Problemute la C4...

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 26-Oct-2005 14:45

MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:pai daca pui contactul si invarti volanul nu intra servodirectia in functiune.
trebuie sa depasesti viteza critica de 1km/h si merge!


Am inteles acum. Asta chiar nu o stiam.
DIRAVI? asta ce mai e?

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Mie 26-Oct-2005 14:52

Sa-ti spuna d-l MARIAN.
Eu cand eram un pitic mic prin 1976 a pornit un vecin de-al meu (francez care lucra la combinatul chimic) masina (pe care o lasase in parcare cu rotile bracate la maxim) si fara sa atinga nimic, volanul a revenit pe drept. Eeeee?
Iti dai seama ca l-am pus sa faca smecheria asta de cateva ori. Si dupa aia am castigat un pariu cu ai mei cand le-am spus ca revine volanul singur. Saracii nici de servodirectie nu se auzise pe atunci la noi la bloc.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mie 26-Oct-2005 20:07

Sa-ti spuna d-l MARIAN.
Eu cand eram un pitic mic prin 1976 a pornit un vecin de-al meu (francez care lucra la combinatul chimic) masina (pe care o lasase in parcare cu rotile bracate la maxim) si fara sa atinga nimic, volanul a revenit pe drept. Eeeee?

Frumoasa povestea dar, judecand ca un pitic mare(ca doar e mult dupa '76 acum) este anormal ca o masina cu astfel de directie sa ramana cu rotile bracate :wink:
O descriere al DIRAVI din punctul de vedere al unui pasionat Citroen se poate citi aici:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?p=12085#12085

ovidiub
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Mar 17-Mai-2005 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde ovidiub » Mar 01-Noi-2005 09:39

Simbata dimineata la plecare la drum lung verific ulei si lichid racire. Zis si facut! Numai ca.. mi-a sarit inima. Nivelul uleiului este ok dar lichidul de racire este pe undeva aproape de minim. Stiti cumva daca exista vreun sistem de alerta care sa beepaie sau sa faca ceva in caz ca se atinge nivelul minim acceptat de calculatorul masinii?

Avatar utilizator
awlan24
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Mie 03-Aug-2005 09:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde awlan24 » Mar 01-Noi-2005 10:17

ovidiub scrie:Simbata dimineata la plecare la drum lung verific ulei si lichid racire. Zis si facut! Numai ca.. mi-a sarit inima. Nivelul uleiului este ok dar lichidul de racire este pe undeva aproape de minim. Stiti cumva daca exista vreun sistem de alerta care sa beepaie sau sa faca ceva in caz ca se atinge nivelul minim acceptat de calculatorul masinii?


cred ca masina ar trebui sa te anunte.
si eu am plecat la drum lung sambata dimineata (nu am verificat lichidul de racire pana acum) si din cate stiu eu sambata dimineata a fost destul de frig asa ca s-ar putea sa fi fost ok nivelul pt 1-2-4 grade celsius.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 01-Noi-2005 16:27

ar trebui sa existe un martor de nivel al lichidului de racire. uite-te pe vasul de expansiune sau pe radiator, nu stiu cum e la tine si vezi daca pe linga termocontactul pentru ventilatoare (asta daca nu ai vas de expansiune) mai exista vreo sonda din care ies niste fire. daca ai vas, sonda atr trebui sa fie chiar pe vas. daca exista, ar trebui sa iti spuna cind nivelul scade sub limita. uite-te si in cartea masinii, ar trebui sa gasesti un simbol care sa indice asta si cu explicatia aferenta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 04-Noi-2005 20:26

Inca o mare nelamurire care o am.
Voua va arata daca aveti capota deschisa? Eu am incercat toate posibilitatile si nu mi-a aratat nici de-al naibii. Sper sa nu fie iar vreo gaselnita a alarmei.

BTW, am incercat chestia cu contactul pus sa vad daca am sau nu servodirectie, si chiar asa a fost, aveam servodirectie in timp ce masina mergea cu motorul oprit :lol:

costis
simpatizant
Mesaje: 54
Membru din: Mie 15-Iun-2005 14:35
Localitate: Bucuresti

Mesajde costis » Sâm 05-Noi-2005 00:21

Matrixu scrie:Inca o mare nelamurire care o am.
Voua va arata daca aveti capota deschisa? Eu am incercat toate posibilitatile si nu mi-a aratat nici de-al naibii. Sper sa nu fie iar vreo gaselnita a alarmei.

BTW, am incercat chestia cu contactul pus sa vad daca am sau nu servodirectie, si chiar asa a fost, aveam servodirectie in timp ce masina mergea cu motorul oprit :lol:


Sincer eu n-am mai incercat dupa ce mi-am pus alarma sa vad daca arata ca e deschisa. Cand mi-am pus alarma arata ca e deschisa indiferent ce faceai :)

Avatar utilizator
m.s.
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Dum 10-Iul-2005 16:42
Localitate: cluj

Mesajde m.s. » Sâm 05-Noi-2005 17:12

Nici mie nu-mi arata ca e capota deschisa (am verificat special).

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Sâm 05-Noi-2005 18:31

Sa fie oare ca nivelul de echipare e X?
Poate Mugurel ne da mai multe explicatii referitoare la aceasta "problema" :roll:

Avatar utilizator
awlan24
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Mie 03-Aug-2005 09:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde awlan24 » Lun 07-Noi-2005 09:34

am si eu o mica "problemuta la c4" ... cam de pe la 3000-4000 km imi trancane rau in spate cand am masina goala si pe drumuri cu denivelari. in weekendul asta am avut timp sa investighez un pic, adica sa scot tot din portbagaj (inclusiv roata de rezerva) si sa merg pe un drum mai "ondulat" si am descoperit ca am la bancheta din stanga spate mecanismul de prindere cam subred (ma refer la spatarul banchetei si la mecanismul de prindere la rabatare). mecanismul de la bancheta din dreapta strange mult mai bine si nu joaca asa tare.

a mai patit cineva asa ceva? se poate regla "romaneste" (adica de mine).

eu as vrea sa ma duc sa mi-l schimbe pe garantie pt ca nu prea mi se pare ok ca sa se buleasca dupa 3 luni (9000 km).

am uitat sa mai spun ca nu mi se aude nimic atunci cand sta cineva pe locul din spatele soferului sau cand am portbagajul foarte plin.

Avatar utilizator
m.s.
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Dum 10-Iul-2005 16:42
Localitate: cluj

Mesajde m.s. » Lun 07-Noi-2005 09:58

Cu ocazia asta m-ai lamurit si pe mine. Am aceleasi simptome si vroiam sa fac acelasi lucru,adica sa scot roata de rezerva care am impresia ca nu e prinsa ft.bine. Problema este ca la mine zdrangane si cand este incarcata. O sa ma duc la baietii de la service sa vad ce-mi spun.

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Lun 07-Noi-2005 10:04

Bancheta din spate c4: cam la toate face la fel. Eu am facut o nginerie la bancheta, am pus un element elastic intre spatele banchetei si panoul de plastic fix al portbagajului. Ceva destul de voluminos. A tacut!.
Daaaar... bine k se mai aud si altele (rezervor, hayonul din 2 segmente, etc)


Nivelul de ulei indicat de bord, este intuitiv. Este cel mai sanatos de verificat manual cu joja.

In momentul in care scade nivelul de lichid de racire utilizatorul va fi anuntat la bord in primul rand cu martorul Service!

Avatar utilizator
awlan24
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Mie 03-Aug-2005 09:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde awlan24 » Lun 07-Noi-2005 10:12

MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:Bancheta din spate c4: cam la toate face la fel. Eu am facut o nginerie la bancheta, am pus un element elastic intre spatele banchetei si panoul de plastic fix al portbagajului. Ceva destul de voluminos. A tacut!.
Daaaar... bine k se mai aud si altele (rezervor, hayonul din 2 segmente, etc)


Nivelul de ulei indicat de bord, este intuitiv. Este cel mai sanatos de verificat manual cu joja.

In momentul in care scade nivelul de lichid de racire utilizatorul va fi anuntat la bord in primul rand cu martorul Service!


la mine asta e singurul zgomot "deranjant" (deocamdata) ... sper sa nu mai apara si altele. o sa incerc sa o schimb pe garantie saptamana viitoare cand trebuie sa imi vina lampa de la portbagaj (nu am lumina :) ).

la motor vasul de expansiune al lichidului de racire este situat deasupra rezervorului de lichid de curatat parbrizul? (inspre parbriz)

poti sa ne zici exact ce element elastic ai pus? sincer nu imi vine nimic in cap in momentul asta. meseria mea nu prea are treaba cu elasticitatea :lol:

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Lun 07-Noi-2005 10:19

PAI CE AM GASIT IN JURUL MEU PE O RAZA DE 1M: NISTE POLISTIREN. Eu ma cam grabeam.
Dar daca rabatezi bancheta, cade. Poate gasiti voi ceva mai destept.


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats