pornire grea

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

b04epc
simpatizant
Mesaje: 86
Membru din: Vin 30-Mai-2008 19:58
Localitate: bucuresti

pornire grea

Mesajde b04epc » Vin 01-Ian-2010 17:26

va salut si la multi ani
c5 136 cp . hdi .60.000 km si de vreo 4 luni imi face figuri la pornire adica porneste dar merge foarte prost(indiferent vara sau iarna) cum ar merge o benzina in 2 - 3 bujii.Cand vad ca porneste asa prost o opresc si o pornesc din nou si merge bine. Am pus-o pe tester nimic toate bune. Trebuia sa o pun pe tester cand mergea asa prost. Pana la urma dupa vreo 2 luni adica prin noiembrie am prins-o cand facea asa am pus-o pe tester si mi-a spus ca injectorul 1 si 3 nu fac presiune.am cumparat 2 injectoare second hand le-am pus toate bune vreo 4 zile chiar ma bucuram si cand acum vreo saptamana masina statuse vreo 3 ore cand dau la cheie mergea la fel de prost am lasat-o sa mearga vreo 5 min sa-si memoreze defectul am pus-o pe tester si mi-a spus regulatorul de presiune (presiune prea mica)nu mai mi-a spus nimic de injectoare. Cand motorul este cald pot sa-i dau 100 de chei ca porneste bine. Numai cand motorul este rece merge prost si nu conteaza vara sau iarna.Dar nu se intampla in fiecare zi, cum are ea chef.
Problemele au aparut pe la 50.000 km. Mi-e greu sa cred ca mai este un injector stricat la 50.000 km sa cada 3 injectoare asa brusc.Filtrul de motorina schimabat la fiecare 15.000 km nu am gasit apa sau mizerie in el niciodata.Dar mersul asa prost al masinii este acelasi si inainte sa schimb injectoarele si dupa cand mi-a spus ca-i de la regulator deci nu este nici o diferenta. In schimb merge perfect masina nu sa oprit niciodata motorul in mers. Injectie siemens ,motor 100 kw RHR,Am dat jod regulatorul l-am spalat l-am suflat la compresor dar oricum era perfect curat. o sa mai incerc o nebunie ce mi-a trecut prin cap . Cand porneste asa prost sa lovesc usor regulatorul cu ceva sa vad daca isi revine.
Oare ce sa fie ????
multumesc

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 01-Ian-2010 19:15

pune injectoarele originale la loc ca nu crapa asa repede. eu suspectez regulatorul sau senzorul de presiune de pe rampa comuna. hai si pina la mine sa facem un test sa vedem ce da. 0723592793
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Vin 01-Ian-2010 19:40

Si a mea porneste relativ greu, in comparatie cu un motor TDi pompe duse fabricat de grupul VAG, adica nu o ia la sfert al meu se roteste cam de 2 ori si apoi porneste fara probleme si merge rotund. Am tot incercat sa gasesc o explicatie mai ales ca si vara cand sunt 20 de grade C afara dimineata la prima pornire tot cam asa porneste, as zice totusi ca se roteste cam dupa o tura si apoi o ia,pna la urma cred ca asa este scris softul de injectie, se pare ca initial se face o preinjectie cu o cantitate f. mica de combustibil si apoi injectia principala, in felul acesta temperatura aerului comprimat crescand aproape de valoarea optima si reducand poluarea cu motorina nearsa la pornirile la rece. In alta ordine de idei pompa de injectie de inalta presiune la motorul RHR este actionata de axa cu came si aceasta face o rotatie completa la 2 rotatii ale arborelui cotit, ma gandesc ca pompa ridica presiunea dupa ce se misca macar o tura si de aici rezulta acea pornire intarziata. Dca cineva are mai multe cunostinte tehnice despre aceste aspecte rog sa posteze aici macar sa fiu sigur ca nu am nici o defectiune tehnica si ca mai sunt forumisti care au motor RHR de 136 Cp care porneste la fel.
MESERIAS

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Vin 01-Ian-2010 19:43

eu cred ca dureaza doua-trei rotatii pt ca in timpul asta pompa de inalta creeaza presiunea necesara...
asa stiu ca este la toate motoarele cu rampa comuna, asa cum este si hdi-ul...

tdi-ul cu pompe-duze, are cate o pompa pe fiecare injector si nu trebuie sa mai creeze presiune pe rampa, care nu exista...

b04epc
simpatizant
Mesaje: 86
Membru din: Vin 30-Mai-2008 19:58
Localitate: bucuresti

Mesajde b04epc » Vin 01-Ian-2010 23:17

khan sa-ti povestesc un pic m-ai amanuntit . De o luna umblu cu tester dupa mine un lexia 3 mi-l da un prieten seara ca sa-l am dimineata cand face figuri.Daca o pun pe tester cand merge bine totul e ok pompa cere 251 bari in relanti ea baga 251 bari corectia injectoarelor e ok toate undeva pe la 97%. cred ca am pus-o pe tester de 50 de ori norocul meu ca nu ma costa nimic ca altfel imi luam o pompa noua de injectie. am prins-o pe tester cand merge prost. turatia motorul sta pe la 400 ture pompa cere 251 bari ea face undeva la 100 bari foarte putin, injectoarele normal o iau razna ele cer motorina dar nimc.Pana la urma e foarte normal ca la turatia asta de 400 ture pompa sa nu ajunga la 250 bari.Cand a fost frig in bucuresti -10 grade nu a pornit nici dupa 10 chei. Toata motorina normal se duce pe retur. Scoate si fum alb de motorina nearsa si miroase .
Prima data am crezut ca e de la egr asa ca l-am anulat demult. Prima data pe tester mi-a spus de 2 injectoare . Acum mi-a spus de regulator. s-a intimplat de cateva ori sa-si revina singura dar brusc ca si cum nu ar avea nimc, dar deobicei o opresc si o repornesc si merge beton. De multe ori cand merge prost acum iarna se opreste singura dupa cateva secunde. Cand se incalzeste motorul nu mai face nici dupa 100 chei. Vara se intimpla mai rar , dar iarna si acum la cateva grade face destul de des.in momentul in care isi revine singura dupa 3 , 4 minute sa intamplat si asa presiunea in rampa creste imediat si asi revine
in rest nu mi-a dat nici eroare niciodata . e posibil sa fie regulatorul nu stiu ce sa spun daca o repornesc merge bine. Nici nu am un regulator SH de proba ca asa il cumpar si poate nu e cum am cumparat si 2 injectoare. Asa gasesti second injectoare pompe orice dupa 407 e plin dar nici sa arunc cu banii nu-mi permit.
Seara buna

