Restaurare Citroen Ami 6 Break 1967
Moderator: Echipa Tehnica
ufff, miine e o zi grea, te sun si vorbim oricum, bafta si scuze de offf
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- cv2adi
- pasionat
- Mesaje: 614
- Membru din: Joi 17-Apr-2008 14:40
- Localitate: Albertirsa 2730 Ungaria
- Masina: Citroen Traction avant 15 six
- 2: Citroen DS
- 3: Citroen CX
Da,exact e pe sasiu 2 CV la fel ca si suratele sale:Acadiane,AK,Mehari,Ami 8 ,Dyane,toate pe acelasi gen de sasiu cu unele mici diferente ca ex : Mehari e mai scurt cu 18 cm , Acadiane si AK sunt mai lungi cu 12 cm decĂĄt 2 CV-ul etc,toate finnd concepute pe acest incercat si robust sasiu cu fund dublu si ranforsaj intre cele 2 funduri-interior si exterior,care sunt in totalitate plate.
Motoarele cutiile,directia sunt si ele aproape identice doar mici diferente ..in ansamblul lor foarte simple dar rezistente.Nu degeaba s-au fabricat din 1948 pĂĄnĂĄ in 1990 in f.multe locuri din lume aceste masini robuste si nepretentioase...
Motoarele cutiile,directia sunt si ele aproape identice doar mici diferente ..in ansamblul lor foarte simple dar rezistente.Nu degeaba s-au fabricat din 1948 pĂĄnĂĄ in 1990 in f.multe locuri din lume aceste masini robuste si nepretentioase...

-
- simpatizant
- Mesaje: 32
- Membru din: Joi 13-Noi-2008 18:31
- Localitate: Bucuresti
Frumos. desi la rezervor mergea si cu batul de chibrit
.
Lasand gluma la o parte totul este foarte interesant si se pare ca aveti si ceva tehnologie si scule moderne. Poate in paralel cu pozele si descrierile operatiunilor, faceti asa in mare si o referire la aspectul financiar al problemei...cam cat costa adica.
Toata stima si cat mai multe succese in munca.

Lasand gluma la o parte totul este foarte interesant si se pare ca aveti si ceva tehnologie si scule moderne. Poate in paralel cu pozele si descrierile operatiunilor, faceti asa in mare si o referire la aspectul financiar al problemei...cam cat costa adica.
Toata stima si cat mai multe succese in munca.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
- cv2adi
- pasionat
- Mesaje: 614
- Membru din: Joi 17-Apr-2008 14:40
- Localitate: Albertirsa 2730 Ungaria
- Masina: Citroen Traction avant 15 six
- 2: Citroen DS
- 3: Citroen CX
Da...cu chibritele am fii rezolvat totul deodatĂĄ fĂĄrĂĄ probleme ptr mai tĂĄrziu.Twehnologia inclusiv sondele,ecranul.endoscopul si pe urmĂĄ materialele au fost cumpĂĄrate de la firma Dinitrol de frate-meu in urmĂĄ cu citiva ani -pretul el il stie doar.
A mai primit tate schemele si desenele tehnice de la Citroen care aratĂĄ locuruile de pĂĄtrundere in cavitĂĄti incepĂĄnd de la modelul AC4 in sus din 1927 in sus.
Cu privire la eficacitatea acestui tratament frate-meu dispune deja de mai multe semnalĂĄri venite de la proprietarii ale cĂĄror masini au fost supuse tratamentului.Eu am doar 2 de uz cotidian tratate la fel in urmĂĄ cu 3 ani si fĂŠĂĄrĂĄ sĂĄ fac reclamĂĄ pot sĂĄ spun cĂĄ nu au apĂĄrut niciunde noi urme de ruginĂĄ sau coaceri de tablĂĄ.Oltcitul lui Tata de la Oradea a fost de asemenea supus dupĂĄ schimbarea a 2 praguri,acestui tratammentsi s-a oprit tot procesul de deterioarre chiar si la elemente care au inceput deja a prezenta urme de ruginĂĄ-spre ex sub farurile fatĂĄ iar acea masinĂĄ stĂĄ afarĂĄ in fata blocului de mai bine de 10 ani.Costul unei astfel de manopere e dependenĂĄ de mĂĄrimea cavitĂĄtilor,nr de litri de material care se consumĂĄ-variabil....inte 200-400 euro pe masinĂĄ-
A mai primit tate schemele si desenele tehnice de la Citroen care aratĂĄ locuruile de pĂĄtrundere in cavitĂĄti incepĂĄnd de la modelul AC4 in sus din 1927 in sus.
Cu privire la eficacitatea acestui tratament frate-meu dispune deja de mai multe semnalĂĄri venite de la proprietarii ale cĂĄror masini au fost supuse tratamentului.Eu am doar 2 de uz cotidian tratate la fel in urmĂĄ cu 3 ani si fĂŠĂĄrĂĄ sĂĄ fac reclamĂĄ pot sĂĄ spun cĂĄ nu au apĂĄrut niciunde noi urme de ruginĂĄ sau coaceri de tablĂĄ.Oltcitul lui Tata de la Oradea a fost de asemenea supus dupĂĄ schimbarea a 2 praguri,acestui tratammentsi s-a oprit tot procesul de deterioarre chiar si la elemente care au inceput deja a prezenta urme de ruginĂĄ-spre ex sub farurile fatĂĄ iar acea masinĂĄ stĂĄ afarĂĄ in fata blocului de mai bine de 10 ani.Costul unei astfel de manopere e dependenĂĄ de mĂĄrimea cavitĂĄtilor,nr de litri de material care se consumĂĄ-variabil....inte 200-400 euro pe masinĂĄ-
Adi, felicitari pentru sufletul pus in ceea ce faci. Imi scot palaria in fata ta!
Ah, am uitat ceva: cu toate ca n-am mai ajuns de foarte mult timp pe la locul cu pricina, am inteles ca ciolanul este la fel de bun
Imi cer scuze pentru "poluarea" creata pe tema ciolan
Ah, am uitat ceva: cu toate ca n-am mai ajuns de foarte mult timp pe la locul cu pricina, am inteles ca ciolanul este la fel de bun

Imi cer scuze pentru "poluarea" creata pe tema ciolan

Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)
- cv2adi
- pasionat
- Mesaje: 614
- Membru din: Joi 17-Apr-2008 14:40
- Localitate: Albertirsa 2730 Ungaria
- Masina: Citroen Traction avant 15 six
- 2: Citroen DS
- 3: Citroen CX
DA ! E pe sasiu de 2 CV 100% identic intre ele.Diferenta constĂĄ doar in cilindrii ptr suspensie.Ami are arcuri mai tari si de diametru mai mare putin decit 2 CV-ul deoarece e mai grea putin.
Restul e identic in asa mĂĄsurĂĄ incit poti schimba haionul de Ami sĂĄ-i pui una de 2 CV chiar si punctele de prindere se potrivesc.

Restul e identic in asa mĂĄsurĂĄ incit poti schimba haionul de Ami sĂĄ-i pui una de 2 CV chiar si punctele de prindere se potrivesc.





Înapoi la “Restaurari si prezentari”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot