kit ambreiaj
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
stiu ca exista unul cu volanta cu masa dubla (aia e neaparat necesara), dar care e inerta, nu are mecanismul de debreiere in ea deci te scuteste de probleme si pe viitor
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
e bine sa schimb kitul cat mai curand (ma gandesc la huruit, vibratii, scartait si/sau alte zgomote) sau sa mai astept pana apar si alte manifestari gen intrat greu in viteze, pantinare, etc, pe care acum nu le are? se poate strica cutia sau motorul intre timp? stiti cumva un producator/cod pt kitul cu volanta dubla fara mecanisme si un pret estimativ?
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
Se pare ca volanta mea cu masa dubla s-a apucat de facut zgomote la numai 20000 km, aseara dupa ce am stat vreo 1h in aglomeratie dupa ce am debraiat de vreo 100 de ori, la relanti, stand pe loc se aude un zdranganit ca si cum ar fi 2 table scuturate care se repeta la un interval regulat, zgomotul dispare daca tin ambreiajul apasat sau daca accelerez o idee mai mult fata de relanti, insa se aude tot timpul la oprirea motorului foarte scurt cand s-a oprit din rotatie de tot., in rest ambreiajul merge perfect, masina trage si vitezele se schimba foarte usor. Astept alte pareri despre acest simptom, eu unul am ajuns la concluzia ca la criza financiara de acum o sa merg pana nu mai pot pleca de pe loc, la ce riscuri ma expun daca procedez asa?
MESERIAS
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
la mine nu se aude nimic, doar o vibratie daca plec numai din ambreiaj si daca in timp ce debreiez apas si acceleratia nu mai vibreaza absolut nimic. Cea mai mare nelamurire a mea este ca in afara orasului tre sa fac depasirile cu a 3 a ca sa trec repede, cu a 4 trage dar parca nu cum ar trage un diesel de aceeasi capacitate. Cred ca pun mai mult pe seama greutatii masinii. un v6 ar fi rezolvat problema asta 

Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
La km astia musai sa schimbi tot kitul de ambreiaj daca nu a fost inlocuit niciodata totuusi daca nu cunosti istoricul masinii din excperienta intai iti spun intai sa demontatezi si apoi vezi ce e de schimbat, oricum daca patineaza discul de ambreiaj ar fi sigur si odata cu el trebuie inlocuit rulmentul de presiune, volanta daca a mai fost vreodata inlocuita se cunoaste te poti ghida si dupa data de fabricatie care normal ar fi sa fie pe undeva pansonata.
MESERIAS
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
Eu cel putin pana-n momentul de fata nu cunosc nici o masina pe benzina indiferent de model cu volanta dubla. Pana cand si fordul care a pus pe modelul fiesta 1.4 tdci volanta cu masa dubla la modelele pe benzina nu au pus asa ceva.
Francezii la 1.4 hdi nu au pus volanta cu masa dubla nici la 1.6 hdi de 90 cp decat la cel de 110 cp respectiv 2.0 hdi , 2.2 hdi ,2.7 hdi benzina nici atat. Rolul volantei duble eu cel putin nu-i vad intrebuintarea decat la plecarea de pe loc fiind un pic mai lina sa spunem in rest sa ne jupoaie de bani
Francezii la 1.4 hdi nu au pus volanta cu masa dubla nici la 1.6 hdi de 90 cp decat la cel de 110 cp respectiv 2.0 hdi , 2.2 hdi ,2.7 hdi benzina nici atat. Rolul volantei duble eu cel putin nu-i vad intrebuintarea decat la plecarea de pe loc fiind un pic mai lina sa spunem in rest sa ne jupoaie de bani
PEDROS69 scrie:La km astia musai sa schimbi tot kitul de ambreiaj daca nu a fost inlocuit niciodata totuusi daca nu cunosti istoricul masinii din excperienta intai iti spun intai sa demontatezi si apoi vezi ce e de schimbat, oricum daca patineaza discul de ambreiaj ar fi sigur si odata cu el trebuie inlocuit rulmentul de presiune, volanta daca a mai fost vreodata inlocuita se cunoaste te poti ghida si dupa data de fabricatie care normal ar fi sa fie pe undeva pansonata.
Normal ca o sa schimb tot kitul ambreiaj placa , disc , rulment , mie de volanda imi e frica ( e destul de scumpa) cum imi dau seama dak trebuie schimbata ? Ms pt raspunsuri! Stima!
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
RobyC5 scrie:PEDROS69 scrie:La km astia musai sa schimbi tot kitul de ambreiaj daca nu a fost inlocuit niciodata totuusi daca nu cunosti istoricul masinii din excperienta intai iti spun intai sa demontatezi si apoi vezi ce e de schimbat, oricum daca patineaza discul de ambreiaj ar fi sigur si odata cu el trebuie inlocuit rulmentul de presiune, volanta daca a mai fost vreodata inlocuita se cunoaste te poti ghida si dupa data de fabricatie care normal ar fi sa fie pe undeva pansonata.
Normal ca o sa schimb tot kitul ambreiaj placa , disc , rulment , mie de volanda imi e frica ( e destul de scumpa) cum imi dau seama dak trebuie schimbata ? Ms pt raspunsuri! Stima!
Intra pe Youtube si cauta "Dual mass flywheel" si vei gasi o multime de filmulete. De obicei prinde un joc axial mare intre partile componente.
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot