Etanseizare baie ulei

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

bio
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Lun 11-Feb-2008 13:30
Localitate: Bucuresti

Etanseizare baie ulei

Mesajde bio » Lun 01-Mar-2010 10:49

Am citit undeva ca s-a mai discutat acest subiect, mii de scuze daca este asa, tot caut dar nu dau de el, asa ca am deschis acest subiect; la ultima revizie cei de la Cars Trading mi-au spus ca imi recomanda aceasta operatiune la C5, nu urgent, dar ca ar trebui sa fac etanseizarea. Este o problema des intalnita? Este o problema pentru care s-au facut rechemari in service la anumite loturi? va intreb pentru ca masina a iesit din garantie acum o luna. Cei cu care am mai vorbit mi-au spus sa nu imi fac probleme, si sa o las asa. E o operatie complexa si ce presupune? Sincer nu prea am incredere in nimeni sa o duc sa faca aceasta etanseizare...

Monica
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Dum 19-Iul-2009 15:20
Localitate: Romania

Mesajde Monica » Lun 01-Mar-2010 12:57

Este o problema datorata constructorului dar care in romania de obicei se repara pe banii fraierilor = clientilor, dupa ce iese masina din garantie.

Acesta a fost topicul original:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=10998

Deoarece reprezentantele citroen din romania trateaza clientii cu SICTIR si ca sa nu imi maninc nervii, banii si timpul cu ei
reparatia a fost facuta la o reprezentanta Peugeot: SIC citroen!

Pe factura scrie asa:
Manopera Eansare Baie Ulei ~130ron
Materiale curatare si etansare ~ 190ron
Manopera inlocuit filtru ulei ( Ulei si filtru aduse de client ) ~22ron

Avatar utilizator
urzica
pasionat
Mesaje: 799
Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
Localitate: Medgidia
Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007

Mesajde urzica » Lun 01-Mar-2010 21:53

Monica scrie:Este o problema datorata constructorului dar care in romania de obicei se repara pe banii fraierilor = clientilor, dupa ce iese masina din garantie.

Acesta a fost topicul original:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=10998

Deoarece reprezentantele citroen din romania trateaza clientii cu SICTIR si ca sa nu imi maninc nervii, banii si timpul cu ei
reparatia a fost facuta la o reprezentanta Peugeot: SIC citroen!

Pe factura scrie asa:
Manopera Eansare Baie Ulei ~130ron
Materiale curatare si etansare ~ 190ron
Manopera inlocuit filtru ulei ( Ulei si filtru aduse de client ) ~22ron


Bravo, cred ca si eu am sa ma duc la peugeot, pentru ca indivizii de la citroen nu stiau nci macar unde se afle filtrulde polen, atrebuit sa le spun eu :twisted:

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Lun 01-Mar-2010 23:14

Monica scrie:Este o problema datorata constructorului dar care in romania de obicei se repara pe banii fraierilor = clientilor, dupa ce iese masina din garantie.

Acesta a fost topicul original:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=10998

Deoarece reprezentantele Citroen din romania trateaza clientii cu SICTIR si ca sa nu imi maninc nervii, banii si timpul cu ei
reparatia a fost facuta la o reprezentanta Peugeot: SIC citroen!

Pe factura scrie asa:
Manopera Etansare Baie Ulei ~130ron
Materiale curatare si etansare ~ 190ron
Manopera inlocuit filtru ulei ( Ulei si filtru aduse de client ) ~22ron

"Misto" rau chestia asta! :) Nu m-am putut abtine.
A n-a oara cand reprezentantele Citroen isi bat joc efectiv de clientii care au cumparat cu incredere masina ,frumusica si ok, altfel.
Dar service-ul....
La 2,0 HDI (RHZ) s-a semnalat vreodata problema cu pricina?
Asta ar mai lipsi....


Cele bune!

bio
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Lun 11-Feb-2008 13:30
Localitate: Bucuresti

Mesajde bio » Mar 02-Mar-2010 09:03

Multumesc Monica, problema la mine este ca aceasta constatare s-a facut inainte ca masina sa iasa din garantie, adica in luna septembrie. O sa dau un mail celor de la ATS si de la Cars Trading(care au facut aceasta constatare la un schimb de ulei) sa vedem ce imi vor raspunde. Ma surprinde oricum, la 35 000 picat discurile frana pe fata, apoi descoperit problema asta. Masina are 2 ani si nici 50 000 km. La ce service peugeot ai reparat-o?

bio
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Lun 11-Feb-2008 13:30
Localitate: Bucuresti

Mesajde bio » Mar 02-Mar-2010 10:04

Daca s-ar putea reuni posturile ar fi foarte bine! Eu am de gand sa rezolv problema asa cum spune legea, m-am saturat sincer de atitudinea Citroen Romania. Viciul ascuns e viciu care trebuie remediat pe toata durata de viata a produsului respectiv!
Pacat de masina daca oamenii care ar trebui sa faca ceva aici in tara asta nu vor/nu sunt in stare.

bio
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Lun 11-Feb-2008 13:30
Localitate: Bucuresti

Mesajde bio » Mar 09-Mar-2010 11:18

Azi am primit raspunsul Citroen Ro:"Conform informatiilor primite de la Departamentul de Garantii al Citroen
Romania, va informam ca nu exista cerere de reparatie adresata fostului
Reparator Agreat Citroen Alpha Motors privind efectul reclamat de
dumneavoastra, "pierderi ulei". Conform documentului transmis de
dumneavoastra (Certificatul de Control de Calitate Citroen), Atelierul doar
v-a recomandat etansarea respectiva, nefiind vorba de o reclamatie a
dumneavoastra. Pe Certificatul de Control Calitate se noteaza de catre
atelier ce lucrari se recomanda a se efectua intr-un viitor mai apropiat
sau mai indepartat asupra vehiculului. In cazul in care dumneavoastra ati
fi reclamat un asemenea efect, acesta s-ar fi notat pe Comanda de Lucru,
document pe care nu ni l-ati furnizat. Astfel, nu detinem informatii pentru
care aceasta problema nu a fost remediata in data de 17.09.2009 sau la o
data ulterioara asa cum v-au recomandat specialistii Atelierului. Vehiculul
beneficiind de garantie inca 4 luni din momentul emiterii acestei Fise de
Control de Calitate Citroen, remedirea reparatiei se putea efectua in
garantie."
Trecand peste faptul ca nu e vorba de Alpha motors la care nu am ajuns niciodata de altfel, ci de Cars Trading, eu ii intrebasem daca un defect semnalat in perioada de garantie poate fi remediat acum , la o luna dupa expirarea acesteia, deoarece a fost semnalat de un service autorizat citroen, in timpul perioadei de 2 ani de garantie. Deci cum ar veni, eu trebuia in momentul in care imi scriau in cerificatukl de calitate: "etanseitate baie ulei",trecuta la problema nu foarte urgenta, eu sa le semnalez inca o data problema :?, ei sa dea jos uleiul tocmai pus, filtrul de ulei, sa le mai schimb inca o data si sa ma si taxeze pentru etanseizare, asa cum mi-au zis cei de la Cars T, ca nu intra pe garantie, desi acum Citroen imi spune ca daca o faceam in perioada de garantie era gratis.. :shock: Ei stiau ca masina iese din garantie, stiau ca mai sunt 3-4 luni pana iese din garantie, mi-au spus ca nu se face operatia pe garantie, ca sa treaca cele cateva luni si apoi sa mi se dea raspunsul de mai sus.
Deci, cum a spus si Monica, totul pe banii clientilor...mirificele firme care vand masini in romanica...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 09-Mar-2010 14:02

tipic romanesc...
daca doar e o mica pierdere acolo, adica e umed in zona imbinarii, eu zic sa o lasi asa, sau evental sa incerci sa mai strangi foarte putin suruburile, poate nu va mai supura... cel putin eu asa am rezolvat la a mea; daca curge rau... trebuie rezolvata treaba ca sa nu ramai fara ulei cumva...

bio
simpatizant
Mesaje: 57
Membru din: Lun 11-Feb-2008 13:30
Localitate: Bucuresti

Mesajde bio » Mar 09-Mar-2010 14:35

@dj01fad: cred ca e cum zici tu, asa am mai fost sfatuit, sa o las asa; si asa voi face cred daca domnii vor persista cu raspunsuri de acest gen, urmand ca la urmatorul schimb de ulei sa vad cu ochii mei totul, pentru ca, deh, la Cars T nu i s-a spus in momentul efectuarii schimbului de ulei, ci mi-a fost comunicat cand totul era terminat si mi-au consemnat in fisa de control.
Eu ma revolt doar pentru nesimtire. Ei constata, ma aburesc, apoi imi iese masina din garantie.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Sâm 17-Apr-2010 21:58

Salut! dupa o mica inspectie schimband un senzor de parcare remarc aceeasi problema ca aici. baia de ulei este plina de ulei imbibat cu praf chiar observasem si picaturi. consuma cam 1 litru la 3000-4000km. O sa trec pe la familia stan sa vedem daca e de vina etanseizarea... :cry:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Joi 06-Mai-2010 17:28

am fost la familia stan si nu curge pe la baie, ci pe la una din oringurile care etanseizeaza suportul filtrului de ulei pe bloc...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)


Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst