Clima (?!)
Moderator: Echipa Tehnica
Clima (?!)
Cald. Foarte cald. Pe bord, senzorul imi arat 45 Celsius. Il cred. Pornesc clima si incepe sa raceasca (masina sta pe loc). Dar nu raceste indeajuns. Cam ca la Solenta.
Daca plec de pe loc, incepe sa bage aer mai rece. Pe masura ce merg mai repede, aerul devine mai rece. Daca o alerg cu 170 baga un aer rece de-mi abureste parbrizul pe exterior.
De ce dracului temperatura aerului e depenta de viteza? Vi se intampla si voua? Am inteles ca (cel putin) in Fabia se intampla la fel.
Daca plec de pe loc, incepe sa bage aer mai rece. Pe masura ce merg mai repede, aerul devine mai rece. Daca o alerg cu 170 baga un aer rece de-mi abureste parbrizul pe exterior.
De ce dracului temperatura aerului e depenta de viteza? Vi se intampla si voua? Am inteles ca (cel putin) in Fabia se intampla la fel.
clima
Pentru ca in mers compresorul de aer conditionat are o turatie mai mare si atunci este normal ca el sa bage mai rece.Si inca o chestie datorita vitezei debitul aerului este mult mai mare si implicit mai rece,ceea ce il face sa raceasca si mai repede condensorul (radiatorul de aer conditionat)
Pablo, bun raspuns
. Verificarea tehnica de 30km e pe vine ;)
Si mai e o zeama: de la un timp, bazaie urat cand cuplez clima. Si pana acum era un zgomot in plus, dar acceptabil. Acum, face destul de urat, vajaie in acelasi ritm cu motorul si daca am trecut de 4k de ture, zici ca am un al doilea motor. Nu stiu ce draq are, dintr-o data a lovit-o.

Si mai e o zeama: de la un timp, bazaie urat cand cuplez clima. Si pana acum era un zgomot in plus, dar acceptabil. Acum, face destul de urat, vajaie in acelasi ritm cu motorul si daca am trecut de 4k de ture, zici ca am un al doilea motor. Nu stiu ce draq are, dintr-o data a lovit-o.
clima
Ventilatorul se afla exact in fata masini,adica intre bara si radiatoare.Eu ma indoiesc sa fi prins ceva dar cine stie.Mai poata sa-ti faca zgomot si din cauza aerotermei sau a faptului ca nu ai suficient freon in instalatie.Dar daca tot se aude trebe verificat ambrieajul de la compresor care poate sa fie uzat si sa aiba un zgomot asemanator cu cel pe care il faca un intinzator atunci cand este uzat.In rest nu prea mai stiu ce poate sa fie dar daca tot te duci la services sa ne ti si pe noi la curentcu ce ai facut
clima
Atunci este posibil sa fie de la compresor adica ambreiajul,dar cel mai bine mergi la cei de la services pt ca ei stiu de unde ar putea fi cu siguranta.De curiozitate cati km are masina ta?
As vrea sa readuc putin in actualitate acest topic si sa intreb daca este normal urmatorul fapt.
Dupa ce pornesc clima, aceasta transmite niste vibratii destul de mari in toata masina, vibratii atat de mari incat se simt in scaun, in schimbatorul de viteze. Ca sa fiu mai exact schimbatorul are un tremur usor de o frecventa ridicata, perceptibila chiar cu ochiul liber.
Mai mult, uneori dupa ce am pornit clima sau dupa ce o opresc si las aeroterma deschisa in masina razbate un miros ciudat pe care nu as putea sa-l descriu si nici sa spun ca este freon, dat fiind ca nu stiu cum miroase acesta. Ceva gen praf putin incins, usor inecacios si intepator.
V-ati lovit de problema asta? Nu cred ca-i normal, insa inainte de a ma duce la ATS vreau sa fiu pregatit sa pot face fata atitudinii "Nu va faceti probleme, asa se intampla". Masina este inca in garantie si de aceea ma astept la acest tratament ...
Dupa ce pornesc clima, aceasta transmite niste vibratii destul de mari in toata masina, vibratii atat de mari incat se simt in scaun, in schimbatorul de viteze. Ca sa fiu mai exact schimbatorul are un tremur usor de o frecventa ridicata, perceptibila chiar cu ochiul liber.
Mai mult, uneori dupa ce am pornit clima sau dupa ce o opresc si las aeroterma deschisa in masina razbate un miros ciudat pe care nu as putea sa-l descriu si nici sa spun ca este freon, dat fiind ca nu stiu cum miroase acesta. Ceva gen praf putin incins, usor inecacios si intepator.
V-ati lovit de problema asta? Nu cred ca-i normal, insa inainte de a ma duce la ATS vreau sa fiu pregatit sa pot face fata atitudinii "Nu va faceti probleme, asa se intampla". Masina este inca in garantie si de aceea ma astept la acest tratament ...
Si la mine face la fel. Chiar sunt curios ce-ti vor zice. Chestia cu mirosul e normala, dupa o iarna. Se formeaza din cauza condensului mucegai pe conducte si alea miros asa. Am inteles ca sunt niste spray-uri antimucegai care se dau in duzele de aerisire.
Pe mine ma intereseaza faza cu tremuratul. Mai nou, am observat ca ramane un pic prea turata cand ii dau drumul dimineata (la 1000rpm). Daca plec cu ea, pana la prima intersectie isi revine la 900rpm.
Pe mine ma intereseaza faza cu tremuratul. Mai nou, am observat ca ramane un pic prea turata cand ii dau drumul dimineata (la 1000rpm). Daca plec cu ea, pana la prima intersectie isi revine la 900rpm.
Revin, ce-i drept cu mare intarziere, cu cateva amanunte legate de problema vibratiilor introduse de functionarea aerului conditionat. Am fost la ATS sa-mi fac revizia de un an si pe langa aceasta le-am mai semnalat cateva probleme pe care le am, dintre care cea mai grava este aceasta cu aerul conditionat.
Primul lucru despre care am fost intrebat a fost daca masina a fost lovita in fata, fapt adevarat din pacate, insa reparatia a fost facuta la ei asa ca nu a fost nici o problema din acest punct de vedere. Altceva nu au comentat, chiar sunt multumit de atitudinea lor, in final mi-au zis ca vibratiile vin de la unul din ventilatoarele sistemului de climatizare, ventilator ce trebuie schimbat, numai ca va trebui sa astept sa-l aduca pentru ca nu-l aveau pe stoc. Astept de 2 saptamani ...
Putin off-topic, poate ar trebui sa scriu astea in alt thread:
- de vreo 6 luni ATS foloseste uleiul Total, asa ca nu a fost nevoie sa mi-l cumpar eu pentru revizie
- revizie 1 an cu totul de la ei = 3 960 000
Primul lucru despre care am fost intrebat a fost daca masina a fost lovita in fata, fapt adevarat din pacate, insa reparatia a fost facuta la ei asa ca nu a fost nici o problema din acest punct de vedere. Altceva nu au comentat, chiar sunt multumit de atitudinea lor, in final mi-au zis ca vibratiile vin de la unul din ventilatoarele sistemului de climatizare, ventilator ce trebuie schimbat, numai ca va trebui sa astept sa-l aduca pentru ca nu-l aveau pe stoc. Astept de 2 saptamani ...
Putin off-topic, poate ar trebui sa scriu astea in alt thread:
- de vreo 6 luni ATS foloseste uleiul Total, asa ca nu a fost nevoie sa mi-l cumpar eu pentru revizie
- revizie 1 an cu totul de la ei = 3 960 000
Nu, nu mi-au zis, nici nu am intrebat pentru ca din fericire mi-l schimba in garantie. Tocmai miercurea viitoare m-au programat, am sa intreb atunci cat costa, asta daca ai rabdare si nu suni intre timp sa-i intrebi.
De curiozitate, la cat timp de la reparatie a inceput sa se manifeste problema asta? Eu am luat masina din service in noiembrie insa pana nu a venit caldura nu am utilizat intens aerul conditionat si nu am observat. Probabil ca daca eram mult mai atent imi dadeam seama de atunci.
De curiozitate, la cat timp de la reparatie a inceput sa se manifeste problema asta? Eu am luat masina din service in noiembrie insa pana nu a venit caldura nu am utilizat intens aerul conditionat si nu am observat. Probabil ca daca eram mult mai atent imi dadeam seama de atunci.
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru Shraunouw