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Sâm 02-Ian-2010 09:09

Este cam ciudata defectiunea nu cred ca pompa de injectie odata baga 250 bar si apoi cade la 100 o opresti si revine la normal nu ramane decat injectoaele care dau prea mult pe retur si scade presiunea sau nu ai debit destul de motorina cauza filtrul colmatat de motorina sau sorbul de la pompa din rezervor este imbacsit. Asa am patit cu un Opel AStra 1.7 cdti care mergea perfect cateva zile si cateodata o lua razna pur si simplu se oprea incet in mers motorul , o lasai o perioada de timp si isi revenea dupa care o lua de la capat., am desfacut capacul de la rezervor si am tras ansamblul pompa si litrometru afara, pe sorb am gasit un fel de cauciuc sau cum sa spun un fel de guma de mestecat maronie spre negru care era lipita de el si probabil cand se misca obtura complet sorbul. Incearca sa faci dimineata la prima pornire sa scoti returul de la fiecare injector si sa-l pui pe fiecare intr-o sticla transparenta, pornesti si apreciezi daca cantitatile date pe retur sunt sensibil egale atunci injectoarele sunt bune si te apuci de sorb, daca este unul care are cantitate fata de celelalte mai mare atunci ala nu merge bine ramane deschis pe retur il inlocuiesti si vezi daca porneste.
MESERIAS

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Sâm 02-Ian-2010 11:55

eu as verifica si pompa de joasa din rezervor si tot ce tine de alimentarea cu combustibil de joasa presiune...

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 02-Ian-2010 16:29

cu un program de diagnostic poti face mult mai multe decit sa citesti erori, de aia ziceam ca as vrea sa ma uit si eu. daca vrei da un semn si ne uitam impreuna
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

b04epc
simpatizant
Mesaje: 86
Membru din: Vin 30-Mai-2008 19:58
Localitate: bucuresti

Mesajde b04epc » Sâm 02-Ian-2010 16:53

ok ramane sa ne auzim la telefon intr-un weekwnd.
Pe injectie siemens nu sa pus pompa de joase in rezervor (electrica)
Pe bosch sa cam pus pompa electrica in rezervor.

Avatar utilizator
picieri
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Vin 20-Iul-2007 02:19
Localitate: Ludus
Masina: C5-I 2002 80KW 2.0HDI
2: Corsa D 2007 60KW 1.2

Mesajde picieri » Mar 05-Ian-2010 21:32

Sal all si la multi ani.
Ceva de genu am patit si eu anul trecut, dar fiind sfarsti de an am lasat-o balta, mergea masina, foarte prsot de altfel, erau momente cand nu mergea cu mai mult de 90km/h, avea toane. Lam pus pe tester si doamne fereste, cred ca mio dat eroare ca nici roti nu mai am, leam sters pe toate dupa care am facut o tura si voala, regulatoru de presiune. Am comandat unu, aseara o venit si am plecat la mecanic sa-l montam. Am desfacut regulatoru si zice mecanicu sa vedem cam in ce stare e, dezastru, asa ceva nu am vazut in viata mea, sincer si crocodil era acolo, noroc ca nu ne-o muscat. Lam curata frumos, lam suflat cu compresor si lam pus la loc, de atunci porneste perfect, trage foarte bine, nu mai are nimic. Noroc ca am putut sa returnez regulatoru ca nui chiar eftin.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 06-Ian-2010 13:25

daca a ajuns mizerie acolo ar trebui sa verifici si filtrul de motorina si mai ales felul in care e montat, poate e pus prost si a scapat mizerie pe linga el
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
picieri
pasionat
Mesaje: 398
Membru din: Vin 20-Iul-2007 02:19
Localitate: Ludus
Masina: C5-I 2002 80KW 2.0HDI
2: Corsa D 2007 60KW 1.2

Mesajde picieri » Mie 06-Ian-2010 21:19

O fost pus prost inainte, sigur de acolo so tras si problema.

fane_tzeava
simpatizant
Mesaje: 56
Membru din: Joi 01-Ian-2009 20:24
Localitate: botosani

Mesajde fane_tzeava » Dum 10-Ian-2010 15:57

si unde e localizat regulatorul de presiune? ca si eu am cam aceeasi problema cu pornirea

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Dum 10-Ian-2010 16:58

este chiar pe pompa de inalta presiune
MESERIAS

b04epc
simpatizant
Mesaje: 86
Membru din: Vin 30-Mai-2008 19:58
Localitate: bucuresti

Mesajde b04epc » Mie 20-Ian-2010 11:22

ceva nou cod eroare P0087 ?


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot