Salut,
De o luna am cumparat o Xsara Picasso (an fabr.-11.2004) motor 2.0, 90cp, diesel.
Sunt f. multumit de masina si este ceea ce imi doream.
Nu am nimic de comentat la aspect , la confort .
As vrea sa-i aduc citeva inbunatatiri :
1. ESP+ASR
2. EBD (are ABS)
Intrebari :
a) cit costa piesele si de unde pot sa le cumpar
b) cit costa manopera si eventual un service serios (sunt sucevean)
b) daca se justifica adaugarea optiunilor de mai sus
Multumesc anticipat.
Cu stima Doru.
ESP+ASR la Xsara Picasso
Moderator: Echipa Tehnica
pe linga costul pieselor se mai adauga cel al cablajului si montajul demontajul. cred ca de aceeasi bani iti mai iei o masina la mina a doua in garantie inca si cu f putini kilometri. de obicei la masinile avariate la care e necesara schimbarea cablajului la motor sau ansamble de genul asta costurile depasesc chiar si la o masina relativ noua valoarea asigurata si se declara dauna totala
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Masina fiind relativ noua (11.2004) si cu putini kilometri la bord (53500) si dat fiind faptul ca este masina pe care mi-am dorit-o am vrut sa o inbunatatesc dar se vede ca depaseste cu mult bugetul. Va multumesc din suflet pt raspunsurile sincere si la obiect.
Cred ca o sa fac totusi ceva inbunatatiri : senzori de parcare, faruri xenon.
Cu stima
Cred ca o sa fac totusi ceva inbunatatiri : senzori de parcare, faruri xenon.
Cu stima
Imi spun si eu parerea:
Nimeni nu instaleaza ESP pe o masina care nu a venit cu asa ceva din fabrica pentru nicio suma. Pur si simplu sunt parametri care nu pot fi setati decat in fabrica. Nu stiu de unde s-a avansat suma aia de 2500 de euro.
Plus de asta eu nu as fi de acord sa am un sistem ESP pe masina care prin definitie e capabil sa ia decizii referitor la dinamica masinii. Un senzor dereglat si o franare pe o roata care nu trebuie si ajungi direct in sant sau pe contrasens invartindu-te.
Cat despre EBD, orice masina cu ABS are asa ceva.
EBD inseamna distribuirea electronica a fortei de franare. Adica diferit de distribuirea mecanica a fortei de franare regasita la vechea dacie 1300, care actiona atunci cand la franare puntea spate se descarca si elibera un pistonas hidraulic care reducea forta de franare pe tamburii spate.
In zilele noastre opreatiunea asta se face electronic, cu senzori. Deci orice masina cu ABS are si EBD. Doar ca producatorilor le place sa spuna ABS+EBD pentru ca da bine la marketing.
Nimeni nu instaleaza ESP pe o masina care nu a venit cu asa ceva din fabrica pentru nicio suma. Pur si simplu sunt parametri care nu pot fi setati decat in fabrica. Nu stiu de unde s-a avansat suma aia de 2500 de euro.
Plus de asta eu nu as fi de acord sa am un sistem ESP pe masina care prin definitie e capabil sa ia decizii referitor la dinamica masinii. Un senzor dereglat si o franare pe o roata care nu trebuie si ajungi direct in sant sau pe contrasens invartindu-te.
Cat despre EBD, orice masina cu ABS are asa ceva.
EBD inseamna distribuirea electronica a fortei de franare. Adica diferit de distribuirea mecanica a fortei de franare regasita la vechea dacie 1300, care actiona atunci cand la franare puntea spate se descarca si elibera un pistonas hidraulic care reducea forta de franare pe tamburii spate.
In zilele noastre opreatiunea asta se face electronic, cu senzori. Deci orice masina cu ABS are si EBD. Doar ca producatorilor le place sa spuna ABS+EBD pentru ca da bine la marketing.
sal,
f interesant comentariul tau (SPF) SI LA OBIECT
suma cred ca vine din adunarea componentelor si un mic adaos (nu cred ca este cea reala dar este prin apropiere)
ma bucur din suflet de ajutorul acordat (sunt decis 100% sa nu mai modific masina).
LA MULTI ANI TUTUROR PASIONATILOR DE CITROEN
cu stima
f interesant comentariul tau (SPF) SI LA OBIECT
suma cred ca vine din adunarea componentelor si un mic adaos (nu cred ca este cea reala dar este prin apropiere)
ma bucur din suflet de ajutorul acordat (sunt decis 100% sa nu mai modific masina).
LA MULTI ANI TUTUROR PASIONATILOR DE CITROEN
cu stima
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
ESP = Electronic Stability Program, deci nu are ce sa se aprinda pe gheata. ESP-ul corecteaza traictoria. Du-te pe un teren viran si alunecos, ia brusc de volan si ar trebui sa-ti intre ESP-ul.
@doru10: nu iti recomand faruri xenon daca masina nu a avut asa ceva din fabrica. Cu siguranta ii vei orbi pe cei care vin din sens contrar, in plus risti sa ramii fara talon si sa platesti 1000 de lei amenda daca te opreste politia.
@doru10: nu iti recomand faruri xenon daca masina nu a avut asa ceva din fabrica. Cu siguranta ii vei orbi pe cei care vin din sens contrar, in plus risti sa ramii fara talon si sa platesti 1000 de lei amenda daca te opreste politia.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
orice se poate, dar ideea este ca nu are sens. Sunt convins ca pana la urma gasesti pe cineva destul de maniac sa iti puna esp si s-ar putea sa si functioneze, dar la ce bun daca iti cere pe manopera + piese cat pentru o alta masina?
Nu vad rostul senzorilor de parcare, dar daca vrei sa iti pui, aia e.
Nu pune instalatie "xenon" pe masina daca nu a avut din fabrica. Mi se pare o chestiune de educatie. Problema nu e neaparat ca te ia politia la intrebari, ramai fara talon si iti mai da si o amenda, problema este ca o sa ii deranjezi pe toti cei care vin din sens opus. Farurile concepute pentru becuri halogen ar trebui folosite doar pentru becuri halogen.
Eu zic sa iei legatura cu khan, el avea niste becuri foarte bune de la Osram (le-am testat, altfel nu iti ziceam ca sunt bune) care ofera o luminozitate mai mare decat becurile standard, fiind 100% legale si nu creaza probleme celor ce vin din fata. Intreba de becurile Nightbreaker H4 sau de care ai pe masina. Ai grija daca ti-i uzata oglinda si sticla.
Nu vad rostul senzorilor de parcare, dar daca vrei sa iti pui, aia e.
Nu pune instalatie "xenon" pe masina daca nu a avut din fabrica. Mi se pare o chestiune de educatie. Problema nu e neaparat ca te ia politia la intrebari, ramai fara talon si iti mai da si o amenda, problema este ca o sa ii deranjezi pe toti cei care vin din sens opus. Farurile concepute pentru becuri halogen ar trebui folosite doar pentru becuri halogen.
Eu zic sa iei legatura cu khan, el avea niste becuri foarte bune de la Osram (le-am testat, altfel nu iti ziceam ca sunt bune) care ofera o luminozitate mai mare decat becurile standard, fiind 100% legale si nu creaza probleme celor ce vin din fata. Intreba de becurile Nightbreaker H4 sau de care ai pe masina. Ai grija daca ti-i uzata oglinda si sticla.
Mie mi se aprinde in bord martorul cand patineaza rotile. Senzorii si unitatea de monitorizare si control pentru ESP+ASR sunt comuni.
ESP nu intra daca "tragi de volan pe un drum alunecos", el intra daca ai un inceput de derapaj. Cel mai sigur este sa tragi stanga-dreapta intr-o succesiune rapida. Adica testul elanului. Orice masina are tendinta sa derapeze urat cand tragi stanga-dreapta sau dreapta stanga in succesiune rapida.
Al treilea, oameni buni, revenitit-va, ESP nu se poate monta in afara fabricii. Nu e ca si cum ai lua niste senzori si ii arunci pe masina precum boabele de porumb la gaini.
ESP nu intra daca "tragi de volan pe un drum alunecos", el intra daca ai un inceput de derapaj. Cel mai sigur este sa tragi stanga-dreapta intr-o succesiune rapida. Adica testul elanului. Orice masina are tendinta sa derapeze urat cand tragi stanga-dreapta sau dreapta stanga in succesiune rapida.
Al treilea, oameni buni, revenitit-va, ESP nu se poate monta in afara fabricii. Nu e ca si cum ai lua niste senzori si ii arunci pe masina precum boabele de porumb la gaini.
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu