ciudatenii cu hidractive3

sfere, dozatoare, pompe, LDS, etc Âşi tren de rulare.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 15-Noi-2009 18:38

viorelovidiu scrie:sunt la fel cilindrii de suspensie pe ambele serii. la mine topaiala sus/jos s-a rezolvat prin schimbarea senzorului de inaltimpe pe fata si am ramas doar cu coboratul peste noapte. Momentan mai astept o luna doua sa fac distributia/ambreiaju/revizia saptamana viitoare deoarece sunt mai importante la momentul de fata apoi voi cauta 2 telescoape sh.

La mine telescoapele pierd pe retur, am pus sticlute ca sa colectez lichidul dupa retur iar dupa 2 ore nu era nimic insa a doua zi am gasit vreo 10 picaturi in fiecare sticla.

telescoapele sunt ambutisate asa ca nu poti inlocui nimic si se rezolva numai prin inlocuirea completa.


si la mine se lasa si nu consider asta o problema...
o las sa-si faca mendrele...
daca stai toata ziua sa bibilesti la ea, nu mai ai timp de alte alea...

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 15-Noi-2009 18:42

la concluzia asta am ajuns si eu...

cand voi avea bani de aruncat pe fereastra :lol: o sa schimb telescoapele cu altele noi + sferele de comfort (H3+)
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 15-Noi-2009 19:24

chiar si cand vei avea bani, mai gandeste-te...
eu zic sa le schimbi cand vor fi defecte... :razz: :razz:

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 15-Noi-2009 19:27

mesersmith scrie:chiar si cand vei avea bani, mai gandeste-te...
eu zic sa le schimbi cand vor fi defecte... :razz: :razz:


ai dreptate... dar mie imi place sa se "balangane" si mai tare :lol:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Dum 15-Noi-2009 19:29

vei avea surprize neplacute daca pui sferele de pe H3+ pe H3, comfortul va fi si mai redus.

La H3+ comfortul e "maxim" doar cand cele 3 sfere lucreaza toate, cand sfera din mijloc este dezactivata ( viteza mai mare, user request , etc ) suspensia este mai rigida ca la H3 si adio comfort.

vezi si caracteristicile sferelor ptr H3 si H3+

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 15-Noi-2009 19:33

Luc scrie:vei avea surprize neplacute daca pui sferele de pe H3+ pe H3, comfortul va fi si mai redus.

La H3+ comfortul e "maxim" doar cand cele 3 sfere lucreaza toate, cand sfera din mijloc este dezactivata ( viteza mai mare, user request , etc ) suspensia este mai rigida ca la H3 si adio comfort.

vezi si caracteristicile sferelor ptr H3 si H3+


cred ca am gresit cand am zis H3+, credeam ca sferele au orificiul mai larg de unde am dedus ca ar fi mai confortabile.
din cate stiu mai sunt niste sfere pe langa cele standard care iti ofera un comfort mai bun facute atat de citroen cat si de Monroe.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Dum 15-Noi-2009 20:20

Sunt ceva sfere la un producator care cica ar fi de comfort sporit;
dar din ce am citi pe forumul francez cel putin o persoana care le-a incercat a trebuit sa renunte la ele deoarece masina se comporta ca o barca, chiar foarte rau: adio stabilitate la viteza sau in curbe, nu stiu daca a fost un caz particular dar eu nu m-as risca sa-mi fac de lucru cu suspensia daca nu e cazul.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 15-Noi-2009 20:25

Luc scrie:Sunt ceva sfere la un producator care cica ar fi de comfort sporit;
dar din ce am citi pe forumul francez cel putin o persoana care le-a incercat a trebuit sa renunte la ele deoarece masina se comporta ca o barca, chiar foarte rau: adio stabilitate la viteza sau in curbe, nu stiu daca a fost un caz particular dar eu nu m-as risca sa-mi fac de lucru cu suspensia daca nu e cazul.


atunci exista vreo solutie sa pot face mai comfortabila suspensia?

pana acum numai opinii negative :roll:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Dum 15-Noi-2009 20:34

nu stiu, dar si eu sunt interesat de una viabila 100%

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 15-Noi-2009 21:17

Luc scrie:nu stiu, dar si eu sunt interesat de una viabila 100%


recent m-am documentat foarte mult in dimensiunea anvelopelor pentru jantele noastre si concluzia: 235/50R16 ar trebui sa ofere mai mult comfort decat 215/55R16 ce vin standard si nici nu vor da eroare la kilometraj.
problema este ca e o marime mai rar intalnita si foarte scumpa....

anvelopele care le am acum sunt de iarna cu indice 97H XL (cele de dinainte aveau 93W) - cei de la autosoft au pus 2.1 presiune = o masina mai usor manevrabila in curbe dar mai rigida la denivelari...

am scazut presiunea la 2.0 = deja e mai comfortabila dar am mai pierdut un pic de tot la manevrabilitate...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 22-Noi-2009 20:03

ok! masina asta ma trimite la nebuni :lol:

dupa 20 de ore de stat in parcare masina nu a coborat nici macar 1 milimetru si cand am deblocat din cheie nici macar nu a pornit pompa doar dupa ce m-am urcat in ea si a corectat garda la sol.
imi aduc aminte ca mi s-a mai intamplat asta inainte cand masina cobora la 2 minute in trafic dar nu a tinut mai mult de 3-4 zile si s-a intamplat exact cand m-am intors de la RAR/ITP si dupa un mers mai "violent" prin oras.

dupa discutii pe un forum din UK legat de problemele cu suspensia am dat de cineva care a patit exact acelasi lucru ca mine numai ca i se intampla pe spate dupa un timp incepea sa se lase usor usor de tot de spate si ca s-a rezolvat prin inlocuirea valvei anti-sink iar o alta persoana si-a rezolvat aceeasi problema prin inlocuirea suportului de sfera cred (in engleza : strut) dupa ce au schimbat senzorul de inaltime (ceea ce era logic de facut initial). de aceea tind sa cred ca nu telescoapele sunt de vina ci cele enumerate anterior.

Stie cineva unde sunt acesti struts cu exactitate si valva anti sink?

multam fain!
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

maxim
simpatizant
Mesaje: 67
Membru din: Dum 04-Oct-2009 17:41
Localitate: botosani

Mesajde maxim » Dum 29-Noi-2009 11:46

SFATUL MEU E SA SCHIMBI BATERIA ,ASTA MI-SA INTAMPLAT IARNA TRECUTA IN ROMANIA CAND AM FOST DE SARBATORI ACASA . AM FOST LA CITROEN SUCEAVA NICI UN REZULTAT IN IANUARIE CAND M-AM INTORS I ITALIA AM DUSO LA CITROEN. LA SCURT TIMP M-A SUNAT SPUNANDU-MI CA E BATERIA DUSA MI-A SCHIMBATO SI A FOST OK DAR PANA A SCHIMBA BATERIA MI-SA DUS POMPA FACEA UN ZGOMOT CIUDAT CUM SPUNEAI TU,IN SEPTEMBRIE ANUL ACESTA MI-SA DUC CALCULATORUL POMPEI SI A TREBUIT SA SCHIMB POMA CU TOTUL .ASA CA STAI ATENT SA NU STRICI SI POMPA ASTA . SCHIMBA BATERIA

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 29-Noi-2009 12:19

bateria?....wow :razz: :razz:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 29-Noi-2009 12:22

maxim scrie:SFATUL MEU E SA SCHIMBI BATERIA ,ASTA MI-SA INTAMPLAT IARNA TRECUTA IN ROMANIA CAND AM FOST DE SARBATORI ACASA . AM FOST LA CITROEN SUCEAVA NICI UN REZULTAT IN IANUARIE CAND M-AM INTORS I ITALIA AM DUSO LA CITROEN. LA SCURT TIMP M-A SUNAT SPUNANDU-MI CA E BATERIA DUSA MI-A SCHIMBATO SI A FOST OK DAR PANA A SCHIMBA BATERIA MI-SA DUS POMPA FACEA UN ZGOMOT CIUDAT CUM SPUNEAI TU,IN SEPTEMBRIE ANUL ACESTA MI-SA DUC CALCULATORUL POMPEI SI A TREBUIT SA SCHIMB POMA CU TOTUL .ASA CA STAI ATENT SA NU STRICI SI POMPA ASTA . SCHIMBA BATERIA


renunta la CAPS te rog, se cheama ca tipi la noi daca folosesti caps, si e si greu de citit
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 29-Noi-2009 13:29

bateria a fost schimbata in primavara, este o varta blue de 680. tare ma indoiesc sa fie din cauza bateriei....

in orice caz am pus mana pe un telescop si voi merge pe 2 decembrie la tocitro srl pentru mai multe investigatii si alte operatiuni:)

imi voi pune sfere noi de la IFHS pentru confort luna urmatoare sau in ianuarie sa vedem ce schimbari aduc.... - ma gandesc ca anumite garnituri nu mai etanseaza perfect si voi cauta s schimb si acestea daca va fi nevoie...

maxim - din curiozitate ce tip de baterie ai pus - la mine rezista mai mult de jumatate de ora muzica pana intra in economy mode ceea ce e destul de bine avand in vedere ca e un amplif jbl din fabrica pe masina
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)


Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo