SUNET CIUDAT DUPA SCHIMBAREA DISTRIBUTIEI

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

petrut69
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Mie 20-Ian-2010 22:15
Localitate: BAIA MARE

SUNET CIUDAT DUPA SCHIMBAREA DISTRIBUTIEI

Mesajde petrut69 » Mie 20-Ian-2010 22:33

Dupa putin timp de functionare a motorului se aude un zgomot ciudat un vijiit,acest sunet dispare dupa ce motorul este cald si reapare cind se raceste un pic,problema a aparut dupa ce mi sa facut schimbul de distributie,fulia motor,cureaua la accesorii.Nu stiu ce sa fac ca sunetul este deranjant si mecanicii nu stiu de la ce provine.

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Mie 20-Ian-2010 22:44

posibil curea prea intinsa sau profilul dintilor neconform.am patit la un c5 , vijiia cu curea contitec oricum o intindeam,iar cu dayco sunetul a disparut complet.cureaua dayco are la jumatatea fiecarui dinte un canal,probabil pt. atenuarea vibratiilor.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

petrut69
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Mie 20-Ian-2010 22:15
Localitate: BAIA MARE

Mesajde petrut69 » Joi 21-Ian-2010 20:42

Am desfacut astazi din nou ditributia s-au gasit ceva probleme la fulia de la motor(SHIMBATA ACUM CITEVA ZILE) pima la urma am primit banii pe ia inapoi ca servisul nu a vrut sa comande alta , initial mi-au puso inapoi pe ce veche dar am insistat am cumparat eu alta noua mai scumpa(febi),am schimbat si cureaua de distributie(pover grip)cu alta (dayco),am facut proba totul ok,dupa ce am ajuns acasa si sa racit motorul am facut alta proba si la scurt timp [b]vijiitul a aparut din nou.Nu stiu ce sa mai fac ca de vreo zece zile de cind am schimbat distributia fac zilnic naveta la servis si nu mai scap de acel vijiit. :cry:

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Joi 21-Ian-2010 21:17

O CHESTIE RARA DAR AM PATIT-O SI PE ASTA.galeria de evacuare era destrinsa si din cauza asta scotea un sunet ca si cind ar scirtii o curea neintinsa.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

petrut69
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Mie 20-Ian-2010 22:15
Localitate: BAIA MARE

Mesajde petrut69 » Joi 21-Ian-2010 21:49

m-am gindit si eu la galerie sau la turbo ca so fi deplasat ceva cind miau miscat motorul si am icercat sa ma uit cu o camera video si cu oglinda ca nu pre este acces si vizibilitate o sa incerc sa verific cumva miine,interesant este faptul ca vijiitul se aude mai tare din masina

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 21-Ian-2010 23:10

io cred ca tu confunzi cureaua de distributie cu cea de accesorii. lucrurile stau asa: cea de dsitributie transmite miscarea arborelui motor la axa cu came si altele, dupa caz, si e o curea dintata, ca un pinion, cu dinti perpendiculari pe lungimea ei. aia poate vijii daca e prea strinsa tocmai pentru ca are zimti. cealalta curea, de accesorii, transmite miscarea tot de la arbore la diverse subansamble, cum ar fi alternator, pompa servo, compresor A/C. aia are canale longitudinale, paralele cu lungimea ei. aia nu poate vijii ea in esenta, ci un rulment/rola de pe traseu sau fulia. daca cureaua si fulia sint noi si nu sint tensionate excesiv (de fapt cred ca acolo e un intinzator elastic care limiteaza tensiunea in curea), daca si cureaua de distributie a fost schimbata impreuna cu tot ce se invirte pe traseul ei, atunci ai doua variante: fie cureaua de distrinbutie e prea intinsa, fie ceva de pe traseul curelei de accesorii suiera, mai ales la rece. acuma spune-ne exact ce lucrari s-au facut la masina ca sa putem concluziona
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

petrut69
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Mie 20-Ian-2010 22:15
Localitate: BAIA MARE

Mesajde petrut69 » Vin 22-Ian-2010 15:38

NU confund nimic am specificat ca am schimbat distributia(curea,role ,pompa apa)si fulia motor si cureaua accesorii,am reschimbat cureua de distributie fulia motor si cureaua accesorii verificat role,itinzator,prima data mi-au pus o cure la accesorii cu 5mm mai scurta si am crezut ca aceasta este cauza fiinca este prea tensionata dar am scimbato azi am verificat si galeria la rece nu sufla nicaieri

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 22-Ian-2010 19:49

bun, atunci ramine de verificat cit de tensionata e cureaua de distributie, ca e clar ca nu e de la accesorii
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Sâm 23-Ian-2010 19:06

Verifica sa nu cumva sa provina de la rulmentii alternatorului, cand apare zgomotul cupleaza faza lunga , dezaburirea si aeroterma, in acest fel alternatorul va lucra din greu, daca sunt probleme la rulmenti zgomotul se va accentua.
MESERIAS

petrut69
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Mie 20-Ian-2010 22:15
Localitate: BAIA MARE

Mesajde petrut69 » Sâm 23-Ian-2010 19:53

Am incercat ,am pornit toti consumatorii posibili dar sar parea ca nu este de la alternator, am mers putin si cu cureaua de la alternator luata jos, dar nu am putut sa im dau seama deorece vijiitul nu apare imediat dupa pornire si mia fost frica sa o las mai mult timp asa.

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Sâm 23-Ian-2010 20:36

Ia-o prin eliminare deci scoate cureaua de accesorii si porneste motorul, acum nu stiu daca pompa de apa este antrenata de cureaua de distributie, daca este, poti porni fara probleme si vezi daca mai apare zgomotul. Din ce ai explicat rezulta ca ai inlocuit cureaua si rolele practic singura piesa care a ramas pe motor ar fi pompa de apa, se poate sa fii avut ghinionul sa fi zacut mult timp prin vreun depozit si sa imbatraneasca materialul presetupei. Succes! tine-ne la curent.
MESERIAS

petrut69
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Mie 20-Ian-2010 22:15
Localitate: BAIA MARE

Mesajde petrut69 » Dum 24-Ian-2010 00:11

si pompa de apa a fost schimbata,tot ce este pe traseul curelei de distributie a fost schimbat(curea ,role,pompa de apa)singura diferenta ar fi ca pompa de apa originala a avut paletele de plastic iar cea noua le are de bronz,dar nu cred sa fie asta problema ar vijii tot timpul,o sa caut sa imi cumpar un stretoscop sau o sa incerc cu un microfon sa localizez cit mai exact vijiitul,cind am scimbat fulia de la accesorii a doua ora am fost sigur ca am rezolvat problema ca iesise niste span din ia si am crezut ca din cauza aia a vijiit

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7679
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 24-Ian-2010 00:33

si totusi... cum a fost intinsa cureaua? pe ce criterii? pe de alta parte... ce curea de distributie ai folosit? cumva gates?

petrut69
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Mie 20-Ian-2010 22:15
Localitate: BAIA MARE

Mesajde petrut69 » Dum 24-Ian-2010 00:40

cureaua originala a fost dayco am pus gates si am schimbato cu dayco ,intinderea a fot masurata

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Dum 24-Ian-2010 08:06

Verifica atunci sa nu fie ceva banal sa frece de capacele de protectie sau de vreun cablu electric mai ale s ca face vajaitul aleator.
MESERIAS


Înapoi la “Mecanica - Xsara”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187787
    Total subiecte 18656
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11826
    Cel mai nou membru Lucian68