Salut tuturor,
Am luat de curand un citroen c5 1.6 hdi din 2005, 116000km.
Masina curata, bine intretinuta, totul parea ca functioneaza corect, numai ca batea ceva pe sub ea cand luam gropi.Asa ca m-am dus la ATS sa imi faca o verificare a masinii.
Tipul de la receptie extrem de amabil, a luat masina si dupa vreo ora a venit cu devizul.
Avem asa:
Bieleta antiruliu C5II- 400 RON (2 buc)
Cap de bara DR C5- 250 RON
Brat suspensie C5 STG 900 RON
Brat suspensie C5 DR 900 RON
Garnitura capac culbuitori C3 30 RON
Kit distributie 800 RON
TURBO SUFLANTA DV6TED4 8100 RON
Furtun retur injectoare (parca asa ii zice ca a uitat sa scrie pe deviz)- 30 ron
Manopera 916 RON
Verificarea de rampa(amanuntita) a costat 100 de ron + 50 atentia pt baiatul de la service(care se cam ferea in prima faza sa-mi dea detalii despre turbina si km)
Masina avea in 2007 120.000 km
Deci presupun ca am luat teapa.Acum, nu sunt genul care sa vanda masina sa scape de ea, mai ales ca imi place foarte tare.Deci vreau sa o fac.
Vroiam ajutorul vostru in a-mi propune ceva magazine de piese aftermarket cat si un service cu oameni corecti(daca mai exista) si ieftini.
Din cate mi-a explicat tipul de acolo, de la bratele de suspensie sunt duse bucsele dar se inlocuieste cu totul.Intrebare:Se pot schimba doar bucsele?
Turbina nu e dusa ci doar pierde ulei si mi-a sugerat ca se va duce in curand.A mai avut cineva probleme cu turbina?Se poate merge asa cu ea?Se poate repara?Unde?
Distributia am inteles ca a fost schimbata totusi(am sunat fostul proprietar sa-i bat obrazul care desigur ca a negat ca stie ceva de turbina)
Am gasit pe aici pe forum numarul cuiva care recomanda un service la un moment dat,l-am sunat, mi-a zis sa-l sun intr-o ora si dupa acea ora nu a mai raspuns la telefon.Refuz sa cred ca nu mai exista oameni amabili care sa isi ajute semenii la nevoie (desi inteleg ca traim timpuri grele), deci va rog, incercati sa ma ajutati cu ceva informatii.
P.S si ca sa fie treaba completa, cand am ajuns acasa de la service, am observat ca nu imi mai merge telecomanda.Nici deschidere, nici inchidere, nici lumini.E de la baterie sau de la ei?
Multumesc tuturor anticipat
Deviz 12000 RON pt C5 II la ATS
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
pe mine m-ai sunat, tocmai asamblam un motor si am intirziat pina dupa ora 10, cind era cred tirziu sa te mai sun. imi cer scuze pentru asta. in principiu as putea sa te ajut eu, preturile pieselor sint mult mai mici la mine, dar totusi nu reusesc sa inteleg ce are turbina? ulei dau toate turbinele, acuma depinde cit, daca il consuma substantial de la schimb la schimb atunci poate ar trebui luata in calcul posibilitatea schimbarii, dar daca nu e semnificativ consumul, atunci pesemne ca totul e inca in parametrii. oricum, da-mi un semn pentru o programare, aruncam un oki la masina si decidem ce e de facut
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
Urata afacere...
Totusi e bine ca inca nu ti-au spus costul de service la FAP.
Inca putin si de banii cat te costa reparatia e mai rentabil sa cumperi un C5 SH complet.
Tie in ce parte ti se pare ca bate spate sau fatza ?
Bataia pe spate ar fi o problema de fabricatie cunoscuta, se schimba sfera si se rezolva.
La turbina posibil sa mai apare ulei la garnitura - tubulatura de admisie, pe acolo vine de la separatorul de vapori-ulei de la motor, asta n-ar trebui sa presupuna schimbarea turbinei ci verificarea capacului de la motor care contine separatorul de ulei.
