Dar ca idee , poti muta bateria , si sa vi cu turbina mai iesita din spatele motorului ... pentru ca este foarte incomod sa umbli la ea in spate ! Ar fi loc in spate de t3 ... dar este deranju prea mare si nu merita , avand in vedere ca nu mai ai pompa hidraulica deasupra cutiei.. ai destul loc sa te desfasori
BX 2.1 Turbo D12
Moderator: Echipa Tehnica
probabil ca stii deja filmuletul, http://www.youtube.com/watch?v=ZvL2dxxm ... re=channel
Dar ca idee , poti muta bateria , si sa vi cu turbina mai iesita din spatele motorului ... pentru ca este foarte incomod sa umbli la ea in spate ! Ar fi loc in spate de t3 ... dar este deranju prea mare si nu merita , avand in vedere ca nu mai ai pompa hidraulica deasupra cutiei.. ai destul loc sa te desfasori
Dar ca idee , poti muta bateria , si sa vi cu turbina mai iesita din spatele motorului ... pentru ca este foarte incomod sa umbli la ea in spate ! Ar fi loc in spate de t3 ... dar este deranju prea mare si nu merita , avand in vedere ca nu mai ai pompa hidraulica deasupra cutiei.. ai destul loc sa te desfasori
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
vezi ca e cam nasoala treaba cu tachetii.. tocmai ce i`am schimbat la mine... daca ai posibilitatea schimba`i ! e o diferenta foarte foarte mare ! mai ales ca masina veche nu stii daca a avut uleiu schimbat la timp , avand in vedere ca motorul nu cred ca o sa vada sub 3000 rpm ... merita ... o sa muncesti mai mult dupa , culmea culmilor este ca nu o sa faca decat 1 sau 2... ocazional , la anumite turatii ! face o simfonie de`ti strica toata placerea !
p.s. si ai mei au fost curatati de 2 ori... insa rezultatul final au fost unii noi
e pacat la bombonica de motor... sa nu pui astea !
p.s. si ai mei au fost curatati de 2 ori... insa rezultatul final au fost unii noi
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
stiu ca am vb cu taica-tau si imi zicea, dar io sper ca i-am salvat, macar pina la primavara cind o sa-mi permit altii, acuma e exclus, se apropie de 5 bulioane investitia. cind am luat masina bateau rau, e drept, dar am si gasit 3 dintre ei cu arcul rupt, deci aia nu mai compensau nimic, i-am schimbat cu altii tot vechi dar intregi si sper ca mai tin umpic, altfel, asta e, sa astepte pina oi putea sa ii schimb
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
ok, merci 
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
ostilitatile au inceput azi, nu imi vine in cap decit un cuvint: valeu!!!
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
motorul e jos, s-a facut ceva curatenie pe acolo, am schimbat caracatitele cu cele noi luate de la Dan (Braila), caruia ii multumesc, urmeaza schimbarea casetei de directie cu un hibrid cumva, practic o caseta de Xantia montata intr-o carcasa de directie de BX si verificarea si revizuirea instalatiei electrice a motorului. motorul e in stadiul de finalizare, mai trebuie sa schimb baia de ulei (nu se potriveste compresorul de A/C sub suportul de alternator care e pereche cu alt tip de baie), turbina (cea care era pe motorul de 2.1 are palele turbinei de compresie usor strimbe in virf) si o cutie de viteze, cea mai potrivita ar fi cea de Xsara 2.0 HDI 110 CP. printre altele am revizuit si compresorul de clima, mergea, dar pentru ca am vrut sa ma asigur l-am desfacut si m-am ingrozit de ce era in el, un strat gros de mizerie bine lipita peste tot, drept si pentru care am mai desfacut inca unul care zacea de stricat prin atelier si am constatat ca era nou inauntru, atita ca avea axul de antrenare strimb in zona placii ambreiajului. am schimbat axul si acum am un compresor tambal, ma astept sa fie si mai frig in masina. multumesc de ajutor si lui Catalin WLD de la care am luat fulia de antrenare a compresorului, direct de pe masina lui. nu, nu l-am lasat fara, ci am montat-o la loc pe cea de care avea nevoie, adica cu 5 canale. dupa toate astea urmeaza sa aflu daca toate radiatoarele impreuna cu ventilatoarele mai au loc de motor si la care din ele renunt. ideea e ca ar trebui sa incapa acolo radiatorul de apa, de clima si intercoolerul+ventilatoarele, fara ca afara sa se vada ceva. anyway, revin cu niste poze miine
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
iaca si pozele
am schimbat baia de ulei cu una de Xantia 2.0 16V (Panreuss 250 RON, acelasi cod de piesa ca la XM 2.1 TD 12v seria 2) care e la fel de inalta ca cea de pe motorul vechi, ceea ce inseamna ca nu va iesi inafara cum ar fi iesit cea originala a motorului. si asta are antival si pe deasupra si senzorul de temp a uleiului. am montat si compresorul de AC si surpriza a fost ca toate piesele s-au aliniat perfect, chit ca baia provenea de pe un 2.0 16v benzina, fulia e home-made, suportul de pompa si alternator de pe Xantia 1.9 TD, pompa de susp. e de la un XM seria 2, alternatorul provine de pe un Peug 405, compresorul de AC e de la BX si fulia lui de la un XM V6. intinzatoarele sint noi si sint cele prevazute pentru aranjamentul asta, ca si cureaua. totul s-a potrivit perfect si functioneaza bine, cel putin cit s-a putut vedea invirtind motorul la mina. am mai montat si suportul de motor din spate, cel prin care trece planetara, impreuna cu un tampon de motor prevazut pentru 2.0 HDI de 80 kw si sper sa tina mai bine decit cele de pina acum. sus urmeaza sa folosesc tamponul de BX dar conectat
cu un altul anticuplu ca sa limiteze miscarea motorului. cel de cutie ramine si sper sa reziste ca e cam micut. miine urmeaza montarea galeriilor si prima montare a motorului pe masina ca sa pot sa vad cum modific iesirea din turbina, teava de la pompa de apa si traversa inferioara ca sa incapa radiatoarele. dupa masuratori, radiatoarele trebuie impinse doar 5-6 cm catre exterior, sper sa fie loc, daca nu, va trebui sa renunt la ceva dar inca nu m-am hotarit la ce: clima sau intercooler?
am schimbat baia de ulei cu una de Xantia 2.0 16V (Panreuss 250 RON, acelasi cod de piesa ca la XM 2.1 TD 12v seria 2) care e la fel de inalta ca cea de pe motorul vechi, ceea ce inseamna ca nu va iesi inafara cum ar fi iesit cea originala a motorului. si asta are antival si pe deasupra si senzorul de temp a uleiului. am montat si compresorul de AC si surpriza a fost ca toate piesele s-au aliniat perfect, chit ca baia provenea de pe un 2.0 16v benzina, fulia e home-made, suportul de pompa si alternator de pe Xantia 1.9 TD, pompa de susp. e de la un XM seria 2, alternatorul provine de pe un Peug 405, compresorul de AC e de la BX si fulia lui de la un XM V6. intinzatoarele sint noi si sint cele prevazute pentru aranjamentul asta, ca si cureaua. totul s-a potrivit perfect si functioneaza bine, cel putin cit s-a putut vedea invirtind motorul la mina. am mai montat si suportul de motor din spate, cel prin care trece planetara, impreuna cu un tampon de motor prevazut pentru 2.0 HDI de 80 kw si sper sa tina mai bine decit cele de pina acum. sus urmeaza sa folosesc tamponul de BX dar conectat
cu un altul anticuplu ca sa limiteze miscarea motorului. cel de cutie ramine si sper sa reziste ca e cam micut. miine urmeaza montarea galeriilor si prima montare a motorului pe masina ca sa pot sa vad cum modific iesirea din turbina, teava de la pompa de apa si traversa inferioara ca sa incapa radiatoarele. dupa masuratori, radiatoarele trebuie impinse doar 5-6 cm catre exterior, sper sa fie loc, daca nu, va trebui sa renunt la ceva dar inca nu m-am hotarit la ce: clima sau intercooler?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
vezi ce ventilatoare pui in fata... si in principiu cauta un intercooler cu intrarea si iesirea pe aceasi parte (pe partea cutiei de viteze).... il pui in fata de tot ! insa esti limitat de bara .... in principiu mai am si alte idei , dar trebuie sa vad pe viu daca sunt plauzibile sau nu
oricum eu imi mut bateria in spate ca e mai bine si eliberez... la tine pot spune ca este ideal sa o muti in spate ... sa ai loc de miscare sub capota !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
azi l-am suit pe masina si arata asa
e mai mult loc in fata, spre radiator (practic alternatorul e mai in fata cu 5 cm fata de cel vechi), iesirea din pompa de apa e relativ lejer de rezolvat, am si gasit furtunul ce il voi folosi, ramine sa fac rost si de o turbina cu care sa fac din nou proba, deocamdata n-a fost pusa. alte detalii ar fi ca m-am hotarit sa nu tai consola inferioara pe care stau radiatoarele si sa folosesc radiatorul de apa vechi, are doar 3-4 celule in minus fata de cel de XM, insa e cu citiva cm mai lung, pe deasupra e si putin folosit si nu e infundat, intercoolerul e inca sub semnul intrebarii, am ceva variante dar inca nu sint decis, iar radiatorul de clima va fi unul de la 307 probabil, are suprafata mare si e fff subtire (15 mm) ceea ce imi permite sa inghesui acolo si ventilatoarele. voi taia insa din grosimea traversei din fata, cea pe care sta bara. miine se vor mai lumina lucrurile sper.
e mai mult loc in fata, spre radiator (practic alternatorul e mai in fata cu 5 cm fata de cel vechi), iesirea din pompa de apa e relativ lejer de rezolvat, am si gasit furtunul ce il voi folosi, ramine sa fac rost si de o turbina cu care sa fac din nou proba, deocamdata n-a fost pusa. alte detalii ar fi ca m-am hotarit sa nu tai consola inferioara pe care stau radiatoarele si sa folosesc radiatorul de apa vechi, are doar 3-4 celule in minus fata de cel de XM, insa e cu citiva cm mai lung, pe deasupra e si putin folosit si nu e infundat, intercoolerul e inca sub semnul intrebarii, am ceva variante dar inca nu sint decis, iar radiatorul de clima va fi unul de la 307 probabil, are suprafata mare si e fff subtire (15 mm) ceea ce imi permite sa inghesui acolo si ventilatoarele. voi taia insa din grosimea traversei din fata, cea pe care sta bara. miine se vor mai lumina lucrurile sper.
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
noutati dupa multa vreme, din pacate proiectul Chisinau mi-a cam mincat ceva timp, insa am reusit sa mai fac cite ceva. am refacut toata instalatia electrica ce vine de pe caroserie pe motor, am mai taiat cite ceva prin fata si am reusit sa inghesui radiatoarele si ventilatoarele, am pus caseta de servo la care mai am de lucru insa (trebuie sa o inalt vreo 5 mm ca sa incapa pistonul de Xantia) si acum trebuie sa sui motorul ca sa dau pozitia finala a radiatoarelor. acum arata cam asa
ca sa finalizez mai am nevoie de o turbina pentru care am vb deja cu cit-a si de kit-ul de ambreiaj de Xsara 2.0 HDI de 110 cp. restul e pregatit tot, mai putin adaptarea ce trebuie sa o fac la radiatorul de AC, dar aia nu e asa grav. pina la urma am pus radiatorul de apa de BX TD, intercoolerul de XM si radiatorul de AC de 206 si culmea e ca s-au pupat de minune
ca sa finalizez mai am nevoie de o turbina pentru care am vb deja cu cit-a si de kit-ul de ambreiaj de Xsara 2.0 HDI de 110 cp. restul e pregatit tot, mai putin adaptarea ce trebuie sa o fac la radiatorul de AC, dar aia nu e asa grav. pina la urma am pus radiatorul de apa de BX TD, intercoolerul de XM si radiatorul de AC de 206 si culmea e ca s-au pupat de minune
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
L-AM PORNIIIIITTTTTT!!!!!!!!! toarce ca o pisicutza in calduri, se tureaza grav si nu scoate pic de fum. cu alte cuvinte e bbbllllaannnnaaahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! mult mai tare decit ma asteptam, nu tacane nici tachetii hidraulici, nu bate nimic prin el, nu curge ulei, ce sa mai, a iesit super. si pe deasupra incap si radiatoarele toate. ramine sa sudez traversa de jos in pozitie si sa fac niste urechi si pentru ventilatoare/radiator A/C si, marea problema, sa modific intercoolerul care e prea aproape de alternator si nu am cum sa scot tubul de aer din el catre galeria de admisie. oricum rezolvarea e relativ simpla, practic intrarea si iesirea vor fi mutate pe aceeasi parte (pe stg masinii) unde e loc berechet prin inlocuirea capacului de pe partea respectiva cu unul din aluminiu cu separatie la mijloc si cu 2 iesiri. abia astept sa iau turbina de cit_a, asta de pe motor, in ciuda faptului ca nu are joc si nu pierde ulei deloc nu poate fi folosita din cauza palelor strimbe. poze


http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187804
Total subiecte 18661
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11830
Cel mai nou membru Dady






