consum ulei diesel
Moderator: Echipa Tehnica
consum ulei diesel
Am asteptat confirmarea replicii mele, dar nu mai vine.
Inteleg ca te pot suna maine la ora la care am spus.
Inca odata, merci pentru ajutor!
Vorbim maine.
Cristi
Inteleg ca te pot suna maine la ora la care am spus.
Inca odata, merci pentru ajutor!
Vorbim maine.
Cristi
Ce se intampla daca un motor diesel scoate fum alb la pornire?Dupa ce se incalzeste nu mai scoate deloc decat daca il turez pe liber in 4000+.
La ce temperatura si cat de repede va porneste electroventilatorul?La mine porneste direct in treapta a 2-a (am doua elice) cam dupa 20 -25 de minute ce l-am pornit.Am vazut si alte masini care au intercooler(opel astra 1.7 tdi din 94) si nu se incalzea asa repede motorul.
As vrea sa stiu daca si voua vi se pare ca se icalzeste cam repede dieselul la citroen sau asa este din fabrica?
Multumesc
La ce temperatura si cat de repede va porneste electroventilatorul?La mine porneste direct in treapta a 2-a (am doua elice) cam dupa 20 -25 de minute ce l-am pornit.Am vazut si alte masini care au intercooler(opel astra 1.7 tdi din 94) si nu se incalzea asa repede motorul.
As vrea sa stiu daca si voua vi se pare ca se icalzeste cam repede dieselul la citroen sau asa este din fabrica?
Multumesc
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
motor diesel
Pai...fumul alb uneori este scos cand ai garnitura de chiulasa ciupita sau motorina multa.Eu am un diesel la care pornesc f. rar ventilatoarele pe treapta a doua.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Daca iti pleaca direct in treapta a doua e nasol. Asta inseamna ca ventilatia incepe in treapta a doua, cind motorul e deja incins. Verifica senzorii de temperatura (nu stiu unde sint la diesel) si cumpara-i noi. Nu cred ca merita sa te risti la sh.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- simpatizant
- Mesaje: 52
- Membru din: Mie 02-Apr-2008 18:05
- Localitate: timisoara
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Nu toate Bx-urile diesel au semeringuri la supape.Eu de exemplu nu am avut si i-am pus semeringuri de VW care se potrivesc la motorul de BX.Rezultatele se vad cu ochiul liber:nu mai scoate fum mai deloc..nici la pornire..in niciun moment.Sunt f multumit de acele semeringuri de la supape.Oricum, eu i-am curatat chiuloasa si i-am luat si fata plana.De consumat, mai consuma ulei..se vede la filtrul de aer..insa nu mult...(cam 200 ml la 1000km, ceea ce zic eu ca e normal pt un motor de 225.000km)
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
-
- simpatizant
- Mesaje: 52
- Membru din: Mie 02-Apr-2008 18:05
- Localitate: timisoara
si cum anume se pun sau se schimba aceste semeringuri?trebuie demontat motorul sau pur si simplu trebe dat jos capacul de motor?unde anume sunt si cate la numar?
a doua problema ar fii o bataie care apare daca calc acceleratia brusc cam pe la 90-100km/h.daca urc usor in turatie ajung la 120 si nu bate nimic......
trebe sa tinem cont ca motorul are cam 250.000 si ca fostul proprietar nu a schimbat uleiul cam 2 ani timp in care a facut taxi cu masina....la primul schimb pe care lam facut am dat jos baia de ulei si am scos mazga si bulgarei de pamant sau ce or fi fost ei....
a doua problema ar fii o bataie care apare daca calc acceleratia brusc cam pe la 90-100km/h.daca urc usor in turatie ajung la 120 si nu bate nimic......
trebe sa tinem cont ca motorul are cam 250.000 si ca fostul proprietar nu a schimbat uleiul cam 2 ani timp in care a facut taxi cu masina....la primul schimb pe care lam facut am dat jos baia de ulei si am scos mazga si bulgarei de pamant sau ce or fi fost ei....
-
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Dum 11-Noi-2007 20:40
- Localitate: bucuresti
[quote="antonlupan"]sal....al meu bx porneste super usor....prima cheie la -20 si e un diesel...problema e ca papa cam 1L la 500 km....de fapt ajunge in filtrul de aer si de acolo pe jos....e gata motorul sau e vorba de acele semeringuri de la supape?[/quote]
Problema nu este asa simpla,consumul de ulei apare pe la tijele supapelor(semeringuri sau ghiduri uzate)
Problema nu este asa simpla,consumul de ulei apare pe la tijele supapelor(semeringuri sau ghiduri uzate)
-
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Dum 11-Noi-2007 20:40
- Localitate: bucuresti
-
- simpatizant
- Mesaje: 52
- Membru din: Mie 02-Apr-2008 18:05
- Localitate: timisoara
e clar ca motorul e varza si gaze scoate pe la joja de zici ca e pe aburi dar gandul meu era de a reduce scurgerea de ulei pt ca ma jeneaza la ochi sa vad pata de ulei in fiecare loc in care opresc.....
daca am distributia noua si ma hotarasc sa fac segmentare se poate monta inapoi aceeasi curea...role...pompa apa?
cam la cat se ridica investitia(in piese fara manopera)?
daca am distributia noua si ma hotarasc sa fac segmentare se poate monta inapoi aceeasi curea...role...pompa apa?
cam la cat se ridica investitia(in piese fara manopera)?
-
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Dum 11-Noi-2007 20:40
- Localitate: bucuresti
Segmentare?Nu vreau sa te dezamagesc,dar ma repet,nu este chiar asa de simplu.Daca ai doar segmentii uzati,ai scapat ieftin.Singura problema,trebuie sa demontezi,nu se poate fara.Chiuloasa demontata,verifici uzura cilindrului(gradul),daca este insesizabila e bine,daca nu iti spune comparatorul.Mai departe,pistonul.Ridici pistonul la nivelul fetei superioare a blocului motor,misti inainte si spre tine(perpendicular pe axa vilbrochenului),asa verifici jocul.Dupa ce demontezi vezi uzura la canale,dupa ce cureti calamina, probezi cu un segment obligatoriu nou si corespunzator canalului respectiv(ungere,compresie,foc).Atentie mare,jocul in canale compromite toata lucrare oricat de bine este executata.La chiuloasa este mai simplu,probezi etanseitatea supapelor ,schimbi sau pui semeringuri.Din nou atentie,nu rectifici(planezi)chiuloasa decat daca este absolut necesar si atunci se ia cat mai putin(maresti raportul de compresie).Succes
lasind la o parte ca paco nu mai are masina de vreo 2-3 ani, planarea chiulasei e obligatorie, ca si schimbarea garniturii, la orice demontare
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO