ciudatenii cu hidractive3
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
mesersmith scrie:pai mai viorele, daca masina s-ar lasa in fiecare noapte scapand ulei pe acele furtunase, ar trebui sa fie ultra murdare toate cele pe acolo...
vroiam sa vad care telescop pierde mai pe retur in stationare ca sa stiu care e cel defect, acuma le las asa sau le schimb pe amandoua?


uite cum ramanea jos dupa un minut de la oprirea motorului si dupa ce a scos un telescop cel din partea dreapta si l-a "curatat" acuma nu mai coboara deloc pana jos doar 2-3-4 cm maxim. nu inteleg ce a putut sa fie de vina, mizerie in telescop?
mai ramane sa schimb tot LDS-ul din instalatie?
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

am si eu o curiozitate. la voi beculetul verde de la treapta de suspensie sta aprins tot timpul sau se stinge? pentru ca la mine daca nu umblu la suspensie sta tot timpul aprins. ca sa se stinga trebuie sa apas o secunda pe unul din butoane dupa care sa readuc la loc si in 5 min se stinge . sper ca ati inteles ce vreau sa zic ( am scris aici sa nu mai deschid alt subiect , totusi e o chestie minora)
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
regnier scrie:am si eu o curiozitate. la voi beculetul verde de la treapta de suspensie sta aprins tot timpul sau se stinge? pentru ca la mine daca nu umblu la suspensie sta tot timpul aprins. ca sa se stinga trebuie sa apas o secunda pe unul din butoane dupa care sa readuc la loc si in 5 min se stinge . sper ca ati inteles ce vreau sa zic ( am scris aici sa nu mai deschid alt subiect , totusi e o chestie minora)
nu stiu de nici un beculet verde la suspensie.... poti fi putin mai specific, de exemplu o poza

Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
Sunt mai multe modele de plansa de bord:
Cea despre care vorbeste regnier iti arata pozitia suspensiei tot timpul prin aprinderea LED-ului corespunzator.
Este normal sa stea aprins LED-ul verde tot timpul pe pozitia normala si la mine sta asa la masina care are acest model de plansa.
Chiar ma inerveaza celalalt model ca nu stiu tot timpul pe ce treapta a suspensiei sunt.
Cea despre care vorbeste regnier iti arata pozitia suspensiei tot timpul prin aprinderea LED-ului corespunzator.
Este normal sa stea aprins LED-ul verde tot timpul pe pozitia normala si la mine sta asa la masina care are acest model de plansa.
Chiar ma inerveaza celalalt model ca nu stiu tot timpul pe ce treapta a suspensiei sunt.
amortizoare fata
va salut pe toti. Urmaresc acest subiect de foarte mult timp si intradevar destul de ciudat ce se intampla. Parerea mea personala este ca amortizoarele din fata nu mai tin presiune. Eu am un c5 model 2 din 2005 , 60.000km. Undeva pe la 45.000 fara sa vreau am vazut ca la amortizorul din fata stanga unde este burduful ecela de protectie sub el este cam tot timpul ud si unsuros.La inceput am crezut ca este apa am sters si am lasat-o asa. Dupa o luna ma uit iarasi binenteles masina ridicata la maxim aceasi problema o pelicula foarte subtire de unsoare. Asa fac cam de un an la 2 luni ridic masina la maxim si sterg acolo. Amortizorul din partea cealalta tot timpul e uscat. Cred ca exista o scurgere foarte mica de ulei dar intradevar nu am completat niciodata ulei dar nici nu am avut probleme cu suspensia sa se ridice sa se lase singura etc.. A stat masina si o luna si nu sa lasat . Am cum sa repar amortizorul? Cred ca acolo sus unde tija amortizorului intra in amortizor exista un simering probabil ca acel simering sa ciupit. Amortizoarele de c5 model 1 sunt la fel ca la c5 model 2?C-am cat costa un amortizor?
Va multumesc
Va multumesc
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
sunt la fel cilindrii de suspensie pe ambele serii. la mine topaiala sus/jos s-a rezolvat prin schimbarea senzorului de inaltimpe pe fata si am ramas doar cu coboratul peste noapte. Momentan mai astept o luna doua sa fac distributia/ambreiaju/revizia saptamana viitoare deoarece sunt mai importante la momentul de fata apoi voi cauta 2 telescoape sh.
La mine telescoapele pierd pe retur, am pus sticlute ca sa colectez lichidul dupa retur iar dupa 2 ore nu era nimic insa a doua zi am gasit vreo 10 picaturi in fiecare sticla.
telescoapele sunt ambutisate asa ca nu poti inlocui nimic si se rezolva numai prin inlocuirea completa.
La mine telescoapele pierd pe retur, am pus sticlute ca sa colectez lichidul dupa retur iar dupa 2 ore nu era nimic insa a doua zi am gasit vreo 10 picaturi in fiecare sticla.
telescoapele sunt ambutisate asa ca nu poti inlocui nimic si se rezolva numai prin inlocuirea completa.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

@b04epc toate C5 au burduful umed in acea zona, dar nu curge niciodata decit daca e cu adevarat stricat cilindrul. primul semn este returul care incepe sa curga efectiv in functionare, se poate verifica prin scoatere in timp ce masina face o cursa in sus eventual. cele 10 picaturi de care vorbesti @viorelovidiu sint egale cu 0 barat. cu siguranta mai e o problema la tine de se lasa peste noapte, dar nu cilindrii
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
regnier scrie:intrebare : in general la c5 uri suspensia e mai moale ? in sensul ca se cam "balangane" la gropi la denivelari . mi se pare o diferenta mare intre a mea si celelalte masini ( alte marci )
da e mai moale. unora nu le place chestia asta, altora da (ca mine)

Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru Shraunouw