consum ulei diesel

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze

Moderator: Echipa Tehnica

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

consum ulei diesel

Mesajde paco » Vin 07-Mai-2004 22:57

Am asteptat confirmarea replicii mele, dar nu mai vine.
Inteleg ca te pot suna maine la ora la care am spus.
Inca odata, merci pentru ajutor!
Vorbim maine.
Cristi

cit16v
pasionat
Mesaje: 330
Membru din: Mie 12-Noi-2003 22:32
Localitate: Bucuresti,Rm.Valcea

Mesajde cit16v » Lun 05-Iul-2004 20:08

Ce se intampla daca un motor diesel scoate fum alb la pornire?Dupa ce se incalzeste nu mai scoate deloc decat daca il turez pe liber in 4000+.
La ce temperatura si cat de repede va porneste electroventilatorul?La mine porneste direct in treapta a 2-a (am doua elice) cam dupa 20 -25 de minute ce l-am pornit.Am vazut si alte masini care au intercooler(opel astra 1.7 tdi din 94) si nu se incalzea asa repede motorul.
As vrea sa stiu daca si voua vi se pare ca se icalzeste cam repede dieselul la citroen sau asa este din fabrica?
Multumesc

cit16v
pasionat
Mesaje: 330
Membru din: Mie 12-Noi-2003 22:32
Localitate: Bucuresti,Rm.Valcea

Mesajde cit16v » Lun 05-Iul-2004 20:09

Moturul este aspirat ,nu are intercooler

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

motor diesel

Mesajde MARIAN » Lun 05-Iul-2004 21:47

Pai...fumul alb uneori este scos cand ai garnitura de chiulasa ciupita sau motorina multa.Eu am un diesel la care pornesc f. rar ventilatoarele pe treapta a doua.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 06-Iul-2004 10:54

Daca iti pleaca direct in treapta a doua e nasol. Asta inseamna ca ventilatia incepe in treapta a doua, cind motorul e deja incins. Verifica senzorii de temperatura (nu stiu unde sint la diesel) si cumpara-i noi. Nu cred ca merita sa te risti la sh.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

antonlupan
simpatizant
Mesaje: 52
Membru din: Mie 02-Apr-2008 18:05
Localitate: timisoara

Mesajde antonlupan » Joi 24-Apr-2008 13:15

sal....al meu bx porneste super usor....prima cheie la -20 si e un diesel...problema e ca papa cam 1L la 500 km....de fapt ajunge in filtrul de aer si de acolo pe jos....e gata motorul sau e vorba de acele semeringuri de la supape?

Avatar utilizator
abarth_mcm
pasionat
Mesaje: 1715
Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
Localitate: buzau-bucuresti

Mesajde abarth_mcm » Joi 24-Apr-2008 14:52

Nu toate Bx-urile diesel au semeringuri la supape.Eu de exemplu nu am avut si i-am pus semeringuri de VW care se potrivesc la motorul de BX.Rezultatele se vad cu ochiul liber:nu mai scoate fum mai deloc..nici la pornire..in niciun moment.Sunt f multumit de acele semeringuri de la supape.Oricum, eu i-am curatat chiuloasa si i-am luat si fata plana.De consumat, mai consuma ulei..se vede la filtrul de aer..insa nu mult...(cam 200 ml la 1000km, ceea ce zic eu ca e normal pt un motor de 225.000km)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.

antonlupan
simpatizant
Mesaje: 52
Membru din: Mie 02-Apr-2008 18:05
Localitate: timisoara

Mesajde antonlupan » Mar 29-Apr-2008 20:22

si cum anume se pun sau se schimba aceste semeringuri?trebuie demontat motorul sau pur si simplu trebe dat jos capacul de motor?unde anume sunt si cate la numar?
a doua problema ar fii o bataie care apare daca calc acceleratia brusc cam pe la 90-100km/h.daca urc usor in turatie ajung la 120 si nu bate nimic......
trebe sa tinem cont ca motorul are cam 250.000 si ca fostul proprietar nu a schimbat uleiul cam 2 ani timp in care a facut taxi cu masina....la primul schimb pe care lam facut am dat jos baia de ulei si am scos mazga si bulgarei de pamant sau ce or fi fost ei....

florin cel nou
simpatizant
Mesaje: 26
Membru din: Dum 11-Noi-2007 20:40
Localitate: bucuresti

Mesajde florin cel nou » Mie 30-Apr-2008 19:11

[quote="antonlupan"]sal....al meu bx porneste super usor....prima cheie la -20 si e un diesel...problema e ca papa cam 1L la 500 km....de fapt ajunge in filtrul de aer si de acolo pe jos....e gata motorul sau e vorba de acele semeringuri de la supape?[/quote]
Problema nu este asa simpla,consumul de ulei apare pe la tijele supapelor(semeringuri sau ghiduri uzate)

florin cel nou
simpatizant
Mesaje: 26
Membru din: Dum 11-Noi-2007 20:40
Localitate: bucuresti

Mesajde florin cel nou » Mie 30-Apr-2008 19:17

Deasemenea, consuma ulei datorita uzurii ansamblului piston,segmenti,cilindru.Segment de ungere uzat=consum ulei.Segmenti de foc si compresie uzati=gaze in carter care trimit uleiul prin epurator in filtrul de aer.Verifica si trage concluzii

antonlupan
simpatizant
Mesaje: 52
Membru din: Mie 02-Apr-2008 18:05
Localitate: timisoara

Mesajde antonlupan » Mie 30-Apr-2008 22:10

e clar ca motorul e varza si gaze scoate pe la joja de zici ca e pe aburi dar gandul meu era de a reduce scurgerea de ulei pt ca ma jeneaza la ochi sa vad pata de ulei in fiecare loc in care opresc.....
daca am distributia noua si ma hotarasc sa fac segmentare se poate monta inapoi aceeasi curea...role...pompa apa?
cam la cat se ridica investitia(in piese fara manopera)?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 30-Apr-2008 22:14

poti sa refolosesti distributia. un minim pe piese este cam asa:
set garnituri si simeringuri - aproximativ 300-350 lei
segmenti - de la 180 de lei in sus
cuzineti (daca e vazul) - de la 200 de lei in sus.

florin cel nou
simpatizant
Mesaje: 26
Membru din: Dum 11-Noi-2007 20:40
Localitate: bucuresti

Mesajde florin cel nou » Dum 04-Mai-2008 13:49

Segmentare?Nu vreau sa te dezamagesc,dar ma repet,nu este chiar asa de simplu.Daca ai doar segmentii uzati,ai scapat ieftin.Singura problema,trebuie sa demontezi,nu se poate fara.Chiuloasa demontata,verifici uzura cilindrului(gradul),daca este insesizabila e bine,daca nu iti spune comparatorul.Mai departe,pistonul.Ridici pistonul la nivelul fetei superioare a blocului motor,misti inainte si spre tine(perpendicular pe axa vilbrochenului),asa verifici jocul.Dupa ce demontezi vezi uzura la canale,dupa ce cureti calamina, probezi cu un segment obligatoriu nou si corespunzator canalului respectiv(ungere,compresie,foc).Atentie mare,jocul in canale compromite toata lucrare oricat de bine este executata.La chiuloasa este mai simplu,probezi etanseitatea supapelor ,schimbi sau pui semeringuri.Din nou atentie,nu rectifici(planezi)chiuloasa decat daca este absolut necesar si atunci se ia cat mai putin(maresti raportul de compresie).Succes

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 04-Mai-2008 14:30

lasind la o parte ca paco nu mai are masina de vreo 2-3 ani, planarea chiulasei e obligatorie, ca si schimbarea garniturii, la orice demontare
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Dum 04-Mai-2008 14:47

Asa e, nu mai am BX din 2006, dar parca m-ar mai tenta unul...ieftin si bun, pe motorina sau gaz! 8)

Stiti ceva...?


Înapoi la “Mecanica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO