ciudatenii cu hidractive3

sfere, dozatoare, pompe, LDS, etc Âşi tren de rulare.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 01-Noi-2009 17:40

am scos retururile de la telescoape si le-am pus la tuica in sticlute de 0.5. telescopul care a fost demontat pe dreapta a curs dupa furtun un pic iar celalalt e curat.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 03-Noi-2009 22:11

revin cu informatii: dimineata am scos sticlele si am gasit aprox 5-8 ml in fiecare din ele. din pacate nu mai mult sau mai putin per sticla. sunt confuz iarasi... :cry:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Mar 03-Noi-2009 22:17

pai mai viorele, daca masina s-ar lasa in fiecare noapte scapand ulei pe acele furtunase, ar trebui sa fie ultra murdare toate cele pe acolo... :razz:

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 03-Noi-2009 22:22

mesersmith scrie:pai mai viorele, daca masina s-ar lasa in fiecare noapte scapand ulei pe acele furtunase, ar trebui sa fie ultra murdare toate cele pe acolo... :razz:


vroiam sa vad care telescop pierde mai pe retur in stationare ca sa stiu care e cel defect, acuma le las asa sau le schimb pe amandoua? :lol:


Imagine
uite cum ramanea jos dupa un minut de la oprirea motorului si dupa ce a scos un telescop cel din partea dreapta si l-a "curatat" acuma nu mai coboara deloc pana jos doar 2-3-4 cm maxim. nu inteleg ce a putut sa fie de vina, mizerie in telescop?
mai ramane sa schimb tot LDS-ul din instalatie?
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

regnier
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Mar 11-Noi-2008 19:50
Localitate: Giurgiu

Mesajde regnier » Vin 06-Noi-2009 23:31

am si eu o curiozitate. la voi beculetul verde de la treapta de suspensie sta aprins tot timpul sau se stinge? pentru ca la mine daca nu umblu la suspensie sta tot timpul aprins. ca sa se stinga trebuie sa apas o secunda pe unul din butoane dupa care sa readuc la loc si in 5 min se stinge . sper ca ati inteles ce vreau sa zic ( am scris aici sa nu mai deschid alt subiect , totusi e o chestie minora)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 06-Noi-2009 23:41

regnier scrie:am si eu o curiozitate. la voi beculetul verde de la treapta de suspensie sta aprins tot timpul sau se stinge? pentru ca la mine daca nu umblu la suspensie sta tot timpul aprins. ca sa se stinga trebuie sa apas o secunda pe unul din butoane dupa care sa readuc la loc si in 5 min se stinge . sper ca ati inteles ce vreau sa zic ( am scris aici sa nu mai deschid alt subiect , totusi e o chestie minora)


nu stiu de nici un beculet verde la suspensie.... poti fi putin mai specific, de exemplu o poza :roll:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

regnier
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Mar 11-Noi-2008 19:50
Localitate: Giurgiu

Mesajde regnier » Vin 06-Noi-2009 23:51

in bord. unde iti arata pe ce treapta esti . sunt 2 rosii unul galben si unul verde . am sa fac maine o poza , dar cred ca acum iti dai seama de ce zic

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Sâm 07-Noi-2009 03:06

Sunt mai multe modele de plansa de bord:
Cea despre care vorbeste regnier iti arata pozitia suspensiei tot timpul prin aprinderea LED-ului corespunzator.

Este normal sa stea aprins LED-ul verde tot timpul pe pozitia normala si la mine sta asa la masina care are acest model de plansa.
Chiar ma inerveaza celalalt model ca nu stiu tot timpul pe ce treapta a suspensiei sunt.

regnier
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Mar 11-Noi-2008 19:50
Localitate: Giurgiu

Mesajde regnier » Sâm 07-Noi-2009 09:26

merci pt rapuns Luc. Nu am avut ocazia sa mai vad alt c5 de aproape si chiar eram curios

b04epc
simpatizant
Mesaje: 86
Membru din: Vin 30-Mai-2008 19:58
Localitate: bucuresti

amortizoare fata

Mesajde b04epc » Dum 08-Noi-2009 21:29

va salut pe toti. Urmaresc acest subiect de foarte mult timp si intradevar destul de ciudat ce se intampla. Parerea mea personala este ca amortizoarele din fata nu mai tin presiune. Eu am un c5 model 2 din 2005 , 60.000km. Undeva pe la 45.000 fara sa vreau am vazut ca la amortizorul din fata stanga unde este burduful ecela de protectie sub el este cam tot timpul ud si unsuros.La inceput am crezut ca este apa am sters si am lasat-o asa. Dupa o luna ma uit iarasi binenteles masina ridicata la maxim aceasi problema o pelicula foarte subtire de unsoare. Asa fac cam de un an la 2 luni ridic masina la maxim si sterg acolo. Amortizorul din partea cealalta tot timpul e uscat. Cred ca exista o scurgere foarte mica de ulei dar intradevar nu am completat niciodata ulei dar nici nu am avut probleme cu suspensia sa se ridice sa se lase singura etc.. A stat masina si o luna si nu sa lasat . Am cum sa repar amortizorul? Cred ca acolo sus unde tija amortizorului intra in amortizor exista un simering probabil ca acel simering sa ciupit. Amortizoarele de c5 model 1 sunt la fel ca la c5 model 2?C-am cat costa un amortizor?
Va multumesc

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 08-Noi-2009 21:36

sunt la fel cilindrii de suspensie pe ambele serii. la mine topaiala sus/jos s-a rezolvat prin schimbarea senzorului de inaltimpe pe fata si am ramas doar cu coboratul peste noapte. Momentan mai astept o luna doua sa fac distributia/ambreiaju/revizia saptamana viitoare deoarece sunt mai importante la momentul de fata apoi voi cauta 2 telescoape sh.

La mine telescoapele pierd pe retur, am pus sticlute ca sa colectez lichidul dupa retur iar dupa 2 ore nu era nimic insa a doua zi am gasit vreo 10 picaturi in fiecare sticla.

telescoapele sunt ambutisate asa ca nu poti inlocui nimic si se rezolva numai prin inlocuirea completa.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 09-Noi-2009 00:35

@b04epc toate C5 au burduful umed in acea zona, dar nu curge niciodata decit daca e cu adevarat stricat cilindrul. primul semn este returul care incepe sa curga efectiv in functionare, se poate verifica prin scoatere in timp ce masina face o cursa in sus eventual. cele 10 picaturi de care vorbesti @viorelovidiu sint egale cu 0 barat. cu siguranta mai e o problema la tine de se lasa peste noapte, dar nu cilindrii
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

regnier
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Mar 11-Noi-2008 19:50
Localitate: Giurgiu

Mesajde regnier » Dum 15-Noi-2009 18:10

intrebare : in general la c5 uri suspensia e mai moale ? in sensul ca se cam "balangane" la gropi la denivelari . mi se pare o diferenta mare intre a mea si celelalte masini ( alte marci )

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 15-Noi-2009 18:12

regnier scrie:intrebare : in general la c5 uri suspensia e mai moale ? in sensul ca se cam "balangane" la gropi la denivelari . mi se pare o diferenta mare intre a mea si celelalte masini ( alte marci )


da e mai moale. unora nu le place chestia asta, altora da (ca mine) :lol:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

regnier
pasionat
Mesaje: 126
Membru din: Mar 11-Noi-2008 19:50
Localitate: Giurgiu

Mesajde regnier » Dum 15-Noi-2009 18:20

credeam ca e vreo defectiune . merci !


Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru Shraunouw