Verifica sa existe garnitura, am vazut un C5 1.6HDI care efectiv nu avea garnitura si prezenta urme de ulei in acea zona.
La tubulatura de iesire a aerului din turbina in schimb n-ar trebui sa apara deloc urme de ulei, daca iti apare pe acolo poate fi o problema cam urata cu turbina, eventual reconditionata.
Ptr reconditionare cineva cu un 407 1.6HDI de pe forumul Peugeot spunea ca si-a reparat-o si a fost multumit, a dat nr de telefon unde a facut operatiunea: 0742021044.
Telecomanda trebuie invatata din nou:
Fara sa butonezi telecomanda inainte 1 min pui contact si apesi pe butonul de inchidere ~10 s,
apoi iei contactul si astepti ~1min inainte sa incerci sa incui-descui din telecomanda.
Totusi e bine ca inca nu ti-au spus costul de service la FAP.
Inca putin si de banii cat te costa reparatia e mai rentabil sa cumperi un C5 SH complet.
Tie in ce parte ti se pare ca bate spate sau fatza ?
Bataia pe spate ar fi o problema de fabricatie cunoscuta, se schimba sfera si se rezolva.
La turbina posibil sa mai apare ulei la garnitura - tubulatura de admisie, pe acolo vine de la separatorul de vapori-ulei de la motor, asta n-ar trebui sa presupuna schimbarea turbinei ci verificarea capacului de la motor care contine separatorul de ulei.
Verifica sa existe garnitura, am vazut un C5 1.6HDI care efectiv nu avea garnitura si prezenta urme de ulei in acea zona.
La tubulatura de iesire a aerului din turbina in schimb n-ar trebui sa apara deloc urme de ulei, daca iti apare pe acolo poate fi o problema cam urata cu turbina, eventual reconditionata.
Ptr reconditionare cineva cu un 407 1.6HDI de pe forumul Peugeot spunea ca si-a reparat-o si a fost multumit, a dat nr de telefon unde a facut operatiunea: 0742021044.
Telecomanda trebuie invatata din nou:
Fara sa butonezi telecomanda inainte 1 min pui contact si apesi pe butonul de inchidere ~10 s,
apoi iei contactul si astepti ~1min inainte sa incerci sa incui-descui din telecomanda.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Luc scrie:Urata afacere...
Totusi e bine ca inca nu ti-au spus costul de service la FAP.
Inca putin si de banii cat te costa reparatia e mai rentabil sa cumperi un C5 SH complet.
Tie in ce parte ti se pare ca bate spate sau fatza ?
Bataia pe spate ar fi o problema de fabricatie cunoscuta, se schimba sfera si se rezolva.
La turbina posibil sa mai apare ulei la garnitura - tubulatura de admisie, pe acolo vine de la separatorul de vapori-ulei de la motor, asta n-ar trebui sa presupuna schimbarea turbinei ci verificarea capacului de la motor care contine separatorul de ulei.
Verifica sa existe garnitura, am vazut un C5 1.6HDI care efectiv nu avea garnitura si prezenta urme de ulei in acea zona.
La tubulatura de iesire a aerului din turbina in schimb n-ar trebui sa apara deloc urme de ulei, daca iti apare pe acolo poate fi o problema cam urata cu turbina, eventual reconditionata.
Ptr reconditionare cineva cu un 407 1.6HDI de pe forumul Peugeot spunea ca si-a reparat-o si a fost multumit, a dat nr de telefon unde a facut operatiunea: 0742021044.
Telecomanda trebuie invatata din nou:
Fara sa butonezi telecomanda inainte 1 min pui contact si apesi pe butonul de inchidere ~10 s,
apoi iei contactul si astepti ~1min inainte sa incerci sa incui-descui din telecomanda.
Mie mi se pare ca bataia e undeva in spate, cand trec peste o zona cu gropi.Nu se aude insa daca trec incet.La turbina ei au zis ceva si de garnitura si parca pe la garnitura curge..
Multumesc foarte mult de ajutor.O sa incerc procedura de invatare a telecomenzii si sper sa fie ok.O sa-l sun pe tipul cu peugeot-ul dupa ce trec luni pe la khan, sa vad ce zice si el
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst