BX in progresss

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Vin 20-Noi-2009 15:31

am ceva de lucru la acest kit ... dar oricum .. este o baza buna... multumesc nick inca o data ... :))) s`au speriat aia de noi... unu tinea telefonu.. altu dadea cu patentu in surubelnita... dai mai ridica cu cricu :lol: oricum disctractiv :razz:
Imagine

dar ca orice lucru la masina asta... nu exista bolt on !

Imagine
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 25-Noi-2009 17:46

piese inca se strang ... un nou intercooler in cateva zile! Noroc cu ajutorul unui amic :wink:
Imagine
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 25-Noi-2009 20:54

am uitat sa pun si dimensiunile :oops: 32"X12X3 UNIVERSAL TURBO INTERCOOLER .... cam asta e poezia lui :D
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
Ady
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Lun 09-Feb-2009 22:26
Localitate: DB

Mesajde Ady » Mie 25-Noi-2009 21:00

vruuum,vruum....ce pui la cale iar?:>

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 25-Noi-2009 22:10

nimic nou ... o masina foarte puternica :wink: am depasit performantele unui bx 16 valve stock ... acum urcam mai sus... in liga masinilor mai puternice....
De acum in colo ma voi ocupa 90% singur de masina ... este ca un exercitiu.. sa`mi pun ideile si teoriile in practica ! sper sa pot sa realizez ce mi`am propus :)
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
Ady
pasionat
Mesaje: 431
Membru din: Lun 09-Feb-2009 22:26
Localitate: DB

Mesajde Ady » Mie 25-Noi-2009 22:42

bravo...sa ne tii la curent cu performantele dupa fiecare operatie...sa stim la cati caluti ai ajuns:D

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mie 25-Noi-2009 22:58

nu exista fiecare operatie... o voi baga under full upgrade .. o desfac si o refac ... performantele vor fi evaluate pe un stand dyno ... m`am saturat sa`mi dau cu presupusu :wink:
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

neghinita87
pasionat
Mesaje: 541
Membru din: Dum 21-Dec-2008 20:20
Localitate: ploiesti

Mesajde neghinita87 » Mie 25-Noi-2009 22:59

meseria se fura nu se invata :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
SUPERMANsina rama in asfalt

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 27-Noi-2009 21:26

ca sa faca ceva in plus intercoolerul ala ar trebui sa aibe capacele de o cu totul alta forma. ala din pacate e o chinezarie si s-ar putea sa ai o surpriza neplacuta dupa montaj cum ca trage mai prost. uita-te si vezi diferenta
Imagine
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Sâm 28-Noi-2009 02:18

andrei... intercoolerul este deja folosit pe o ibiza turbo 300 de ponei... am vazut cum trage in realitate... nu cred ca este chiar asa prost!
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 29-Noi-2009 12:45

oboseste-te macar sa intelegi de ce ti-am atras atentia. intercoolerul tau va functiona la maxim jumatate din capacitatea "vizibila", din simplu motiv ca aerul nu va ajunge in partea de sus si nu va folosi celulele de acolo si asta din cauza directiei pe care o are admisia si evacuarea lui. asta cu Ibiza nu ma incalzeste, asta inseamna ca mai e cel putin inca unul care s-a inselat. mai bine ia legatura cu un sudor in aluminiu si refa capacele dupa poza pe care am pus-o, e uriasa diferenta, inclinatia admisiei impinge aerul in asa fel incit sa o ia prin toate celulele, nu sa intre direct in cele din fata gaurii de intrare cum se va intimpla la al tau. doi la mina, intercoolerul de XM chiar e ffff eficient, cred ca pierzi cu asta, are suprafata mai mica, chiar daca e mai gros, practic asta te-ar ajuta exclusiv in conditiile in care rulezi cu vit fff mare in continuu, ori la un sprint nu asta e scopul
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Dum 29-Noi-2009 14:25

am inteles care e ideea cu capacele ! si cu admisia ! o sa studiez problema(cu toate ca intercoolerul este recomandat pentru evo 8 9 si wrx .... vazut in actiune.... este posibil ca la 1.2 sa nu aiba eficienta pe tot... si sa ai dreptate) ! ! o sa fac si un mic spray de apa pe el ... ! masina va fi pentru drag racing ! usor usor ... sper sa`mi permit sa nu mai merg zi de zi cu ea ... sau macar sa o tin de drumuri lungi ... in oras nu se merita :wink:
Tin sa te contrazic... intercooleru de xm... nu e chiar asa eficient pe cat crezi :wink: eu sincer, nu cred ca face treaba buna de la 1 bar in sus :roll: acum eu am vorbit cu oameni care au mai lucrat pe acest motor.. si l`au "gadilat" .... primul lucru care mi s`a spus a fost sa schimb intercooleru !
Pana una alta ... din cate am citit.. si cate am facut si eu in limita cunostintelor mele ... masina doar a crescut in performanta (in real life !) . Consumul este destul de stabil etc !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 29-Noi-2009 21:42

adica ala de BX TD stoc care sta ascuns acolo in caldura tine lejer si raceste eficient la 1,1 bar si nu tine asta care sta in fata? mi-e greu sa cred, asta e de cel putin 2 ori - 2,5 ori mai mare decit ala de BX. not all change is for the better!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Dum 29-Noi-2009 21:48

well my friend ... only time will tell :wink:

momentan ma joc la setari cu noua toba... aproape am nimerit ... parca mi se pare ca sus , se poate mai bine ! boost maxim este ok ... oricum e de lucru cam mereu la dansa.. in limita timpului... o gadil si pe ea :wink:


Imagine
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Mie 02-Dec-2009 20:26

salut Mihai,
am stat azi " toata ziua" sa recitesc(cu placere) toate paginile topicului tau si as vrea daca se poate sa lamuresti anumite aspecte: undeva in primele pagini spui ca ai ajuns cu masina undeva la 125-130 cp si aprox 300 Nm cuplu, dar nu mi se pare ca specifici foarte clar cum. am inteles ca ai marit admisia si evacuarea in chiulasa,supape lustruite, antecamere noi, tarat injectoarele....si multiple alte piese interne noi, schimbat evacuare , filtru sport. Faci foarte des referire la setarile de motorina...setari care s-ar traduce efectiv printr-un reglaj al unui surub sau doua de la pompa.. ., o alta chestie ar fi faptu ca inca nu am inteles daca ai modificat sau nu presiunea in turbina.....vorbesti foarte des despre acest lucru dar nu afirmi clar daca l-ai realizat sau nu....daca da...nu spui la ce presiune merge masina....parca imi aduc aminte ca pe 4tuning ziceai ceva de 1,1 sau 1,3....nu stiu exact si nu vreau sa vorbesc prostii. , alta chestie: in cateva randuri vi cu performante diferite ale masinii dar nu spui cum s-a ajuns de la o performanta la alta!!! doar prin" mai multa motorina" si " gume mai bune" ? intercoolerul am inteles ca este cel al masinii.Tot pe 4tuning afirmi ca ai revenit cu masina la setarile de fabrica pentru un consum mai bun....sa inteleg ca marirea admisiei si a evacuarii nu a lasat urme iremediabile? ca sa fiu mai punctual...la cei 15-20 cp in plus s-a ajuns de fapt fara modificari prea mari ? o evacuare, o marire a admisiei si evacuarii, interne noi(desi nu vad cum ar putea astea sa creasca puterea motorului), tarat injectoare si reglaje din pompa?

te rog sa ai amabilitatea sa aduci cateva lamuriri pentru ca sunt convins ca multi sunt oarecum nedumeriti in ceea ce priveste performantele masinii tale. Doamne fereste...sper din tot sufletul sa nu se interpreteze aiurea acest mesaj....pur si simplu cred ca acest subiect are nevoie de cateva lamuriri.....consider ca avem toti de invatat din acest topic...
multumesc.
BX


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot