pornire grea c5 la rece
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
pornire grea c5 la rece
imi porneste f greu masina la rece....din a 5-6-7a cheie....dupa aia merge....problema e k la caldura de la 10-15 grade am observat ca porneste la prima cheie...am fost cu ea la reprezentata au zis k trebuie schimbat motoru:))k nu am presiune pe un piston...nu cred..am scos injectoru si face presiune de iti sufla degetu...am incercat o gramada de variante....am mai fost la cineva mi s-a spus k poate fi un injector maxim 2...nu as lua injectoare si sa nu fie asta....la cine a fost masina a schimbat senzoru de temperatura...pe ala il mai am sapt trecuta lam pus inapoi pe ala...dar mi s-a parut ca emrgea mairau..adik atunci cand dadeam la automat mergea mai greu motoru si a stat mai mult pe bujie...si invartea motoru mai greu desi lam tinut in mana sa il incalzesc...am incercat multe....sa fie din injectoare....????????
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
ti-au spus sa schimbi motorul?
de ce nu te-au sfatuit sa-ti iei o masina noua?...era mai bine...
cand dai la cheie, se invarte corect, adica cu viteza pe care o stiai?
sau balbaie invartindu-se?
eu am avut exact aceeasi problema si era bateria vai mama ei...
ce facea? nu invartea suficient de repede si nu facea presiune suficienta pompa de inalta...
la cald, pornea corect...
deci, cand e rece, da-i o cheie si tine-o mai mult...
observa daca electromotorul da in greu, adica nu invarte cursiv...
daca la cald porneste, nu poti suspecta electromotorul si aici ma refer la bucse...
nu stiu daca cei de la service se refereau la returul injectoarelor, dar daca e asa, la cald apare problema asta si nu la rece...decat daca ai vreun injector in faza terminala...
tine-ne la curent...



de ce nu te-au sfatuit sa-ti iei o masina noua?...era mai bine...
cand dai la cheie, se invarte corect, adica cu viteza pe care o stiai?
sau balbaie invartindu-se?
eu am avut exact aceeasi problema si era bateria vai mama ei...
ce facea? nu invartea suficient de repede si nu facea presiune suficienta pompa de inalta...
la cald, pornea corect...
deci, cand e rece, da-i o cheie si tine-o mai mult...
observa daca electromotorul da in greu, adica nu invarte cursiv...
daca la cald porneste, nu poti suspecta electromotorul si aici ma refer la bucse...
nu stiu daca cei de la service se refereau la returul injectoarelor, dar daca e asa, la cald apare problema asta si nu la rece...decat daca ai vreun injector in faza terminala...
tine-ne la curent...
-
- simpatizant
- Mesaje: 56
- Membru din: Joi 01-Ian-2009 20:24
- Localitate: botosani
de la 15 grade in sus porneste...daca e mai frig nu
Beemer scrie:la rece fiind cate grade mai exact?ca la -15 si eu trebuie sa dau la automat mai mult pana porneste
nu e bateria....
iti spun si de ce nu e bateria...bateria mea duce foarte bine ...duce 10-15 chei...duce f bn motoru...adik il invarte...
eu asa o pornesc dau la automat mai mult 10 secunde la fiecare cheie...deci o si pe bujie de 2 ori...la inceput...
..
quote="mesersmith"]ti-au spus sa schimbi motorul?
de ce nu te-au sfatuit sa-ti iei o masina noua?...era mai bine...
cand dai la cheie, se invarte corect, adica cu viteza pe care o stiai?
sau balbaie invartindu-se?
eu am avut exact aceeasi problema si era bateria vai mama ei...
ce facea? nu invartea suficient de repede si nu facea presiune suficienta pompa de inalta...
la cald, pornea corect...
deci, cand e rece, da-i o cheie si tine-o mai mult...
observa daca electromotorul da in greu, adica nu invarte cursiv...
daca la cald porneste, nu poti suspecta electromotorul si aici ma refer la bucse...
nu stiu daca cei de la service se refereau la returul injectoarelor, dar daca e asa, la cald apare problema asta si nu la rece...decat daca ai vreun injector in faza terminala...
tine-ne la curent...[/quote]
eu asa o pornesc dau la automat mai mult 10 secunde la fiecare cheie...deci o si pe bujie de 2 ori...la inceput...
..
quote="mesersmith"]ti-au spus sa schimbi motorul?



de ce nu te-au sfatuit sa-ti iei o masina noua?...era mai bine...
cand dai la cheie, se invarte corect, adica cu viteza pe care o stiai?
sau balbaie invartindu-se?
eu am avut exact aceeasi problema si era bateria vai mama ei...
ce facea? nu invartea suficient de repede si nu facea presiune suficienta pompa de inalta...
la cald, pornea corect...
deci, cand e rece, da-i o cheie si tine-o mai mult...
observa daca electromotorul da in greu, adica nu invarte cursiv...
daca la cald porneste, nu poti suspecta electromotorul si aici ma refer la bucse...
nu stiu daca cei de la service se refereau la returul injectoarelor, dar daca e asa, la cald apare problema asta si nu la rece...decat daca ai vreun injector in faza terminala...
tine-ne la curent...[/quote]
si a ta pornea tot timpu???la cald???
pornea tot timpu la cald...???cum si-au dat seama???daca ar fi ce zici u....nu tot timpu ar porni greu???la mine depinde cat este de frig afara..cu cat este mai frig afara cu atat porneste mai greu....
fane_tzeava scrie:ceva de genul am patit si eu doar ca la mine imi zicea sa imi schimb pompa de inalta presiune, si pana la urma s-au dovedit a fi carbunii de la electromotor, din 4 doar 2 mai faceau contact.
...
pai asta mai lipseau sa zica sami iau una noua...
am incercat si cu pompa de inalta....am vrut sa vad daca tine presiunea ....si cand o desfaceam seauzea ca tine presiune..deci face presiune...
am incercat si cu pompa de inalta....am vrut sa vad daca tine presiunea ....si cand o desfaceam seauzea ca tine presiune..deci face presiune...
mesersmith scrie:ti-au spus sa schimbi motorul?![]()
![]()
![]()
de ce nu te-au sfatuit sa-ti iei o masina noua?...era mai bine...
cand dai la cheie, se invarte corect, adica cu viteza pe care o stiai?
sau balbaie invartindu-se?
eu am avut exact aceeasi problema si era bateria vai mama ei...
ce facea? nu invartea suficient de repede si nu facea presiune suficienta pompa de inalta...
la cald, pornea corect...
deci, cand e rece, da-i o cheie si tine-o mai mult...
observa daca electromotorul da in greu, adica nu invarte cursiv...
daca la cald porneste, nu poti suspecta electromotorul si aici ma refer la bucse...
nu stiu daca cei de la service se refereau la returul injectoarelor, dar daca e asa, la cald apare problema asta si nu la rece...decat daca ai vreun injector in faza terminala...
tine-ne la curent...
-
- simpatizant
- Mesaje: 56
- Membru din: Joi 01-Ian-2009 20:24
- Localitate: botosani
eu am desoperit singur, dupa ce nu am mai vrut sa invarta. Am dat jos electromotorul si am schimbat carbunii care erau "varza cu carnati", si cand am pus electromotorul la loc(la -26 grade C), am dat cheie si am avut placuta surpriza de a porni din prima, eu fiind obisnuit sa invart de sa ma plictisesc
am rezolvato pana la urma.....
a fost motoru.....nu facea compresie pe un piston.....mia desfacut un tip motoru....supapele de pe pistonu unu erau varza....si f uzate...si a schimbat si tachetii hidraulici..k bateau....si nu mai tineau deloc ....akuma porneste....a spus tipu k motoru parca are 500 de mii de km ashe o fost de forjat....cred k de la cine am luato ori o forjato la extrem ori o circulat cu ea fara ulei..... 

Înapoi la “Electrica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot