ori m-am obisnuit eu cu noua frana ori e la fel ca inainte; deci cred eu ca s-au asezat , cam greu (2000km), dar in urma unor franari mai la limita am redescoperit frana de nadejde de la xsara
Frane la Xsara
Moderator: Echipa Tehnica
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Eu am schimbat pe fata si discurile si placutele si nu am sesizat absolut nici o schimbare. Frina la fel ca inainte. 
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
te-ai obisnuit tu 
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
M-am obisnuit cu ce?... Am spus ca am schimbat si discurile si placutele. Nici alea vechi nu scirtiau, frina era super prompta si lucrurile au ramas asa chiar si dupa ce am facut schimarea. Cred ca asa si trebuia sa fie 
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
eugenro2001
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
merci Eugen
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
de care recomandati?
Salut,
Schimbandu-mi rotile cu cele de iarna surpriza : pe fata discul era adancit zdravan pe mijloc pe o suprafata lata aproape cat placuta, extremitatile avand creasta circulara mare, 1 mm poate mai mult.
Deci trebuiesc schimbate placutele de urgenta.
Care marca de placute sunt bune (adica nu scartie) ?
Am citit de Ferodo scartie, Bendix netestat inca,
Vanzatorii stiu care sunt ecologice?
Probabil ajung la magazinul de pe turda intersectie cu 1 mai
Mersic,
Grigore
Schimbandu-mi rotile cu cele de iarna surpriza : pe fata discul era adancit zdravan pe mijloc pe o suprafata lata aproape cat placuta, extremitatile avand creasta circulara mare, 1 mm poate mai mult.
Deci trebuiesc schimbate placutele de urgenta.
Care marca de placute sunt bune (adica nu scartie) ?
Am citit de Ferodo scartie, Bendix netestat inca,
Vanzatorii stiu care sunt ecologice?
Probabil ajung la magazinul de pe turda intersectie cu 1 mai
Mersic,
Grigore
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Cred ca trebuie schimbate discurile, mai ales daca sint ventilate, pentru ca au toleranta mai mica la uzura. Sau macar rectificate sau cum s-o chema. Iar daca schimbi discurile, automat schimbi si placutele.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Re: de care recomandati?
grigoret scrie:Vanzatorii stiu care sunt ecologice?
Toate placutele aflate in vanzare sunt ecologice deoarece vanzatorii/fabricantii sunt obligati prin lege.
Neecologice gasesti in stocurile vechi scoase la vanzare pe ebay sau comercializate in acest fel.
Salut,
Mi-am schimbat placutele cu unele 'originale', la Champion.
Pe spatele lor scrie Ferodo si deocamdata nu scartiei.
Discurile sper sa ma mai tina erau uzate dar am vazut la Dacie lama de cutit(hai sa zic 2 mm) care mai mergeau
In plus mi-am facut si o citire a calculatorului, fara erori majore.
Bucsele de la bieleta antiruliu de pe stanga aveau joc asa ca am schimbat-o cu totul, plus am schimbat si un bec de ceata- dreapta.
Sa va spun cum se schimba(ce am vazut nu practicat): scoti masca de plastic care te obtureaza ; bagi mana printre fierataniile din spatele farului si scoti capacul de cauciuc care etanseizeaza farul.
Apoi incepi pe nevazute sa pipai si sa tragi pe acolo pana dai de becul ars pe care cum necum nenea mecanicul l-a scos de acolo. Apoi tii mufa la vedere si bagi noul bec in mufa si pe el in far tot pe pipaite ca nu ai cum sa vezi ceva. Daca se aprinde si lumineaza bine ai reusit.
Pui capacul de plastic la loc.
Toate bune,
Grigore alias
Mishu
Mi-am schimbat placutele cu unele 'originale', la Champion.
Pe spatele lor scrie Ferodo si deocamdata nu scartiei.
Discurile sper sa ma mai tina erau uzate dar am vazut la Dacie lama de cutit(hai sa zic 2 mm) care mai mergeau
In plus mi-am facut si o citire a calculatorului, fara erori majore.
Bucsele de la bieleta antiruliu de pe stanga aveau joc asa ca am schimbat-o cu totul, plus am schimbat si un bec de ceata- dreapta.
Sa va spun cum se schimba(ce am vazut nu practicat): scoti masca de plastic care te obtureaza ; bagi mana printre fierataniile din spatele farului si scoti capacul de cauciuc care etanseizeaza farul.
Apoi incepi pe nevazute sa pipai si sa tragi pe acolo pana dai de becul ars pe care cum necum nenea mecanicul l-a scos de acolo. Apoi tii mufa la vedere si bagi noul bec in mufa si pe el in far tot pe pipaite ca nu ai cum sa vezi ceva. Daca se aprinde si lumineaza bine ai reusit.
Pui capacul de plastic la loc.
Toate bune,
Grigore alias
Mishu
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@grigoret: nu te juca cu uzura discurilor, mai ales daca sint ventilate. Uita-te in manualul de service al masinii si vezi care e limita de uzura si nu o depasi. Eu am vazut efectele unui disc de frina spart la un Opel: a rupt cam tot.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
salut 
Procedura de rodare pregatire a placutelor/discurilor noi si de a elimina scartiitul ...
"
Pentru a scapa de scirtiit trebuie sa faci urmatorul lucru (bedding brakes)
Te duci pe un drum fara gropi si cit mai liber cu putinta. De la viteza de 100Km/h pui o frina usoara pina la 20-30Km/h (pentru a preincalzi frinele). De la 90km/h pina la 40km/h pui 10 (zece) frine la limita intrarii ABS-ului in functiune. Aceste frine violente se fac numai in treapta a-III-a si pe cit posibil cu un interval de timp mic intre ele. Dupa fiecare franare accelerezi pentru a ajunge la 90 km/ora pentru urmatoarea franare.
Dupa ce ai terminat treaba rulezi cu 80-90km/h timp de 10 minute FARA A FRINA sau OPRI masina. - ai grija ca drumul sa fie liber sa nu pui frane ca e un camion in fata caci efectul nu va fi cel preconizat
Toate cele de mai sus au ca scop rodarea cit mai buna a ansamblului disc/saboti, inlaturarea stresului din discuri, migrarea unui strat uniform din materialul placutelor in discuri.
La sfirsitul testului discurile au culoarea albastru-deschis/gri iar placutele sunt decolorate (gri deschis) pe o grosime de 2-3mm.
In acest fel asiguri o viata lunga discurilor si sabotilor si o uzura ulterioara uniforma a acestora. Daca nu se face acesta rodare se poate ca la 40-50k km sa schimbi discurile si nu placutele
"
citat din : http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=1118&st=0
sursa originala:
http://www.pagidusa.com/bedding_in_procedure.htm
Grigore
Procedura de rodare pregatire a placutelor/discurilor noi si de a elimina scartiitul ...
"
Pentru a scapa de scirtiit trebuie sa faci urmatorul lucru (bedding brakes)
Te duci pe un drum fara gropi si cit mai liber cu putinta. De la viteza de 100Km/h pui o frina usoara pina la 20-30Km/h (pentru a preincalzi frinele). De la 90km/h pina la 40km/h pui 10 (zece) frine la limita intrarii ABS-ului in functiune. Aceste frine violente se fac numai in treapta a-III-a si pe cit posibil cu un interval de timp mic intre ele. Dupa fiecare franare accelerezi pentru a ajunge la 90 km/ora pentru urmatoarea franare.
Dupa ce ai terminat treaba rulezi cu 80-90km/h timp de 10 minute FARA A FRINA sau OPRI masina. - ai grija ca drumul sa fie liber sa nu pui frane ca e un camion in fata caci efectul nu va fi cel preconizat
Toate cele de mai sus au ca scop rodarea cit mai buna a ansamblului disc/saboti, inlaturarea stresului din discuri, migrarea unui strat uniform din materialul placutelor in discuri.
La sfirsitul testului discurile au culoarea albastru-deschis/gri iar placutele sunt decolorate (gri deschis) pe o grosime de 2-3mm.
In acest fel asiguri o viata lunga discurilor si sabotilor si o uzura ulterioara uniforma a acestora. Daca nu se face acesta rodare se poate ca la 40-50k km sa schimbi discurile si nu placutele
"
citat din : http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=1118&st=0
sursa originala:
http://www.pagidusa.com/bedding_in_procedure.htm
Grigore
Ultima oară modificat Vin 11-Noi-2005 10:35 de către grigoret, modificat 1 dată în total.
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady




