Comportament ciudat motor

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

dio_by
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Mie 02-Dec-2009 10:02
Localitate: Bistita

Comportament ciudat motor

Mesajde dio_by » Mie 02-Dec-2009 10:14

salut! sunt nou pe aici si proaspat posesor al unui C3 1.4 HDI 2003 126.000 km
Problema apare la pornire dimineata nu porneste la prima cheie. la a doua poneste, iar daca il o presc pe urma porneste fara probleme. plus ca motorul galopeaza usor pana se incalzeste putin si relantiul oscileaza pana se incalzeste cat timp galopeaza. incalzirea asta inseamna cam 1 -2 min pana il accelerez putin. Motorul trage super de la 1800 in sus dar pana la 1800 parca nu are vlaga. Am verificat si bujiile de incalzire sunt ok, filtrele si uleiul tocmai au fost schimbate, erori nu da nimic. Are cineva idie ce ar putea fi ?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 02-Dec-2009 11:05

probabil ca furtunele de la filtrul de motorina sint crapate pe undeva si trage aer pe acolo
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Mihai29
pasionat
Mesaje: 307
Membru din: Lun 12-Ian-2009 21:59
Localitate: Turda-Cj

Re: Comportament ciudat motor

Mesajde Mihai29 » Mie 02-Dec-2009 18:10

dio_by scrie:salut! sunt nou pe aici si proaspat posesor al unui C3 1.4 HDI 2003 126.000 km
Problema apare la pornire dimineata nu porneste la prima cheie. la a doua poneste, iar daca il o presc pe urma porneste fara probleme. plus ca motorul galopeaza usor pana se incalzeste putin si relantiul oscileaza pana se incalzeste cat timp galopeaza. incalzirea asta inseamna cam 1 -2 min pana il accelerez putin. Motorul trage super de la 1800 in sus dar pana la 1800 parca nu are vlaga. Am verificat si bujiile de incalzire sunt ok, filtrele si uleiul tocmai au fost schimbate, erori nu da nimic. Are cineva idie ce ar putea fi ?

Motorul trage mai rau pana la 1800 pentru ca numai de la 1800-2000 intra turbo in functiune.

dio_by
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Mie 02-Dec-2009 10:02
Localitate: Bistita

Mesajde dio_by » Mie 02-Dec-2009 20:33

da insa fata de alte dieseluri turbo mi se pare ca nu are vlaga cand o calci sub 1800 asa usor nu blana. totusi ma pune pe ganduri galopatu acela si pornirea greoaie dimineata pana se incalzeste oscileaza relantivul si galopeaza motorul. Asa fac toate dieselurile de 1.4 de genu asta ?

Avatar utilizator
silentdj
pasionat
Mesaje: 436
Membru din: Mar 21-Oct-2008 17:50
Localitate: brasov

Mesajde silentdj » Mie 02-Dec-2009 22:20

vezi sa nu ai probleme cu vreun injector, sa fie infundat sau "busit"...

dio_by
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Mie 02-Dec-2009 10:02
Localitate: Bistita

Mesajde dio_by » Mie 02-Dec-2009 22:55

la aia m-am gandit insa ar trebui sa faca si la cald treaba asta. Problema e ca nu scoate pic de fum totusi daca ar face figuri injectorul ar trebui sa se simta un pic dar e probabil. o sa incerc sa le verific.

history
simpatizant
Mesaje: 56
Membru din: Mie 15-Apr-2009 19:31
Localitate: Craiova

Mesajde history » Dum 13-Dec-2009 19:48

Asculata-l pe Khan, cred ca are experiențĂŁ!

dio_by
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Mie 02-Dec-2009 10:02
Localitate: Bistita

Mesajde dio_by » Dum 13-Dec-2009 19:53

pana la urma cred ca e clasica problema cu garniturile injectoarelor deoarece scoate gaze pe la ele si e foarte murdar ulei, motorina nustiu ce e acolo. Defapt masina e in anglia si ca sa nu va mirati numai de mecanicii nostrii am fost la un service i-am explicat problema si mi-a zis ca masina nu ar einjectoare si a tinut-o pe alui pana am dat filtru de aer jos si i-am aratat dupa care mi-a spus ca nu are scule de scos injectoarele :) si ca operatiunea ar dura o saptamana daca vreau sa las masina la ei :) a incercat cineva sa le scoata daca e mult mizerie acolo. ies greu ?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Dum 13-Dec-2009 23:00

