deci presiunea variaza foarte mult in functie de debitul de motorina ... cu toba veche si cu setari normale doar cu filtru sport NU urca peste 0.8 ! si peste 3500 rpm scadea drastic presiune.. la 4200 ajungeam sa am 0.4 bar ! repet e o chestie doar de eama !
Dupa ce am refacut motorul ..chiuloasa cu modificari .. in starea "standard ... presiunea era cam la fel.. dar feelingul motorului total schimbat... parca se simtea "vana" !
Dupa am umblat la compensatorul de boost(cel care da eama mai multa in functie de presiune) si am inceput sa ma joc la surubu de debit(la miime ... face diferenta!) in boost maxim ... urca aproape de 0.9 bar (asta fara sa umblu la wastegate!) ... si scadea foarte putin boost dupa 3500 rpm(ajungea la 0.7 bar cand terminam treapta) ... mai departe am inceput sa ii mai dai motorina.. sa ma joc iarasi la debit ... am ajuns sa`l fac sa stea intre 0.8 bar si 0.9 bar ... deci pana la 4300 rpm... presiunea statea perfect.. automat putere mai mare (aceste lucru s`a verificat alaturi de masini care inainte imi dadeau clasa)
Bun ... mai departe am inlocuit evacuarea(cu una mult mai permisiva.. practic directa) ... am scapat de boost`u la turatie mica gen 1500 rpm ,turbina incepand sa lucreze mai sus cu 300 rpm(ce am pierdut sus... am recperat inzecit sus!) ... bun... acum inafara de gomot ... si un pic de boost sus.. nimic... nici o imbunatatire ... ba chiar parca mai prost !
Bun ... dupa am inceput sa adaug aer in fata la intercooler (am repozitionat nr de inmatriculare ... si am decupat bara ...) am captusit admisia... am captusit evacuarea cu banda termo... pentru o evacuare mai rapida a gazelor , si cateva grade sub capota in minus !
Si iarasi am inceput sa ma joc la "zeama" ..+ compensatorul de boost ... + inmuiat arcul (star wheel dupa cum zicea si cel de pe autospeed..automat mai multa zeama in boost) ... cu toate astea ... a mai crescut un pic boost ... dar si puterea ! problema mea este acum ca imi trebuie un pic de avans... dar nu pot umbla acolo momentan.. sa ma pot bucura de performante ! ideea este alta ... admisia/evacuarea/motorina/boost ! toate sunt in stransa legatura.. si orice lucru marunt conteaza !
Practic cand am "revenit " la normal pt o scurta bucata de timp ... am dat toate setarile pe initial ... masina se simtea foarte moale ... fata de cum eram eu obijnuit .. asa ca am revenit in starea actuala !(asta a fost pana sa pun toba .. si sa modific admisia )
1.1 bar sau 1.2 bar sau 1.3 ... voi urca doar cand o sa am alt intercooler ... sa asigur racire ideala a aerului ! Sunt in cautare de boost controler manual ... sa ma pot juca in juru valorilor ... insa nu e de joaca... caci este singurul meu motor.. si nu imi permit sa il stric ! oricum performantele vorbesc de la sine

Intreaba`l pe Dant ... am umblat cateva minute la debit si deja era alta masina ! abea astept sa`mi bag manutele sub capota lui.. sa iasa ceva frumos

oricum sunt f multe de povestit ... ramane sa facem un meeting.. cu bx.. si discutam pe larg... te ajut daca vrei sa te apuci de modificat
