.

Concluzia este, intr-adevar, ca e lipsa de specialisti, si capacitatea de preluare a clientilor e mult depasita. Si apoi se uita toti urat la tine daca faci reclamatie... noi am platit pentru o masina + servicii de garantie! Chiar e nevoie sa apelam la OPC(ANPC)?

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mar 25-Oct-2005 17:08

Va rog ca pe viitor sa folositi cu incredere contactele de la Departamentul Relatii Clienti. Va asigur ca veti primi raspuns si ca vom incerca sa va oferim detaliile de care aveti nevoie pentru a deveni si Dvs., ca multi altii, client multumiti.

Nu era mai bine daca rugati pe un coleg de la Relatii Clienti sa raspunda aici?Era mai multa transparenta si...nu suna a plimbat pe drumuri de la un birou la altul. :roll:

Avatar utilizator
nero
pasionat
Mesaje: 255
Membru din: Mie 16-Mar-2005 17:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde nero » Mar 25-Oct-2005 17:08

Eu nu cred ca vom/veti putea primi solutii de la Monica, poate doar sa o rugam sa sensibilizeze conducerea in legatura cu problemele aparute la clientii ATS. Sincer sa fiu si eu la servici incerc pe cat se poate sa apar interesele firmei, dar cand unul sau mai multi clienti reclama o neregula la departamentul pe care il conduc sigur verific si daca au dreptate iau masuri. In general asta tine de politica firmei, iar la comerciantii de masini interesul de a tine un client este minim pentru ca o masina se schimba in cativa ani.
Personal nu pot sa zic ca am avut probleme la ATS pentru ca am renuntat din start la serviciile lor. Mi-am luat concediu o saptamana ca sa rezolv (printre altele) o zgarietura la prag, iar dupa ce mi-au facut o constatare m-au programat peste 3 saptamani. Bineinteles ca m-am dus la Champion unde problema s-a rezolvat intr-o saptamana.
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]

Avatar utilizator
m.s.
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Dum 10-Iul-2005 16:42
Localitate: cluj

Mesajde m.s. » Mar 25-Oct-2005 17:30

Ar trebui totusi sa ii delimitam mai bine pe cei din departamentele de vanzari de cei din service desi" in afara" nu are nici o legatura unde lucrezi ce pregatire ai, ce calificare etc.-toti trebuie sa te trateze cu acelasi respect,sa iti rezolve problemele cat mai repede si cat mai profesional cu putinta. La noi deocamdata situatia este un pic diferita in sensul ca daca la departamentele de vanzari exista concurenta,in schimb reteaua de service este subdimensionata si atunci se merge pe principiul "are balta peste".[ Eu unul mi-am scos din garantie masina pe care am avut-o inainte (alta marca ) datorita felului in care am fost tratat la service.]

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Mar 25-Oct-2005 23:36

MARIAN scrie:
Va rog ca pe viitor sa folositi cu incredere contactele de la Departamentul Relatii Clienti. Va asigur ca veti primi raspuns si ca vom incerca sa va oferim detaliile de care aveti nevoie pentru a deveni si Dvs., ca multi altii, client multumiti.

Nu era mai bine daca rugati pe un coleg de la Relatii Clienti sa raspunda aici?Era mai multa transparenta si...nu suna a plimbat pe drumuri de la un birou la altul. :roll:


Era mai simplu pt noi, dar nu si pt ei. Din experienta mea in organizatii mari, cei de la Client Service nu sunt lasati, pe buna dreptate, sa zburde liberi sau mai putin liberi pe forumuri publice. Ar implica raspunderea respectivei organizatii si nimeni nu doreste asta.

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Mie 26-Oct-2005 07:32

iata inca un exemplu al "profesionalismului" baietilor de la ats:

azi dimineata am fost la ATS pentru inlocuirea unei bielete antiruliu.

dl. Costin Ionescu de la receptie, rugat de un coleg sa se ocupe de comanda, pur si simplu a refuzat cu inversunare, pe motiv ca "nu are chef sa se ocupe de chestii ciudate" - asta in conditiile in care nici nu stia despre ce este vorba.
pana la urma comanda a fost intocmita de dl. Ionut T.

mentionez ca descrierea acestei intamplari are rol de divertisment...

totusi, daca Monica are un sfat pentru mine in legatura cu modul in care ar trebui tratate situatiile de genul asta, as fi foarte fericit sa-l primesc.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mie 26-Oct-2005 08:55

WLD scrie: Ar implica raspunderea respectivei organizatii si nimeni nu doreste asta.

Oricum organizatia este implicata in momentul in care mi se raspunde la un mail.Acest mail eu il pot face public.Rezultatul final ar fi cam acelasi lucru, numai ca punand un raspuns pe forum se lamuresc mai multe persoane.

Avatar utilizator
danalarm
pasionat
Mesaje: 328
Membru din: Dum 03-Iul-2005 23:48
Localitate: bucuresti

Mesajde danalarm » Sâm 29-Oct-2005 04:05

bmc scrie:Ma confrunt si eu cu o problema la motor, cand acesta este rece, am fost saptamana trecuta la ATS, mi-au tinut masina 3 zile, iar dupa 3 zile de mers bine, problemele au reaparut, si in momentul de fatza masina se afla iarasi in service de 2 zile, si cine stie cat mi-o vor mai tine. Intr-adevar, personalul a vorbit foarte frumos cu mine, dar acest lucru nu ma ajuta cu nimic, daca nu sunt in stare sa o repare, si nici nu vor sa imi dea o masina la schimb pentru perioada in care o "repara" (daca se poate spune asa) pe asta.

Concluzia este, intr-adevar, ca e lipsa de specialisti, si capacitatea de preluare a clientilor e mult depasita. Si apoi se uita toti urat la tine daca faci reclamatie... noi am platit pentru o masina + servicii de garantie! Chiar e nevoie sa apelam la OPC(ANPC)?


prietene eu cred ca ar trebui sa facem o cheta si sa te duci in franta cu masina, astia de la ATS sant chiar magari, nu se poate asa ceva....oare Tariceanu nu-si mai baga coada deloc in Citroen!!!!!!!!!!!!!!!
PS - sa facem o scrisoare la Guvern, sa auda si el......

bmc
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Joi 01-Sep-2005 11:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde bmc » Sâm 29-Oct-2005 14:39

Sau poate tocmai pentru ca au "spate" isi permit sa trateze clientii cu respect DOAR la nivelul conversatiilor, dar nu asta ne repara masinile...
Cam asa le-am spus si lor la receptie... si tot acolo mi s-a confirmat ca forumul acesta este urmarit cu foarte mare atentie de catre personalul ATS.

Avatar utilizator
m.s.
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Dum 10-Iul-2005 16:42
Localitate: cluj

Mesajde m.s. » Sâm 29-Oct-2005 15:20

Daca doar il urmaresc "cu mare atentie" nu se rezolva nimic.


Înapoi la “ATS - Bucuresti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11814
    Cel mai nou membru alexseen