din pacate ies ffff greu, mai bine incerci la un service Citroen din retea, nu de alta dar se si pot rupe daca nu stii ce sa faci ca sa le scoti. oricum, nu cred ca asta e cauza din care e puturoasa masina
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

vladnbv
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Dum 27-Sep-2009 21:22
Localitate: brasov

apropo de ciudatenie la motor

Mesajde vladnbv » Dum 31-Ian-2010 15:33

salut!! apropo de ciudatenie la motor....am un citroen c3 1.1 si de cand au inceput temperaturiile astea scazute se comporta ciudat ...cum in anotimpul asta e bine sa folosesti des frana de motor eu nu pot :cry: se tureaza de fiecare data knd o scot din viteza si sta undeva pe la vreo 2000 si cva de ture...si in loc sa o incetineasca knd dai intr-o treapta inferioara din potriva o i-a si mai tare...sa mai intamplat la cineva?ce poate sa aiba?va rog astept un rasp ....multumesc anticipat

mmicu
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Dum 03-Ian-2010 09:12
Localitate: rosia montana

comportament ciudat la motor

Mesajde mmicu » Mar 02-Feb-2010 18:32

In legatura cu pornirea:aici sigur este problema bujiilor incandescente. Tu scrii ca le-ai verificat dar cea mai buna verificare este daca sint scoase afara de la locul lor si asa puse la curent de 12v insa de multe ori nici asa nu-ti poti da seama daca este vreo una defecta. Sfatul meu inlocuiestele pe toate! In legatura cu puterea motorului la turatie peste 1800 de ture:f simplu in general toate turbosuflantele lucreaza la o turatie de peste 1800 de ture de aceea motoarele echipate cu turbo trebuiesc utilizate la turatii de peste 1800 de ture.Sper ca ai inteles,daca nu mai scrie-mi!

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Mie 03-Feb-2010 07:24

Verifica totusi la turbosuflanta daca functioneaza corect actuatorul care comanda voletii de la geometria variabila, s-ar pputea sa fie blocati si nla turatii mici sa nu te ajute deloc turbina doar la turatii mari si nici atunci ccum trebuie. Normal trebuie sa accelereze liniar, poti verifica pe un drum liber schimbi normal pana in II-a si apoi din a treia accelerezi la blana si vezi daca se tureaza liniar, daca e moarta o perioada si apoi are un zvac dupa care nu mai trage atunci problema este de acolo. Asta e o mmetoda empirica si necesita oarecare experienta de mecanic cel mai sigur pune Lexia pe ea si ai sa afli exact.
MESERIAS

Mihai29
pasionat
Mesaje: 307
Membru din: Lun 12-Ian-2009 21:59
Localitate: Turda-Cj

Mesajde Mihai29 » Dum 18-Iul-2010 14:22

Azi am avut o mare surpriza. Intru in masina si pornesc motorul. Toate cele bune,pornit f. usor la prima cheie ca dupa cca 15secude sa se opreasca dintr-o data. Am incercat repornirea,dar nimic. Mergea automatul,dar nu pornea. Dupa 3 ori de incercari ridic capota si incerc sa apas acea popita de amorsare. Surpriza venea aer combinat cu motorina ca in final sa vina motorina. Am urcat inapoi in masina si am incercat s-o repornesc. dupa ce automatul a dat-o de 2 ori peste cap a pornit. Am mers cu ea cam 12km si totul era ok. Rezervorul este 3/4plin si in ultima jumatate de an nu a cobarat sub jumatate,iar filtru de motorina l-am schimbat in octombrie. Ce sa fie oare? Ce sa verific?

Avatar utilizator
silentdj
pasionat
Mesaje: 436
Membru din: Mar 21-Oct-2008 17:50
Localitate: brasov

Mesajde silentdj » Dum 18-Iul-2010 14:49

iti trage aer pe undeva...cel mai probabil ai furtunul de alimentare crapat, dupa ce in prealabil ti-a mers motorul, verifica un pic furtunul de motorina mai ales la imbinari, langa coliere, ar trebui sa vezi furtunul mai umed langa crapatura. Sper sa-ti fie de folos. Bafta!

Mihai29
pasionat
Mesaje: 307
Membru din: Lun 12-Ian-2009 21:59
Localitate: Turda-Cj

Mesajde Mihai29 » Dum 18-Iul-2010 15:26

Se poate intampla asa peste noapte. Aseara am pornit pe la ora 23 si nimic, iar azi pe la 15 a facut acea figura. Nu mi s-a intamplat niciodata pana acum. Posibil sa fie si de la soare,ca a stat in soare pana la ora 15?


Înapoi la “Mecanica - C3”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO