ciudatenii cu hidractive3
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
din cate stiu eu, economy mode e o optiune care se poate seta cu lexia si ia valori fixe...si nu are legatura cu bateria, desi la un moment dat asa credeam si eu...
de ex, la ultima vizita la citroen cta, dupa ce s-a jucat la mai multi parametri, electricianul ala a reusit sa-mi seteze economy mode la 0 secunde, ceea ce inseamna ca intra imediat ce opresc motorul si nu mai am nici lumini de interior, nici faruri, etc...
de ex, la ultima vizita la citroen cta, dupa ce s-a jucat la mai multi parametri, electricianul ala a reusit sa-mi seteze economy mode la 0 secunde, ceea ce inseamna ca intra imediat ce opresc motorul si nu mai am nici lumini de interior, nici faruri, etc...
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
am schimbat telescopul de pe partea dreapta si nici o diferenta, tot la fel coboara
din pacate n-am reusit sa schimb cu totul inclusiv suportul de sfera (unde niste englezoi acuza ca de acolo poate cobori de fata - oricum e f confuza treaba asta..) pe viitor voi cauta un set de telescoape H3 simplu cel inlocuit fiind de H3+.
Pe fata am schimbat sferele si am pus de la IFHS modeul de comfort C5 COMF FN si... diferenta este destul de mare... masina e mult mai elastica dar si in acelasi timp mult mai ferma - e o senzatie tare ciudata dar imi place foarte mult - comfortul a crescut semnificativ si luna viitoare sper sa le pot schimba si pe cele dupa spate
cine vrea comfort si nu are H3+ recomand cu incredere sferele de la IFHS de comfort

Pe fata am schimbat sferele si am pus de la IFHS modeul de comfort C5 COMF FN si... diferenta este destul de mare... masina e mult mai elastica dar si in acelasi timp mult mai ferma - e o senzatie tare ciudata dar imi place foarte mult - comfortul a crescut semnificativ si luna viitoare sper sa le pot schimba si pe cele dupa spate

cine vrea comfort si nu are H3+ recomand cu incredere sferele de la IFHS de comfort

Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
Luc scrie:interesant.
cum se comporta la drum lung masina ?
de unde le-ai cumparat, ce preturi ?
am fost la tocitro ploiesti si m-am intors pe dn1 (spre bucuresti) - imi place mult cum se aseaza dar in acelasi timp simti cum danseaza nitel totusi e placut

preturi? aproximativ 350 lei/bucata prin amabilitatea familiei stan de la un furnizor local.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
Pot spune ca problema cu suspensia s-a rezolvat!
Am schimbat telescoapele fata integral mai putin sferele si masina numai se ridigizeaza in trafic! magic carpet ride
peste noapte cand deschid masina pompeaza un pic dar inainte de a o deschide masina este paralela fata de sol.
se pare ca telescopul din stanga avea probleme, fam. Stan a observat ca era umblat acel telescop....
acum cand se ridica si coboara nu se mai simte nici o smucitura ca pana acum...
Pe aceasta cale multumesc dl. adyreptila pentru telescoape si fam. Stan pentru rabdarea si intelegerea dovedita
Am schimbat telescoapele fata integral mai putin sferele si masina numai se ridigizeaza in trafic! magic carpet ride

peste noapte cand deschid masina pompeaza un pic dar inainte de a o deschide masina este paralela fata de sol.

acum cand se ridica si coboara nu se mai simte nici o smucitura ca pana acum...
Pe aceasta cale multumesc dl. adyreptila pentru telescoape si fam. Stan pentru rabdarea si intelegerea dovedita

Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

- adyreptila
- pasionat
- Mesaje: 329
- Membru din: Lun 10-Mar-2008 12:57
- Localitate: zalau
viorelovidiu scrie:Pot spune ca problema cu suspensia s-a rezolvat!
Am schimbat telescoapele fata integral mai putin sferele si masina numai se ridigizeaza in trafic! magic carpet ride![]()
peste noapte cand deschid masina pompeaza un pic dar inainte de a o deschide masina este paralela fata de sol.
se pare ca telescopul din stanga avea probleme, fam. Stan a observat ca era umblat acel telescop....
acum cand se ridica si coboara nu se mai simte nici o smucitura ca pana acum...
Pe aceasta cale multumesc dl. adyreptila pentru telescoape si fam. Stan pentru rabdarea si intelegerea dovedita

- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
urzica scrie:viorelovidiu scrie:in sfarsit am pus si pe spate sfere de comfort IFHS si nu pot decat sa zic WoW
Salut, stii cumva numerele de produs ale sferelor fata, spate pt. ca doresc sa le inlocuiesc si eu si de unde le-ai procurat?
Multumesc.
le-am comandat de pe http://www.myparts.org/ la hidraulic spheres alegi modelul si motorizarea, insa nu stiu daca se mai ocupa. Poti da un email in formularul de contact si vezi care este situatia.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

suspensie la C5 seria I, an 2002. Am inlocuit mecanismul sferei din mijloc, distribuitor sau cum ii spune, pt ca imi curgea si pierdea presiunea. Inca de la prima stationare ulterioara plecarii din service, masina lasa spatele in jos, ca si cum as seta-o pe pozitia low. Interesant este faptul ca botul ramane ridicat. Am ridicat-o si pe "medium" si pe "high" si am rulat cu ea zeci de metri asa, apoi am coborit-o pe normal. Degeaba. Am pus lexia pe ea si nu imi da nici o eroare la suspensie. Am scos si presiunea din instalatie, de doua ori, am scos borna pt a reseta ecu, dar degeaba. Ea face tot ce stie, adica lasa spatele jos la circa 15-20 min de momentul stationarii. Lexia imi spune ca ecu are setat 128 feat pe fata si 120 feat pe spate. In momentul testarii asa imi arata dar apoi... Are cineva vreo idee? Astept sugestii.
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Nu ai inteles ce ti-a spus Ovidiu.
Daca un amortizor iti scapa pe retur, n-o sa vezi ca-ti curge ceva pe undeva.
La fel cred si eu, desi e posibil sa fie si din pompa, in sensul ca in stationare, nu mai inchid bine valvele pentru spate.
Pentru verificare, scoate furtunasele de retur de la telescoapele de pe spate si asteapta cele 20 minute sa vezi cat si daca-ti curge pe acolo.
Daca iti curge mult si vrei sa recuperezi lichidul, foloseste un vad ultra curat si ultra uscat.
Si Fatman, chiar crezi ca daca postezi aceeasi problema in sapte locuri, vei avea mai multe raspunsuri?
O sa sterg celelalte postari. Cred ca e suficienta cea de aici.
Daca un amortizor iti scapa pe retur, n-o sa vezi ca-ti curge ceva pe undeva.
La fel cred si eu, desi e posibil sa fie si din pompa, in sensul ca in stationare, nu mai inchid bine valvele pentru spate.
Pentru verificare, scoate furtunasele de retur de la telescoapele de pe spate si asteapta cele 20 minute sa vezi cat si daca-ti curge pe acolo.
Daca iti curge mult si vrei sa recuperezi lichidul, foloseste un vad ultra curat si ultra uscat.
Si Fatman, chiar crezi ca daca postezi aceeasi problema in sapte locuri, vei avea mai multe raspunsuri?
O sa sterg celelalte postari. Cred ca e suficienta cea de aici.
Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru Shraunouw