Problemute la C4...

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
awlan24
pasionat
Mesaje: 152
Membru din: Mie 03-Aug-2005 09:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde awlan24 » Mar 08-Noi-2005 13:43

adytzu scrie:
Matrixu scrie:Ati vazut ce apare cand temperatura e sub 3 grade? Pe langa faptul ca temperatura apare intermitent, scrie pe display: RISK of ICE, asta e chiar misto.


Parca sunteti copii mici...se vede ca nu ati mai avut o masina cu computer de bord. Sper sa nu va apara ceva de genul: "Illegal opperation, please shutdown the computer!" :lol:


sa stii ca s-ar putea sa se intample si asta :lol:

... mi s-a intamplat si mie kestia asa cu risk of ice acum 1 sapt si jumatate cand am fost la munte. pe langa mesajul de "risk of ice" mai clipeste si indicatia temperaturii pe ecran.

tot la munte am avut ocazia sa imi inghete toate geamurile la masina. cam in 2-3 minute am scapat de toata gheata si am putut sa plec linistit. cel mai repede mi s-a dezghetat hayonul.

sile_98
pasionat
Mesaje: 153
Membru din: Mar 22-Mar-2005 11:59
Localitate: Brasov

Mesajde sile_98 » Mar 08-Noi-2005 14:18

Unii chiar n-au mai avut masina cu computer de bord :D . Merci pentru informatia cu auto-locking, eu nu am gasit nimic specificat in manualul masinii.

ovidiub
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Mar 17-Mai-2005 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde ovidiub » Mar 08-Noi-2005 14:28

Chiar scrie pe undeva prin carte de inchiderea asta. Si tot ca opinie cam "subtire" in explicatii. Imi amintesc cartea de la masina antica a parintilor respectiv Moskvich 1500(asa se scrie?:P) care avea vreo 250 de pagini. La noi format A5 si vreo 50 de pagini inclusiv poze si 3 rinduri pe fiecare pagina. Si sa nu uit.. pedala de acceleratie si cea de ambreiaj sunt din platic?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 08-Noi-2005 15:53

alea nu, in schimb restul masinii da
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

ovidiub
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Mar 17-Mai-2005 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde ovidiub » Mar 08-Noi-2005 15:59

decit de carton mai bine de plastic :wink:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 08-Noi-2005 16:04

carton ca la trabant? (nu fac decit sa il atzitz pe draku acum, care ne va povesti ca trabantul de fapt nu e din carton si ca e mai bun decit deuchevaux, sic!)
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

daria_na
pasionat
Mesaje: 138
Membru din: Mie 06-Iul-2005 20:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde daria_na » Mar 08-Noi-2005 20:16

ovidiub scrie:Chiar scrie pe undeva prin carte de inchiderea asta. Si tot ca opinie cam "subtire" in explicatii. Imi amintesc cartea de la masina antica a parintilor respectiv Moskvich 1500(asa se scrie?:P) care avea vreo 250 de pagini. La noi format A5 si vreo 50 de pagini inclusiv poze si 3 rinduri pe fiecare pagina. Si sa nu uit.. pedala de acceleratie si cea de ambreiaj sunt din platic?



În mod sigur cartea tehnică era scrisă ĂŽn limba rusă.

Dan

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Mie 09-Noi-2005 09:24

Pedala de acceleratie si ambreiajul sunt din plastic. Frana este din metal.
Cred ca le fac din plastic din 2 motive:
- sa scada costurile de productie
- sa faca masina mai usoara :D

ovidiub
simpatizant
Mesaje: 65
Membru din: Mar 17-Mai-2005 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde ovidiub » Mie 09-Noi-2005 10:13

Nu Daria_na! Chiar era scrisa in limba romana, numai ca explicau in detaliu de la punerea cricului pana la instalatia electrica cu schema cu tot. Eu unul nu ma pricep decit sa bag cheia in contact si sa-i dau talpa dar poate sunt pasionati care vor sa repare singuri. In schimb acum se fabrica masini de dragul de a se fabrica. Faptul ca apar probleme, chiar si banalii greierasi dupa citiva km spune mult despre cum se doreste a se fabrica o masina... nu sa te tina si sa cumperi cit mai des, si sa ajungi cat mai des prin service-uri. Nu vorbesc aici despre Citroen ci in general de toata piata auto. Poate mai putin "japonezele", care inca mai mentin un anumit standard de calitate. De pe piata din SUA si Canada, Citroen a iesit primul, urmat de Peugeut si apoi de Renault. Poate ar trebui sa ne intrebam de ce?!

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 09-Noi-2005 12:35

adytzu scrie:
Matrixu scrie:Ati vazut ce apare cand temperatura e sub 3 grade? Pe langa faptul ca temperatura apare intermitent, scrie pe display: RISK of ICE, asta e chiar misto.


Parca sunteti copii mici...se vede ca nu ati mai avut o masina cu computer de bord. Sper sa nu va apara ceva de genul: "Illegal opperation, please shutdown the computer!" :lol:


Uite ca am mai avut/condus(seat toledo, polo,smart) da sa dea naiba daca am vazut sa apara Risk Of Ice ;)

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 09-Noi-2005 12:39

ovidiub scrie:Nu Daria_na! Chiar era scrisa in limba romana, numai ca explicau in detaliu de la punerea cricului pana la instalatia electrica cu schema cu tot. Eu unul nu ma pricep decit sa bag cheia in contact si sa-i dau talpa dar poate sunt pasionati care vor sa repare singuri. In schimb acum se fabrica masini de dragul de a se fabrica. Faptul ca apar probleme, chiar si banalii greierasi dupa citiva km spune mult despre cum se doreste a se fabrica o masina... nu sa te tina si sa cumperi cit mai des, si sa ajungi cat mai des prin service-uri. Nu vorbesc aici despre Citroen ci in general de toata piata auto. Poate mai putin "japonezele", care inca mai mentin un anumit standard de calitate. De pe piata din SUA si Canada, Citroen a iesit primul, urmat de Peugeut si apoi de Renault. Poate ar trebui sa ne intrebam de ce?!


Lasa ca nici japonezele nu mai sunt ce au fost. Cat despre greierasi, cat timp or sa existe "drumurile care ieste" in orasul asta minunat numit Bucuresti, si in tara, sunt inevitabili.
Mercedes E500 masina de peste 50 000 EUR, cu greieras in usa dreapta fata, si acum mai nou undeva prin bord se aude cate ceva, asa ca sa nu ne mai miram de nimic.

Si faza cu masinile franceze in America................americanii nu suporta nimic frantuzesc(mai putin parfumurile :) ).

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Mie 09-Noi-2005 13:04

Activarea autoinchiderii de pe butonul din bordul de C4 este scrisa in Romaneste la pagina 71 coloana din mijloc.

Sunteti convinsi ca ati citit manualul de utilizare?

costis
simpatizant
Mesaje: 54
Membru din: Mie 15-Iun-2005 14:35
Localitate: Bucuresti

Mesajde costis » Mie 09-Noi-2005 13:38

Arise scrie:Pedala de acceleratie si ambreiajul sunt din plastic. Frana este din metal.
Cred ca le fac din plastic din 2 motive:
- sa scada costurile de productie
- sa faca masina mai usoara :D


Eu cred ca si din cauza sigurantei alea din metal presupun ca sunt mai periculoase.

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Mie 09-Noi-2005 14:16

MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:Activarea autoinchiderii de pe butonul din bordul de C4 este scrisa in Romaneste la pagina 71 coloana din mijloc.

(Musca ĂŽn lapte) - şi la C3 pe pagina 11. Dar naiba să mă ia dacă am priceput iniţial din ce scrie acolo că ĂŽnchiderea automată la peste 10km/h se activează/dezactivează ţinând apăsat acel buton pentru 2-3 secunde (până face "dong"). Mulţumesc pe această cale lui Marius (mars2k) că ne-a "luminat" şi pe noi.

În aceeaşi notă - plierea ("rabatarea") oglinzilor non-electrice - adică să le faci "paralele" cu maşina. Pagina 43. Explicaţie: "oglinzile pot fi rabatate manual sau electric". În loc de: se aplică o idee de forţă de jos ĂŽn sus, la baza oglinzii, cât să treacă de acea "piedică" de plastic şi oglinzile să devină mobile...

Plus că manualul e plin numai de steluţe (*), adică - "ĂŽn funcţie de echipare şi de ţară", ceea ce ĂŽl face inutil - adică material de lectură suplimentară - ĂŽn proporţie de peste 30-40%. Păcat oricum.

rayan
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Lun 30-Mai-2005 08:54
Localitate: Bucuresti

Mesajde rayan » Mie 09-Noi-2005 18:00

seara buna, va scriu pe fuga asa ca imi cer scuze ptr greseli

Pentru linistea voastra...cand nivelul lichidului de racire este prea jos aprope de minim se aprinde SERVICE rosu si pe ecran apare mesajul :

"COLLANT LEVEL TOO LOW" am patit-o acu ceva timp (cred ca am scris corect mesajul). Initial m-am speriat ca nu stiam ca collant este lichid de racire, dar am sunat la ATS si m-au linistit bajetii.

Am fost la ATS am pus antigel si a disparut mesajul

P.S.: mesajul apare cand pui contactul


seara buna


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot