alex21iasi scrie:Snow Motion functioneaza in trei faze:
Faza 1: Sistemul masoara informatiile venite din partea soferului (acceleratia, unghiul de rotatie al volanului) si analizeaza conditiile din exterior (inclinatia drumului, aderenta, grosimea stratului de zapada);
Faza 2: Informatiile venite in urma actiunilor celui aflat la volan sunt comparate cu realitatea de pe drum si o unitate electronica de control calculeaza setarile recomandate pe care le trimite apoi sistemului de control al motorului si sistemului de franare;
Faza 3: Diferenta intre setarile recomandate si raspunsul autovehiculului este determinata instantaneu, iar ajustarile necesare sunt facute pentru a optimiza comportamentul masinii in functie de actiunile celui aflat la volan si realitatea existenta pe sosea.
Mai bine ii puneau 4x4 si gata

Ce ti-e si cu marketingul asta.... te face sa crezi ca s-a reinventat controlul tractiunii.
Sistemele astea de control al tractiunii electronic, nu sint bune pentru ca se bazeaza pe... pierderea aderentei. Totdeauna masina intii va derapa si apoi sistemul va reactiona.
Eu unul nu mi-as face mari sperante.