CHIP TUNING, oferta!!!!!!
Softul din ECU (Electronic Control Unit) este responsabil cu intreg management-ul motorului, controland si regland toate operatiunile importante ale acestuia.Producatorii de autovehicule sunt obligati sa faca multe compromisuri in momentul in care proiecteaza acest soft, supunandu-se standardelor din mai multe tari ale lumii unde urmeaza sa fie exportate automobilele, ei trebuind sa ia in considerare diferenta de calitate a combustibilului la nivel mondial, emisia de gaze de esapament in cazul in care se foloseste combustibil de calitate inferioara, precum si diferentele in functie de tara ale intervalelor de service.Foarte importante sunt si considerentele de ordin financiar, ca de exemplu taxele si asigurarile.In mod normal orice companie producatoare de masini fabrica motoare cu o putere mai mare decat cea pe care o foloseste cu adevarat. Aceasta le da posibilitatea si de a face un joc de marketing prin productia a doua masini identice cu puteri diferite, desi autovehiculele au acelasi motor.Adesea un nivel sporit de performanta de obicei mai scump este realizat prin modificarea soft-ului din ECU, ceea ce noi numim CHIPTUNING / FLASHTUNING/ REMAP.
In urma chiptuning-ului se obtine o crestere de putere de 20-30% pentru motoarele turbo si de 8-12% pentru motoarele normal aspirate, ceea ce duce la o imbunatatire a acceleratiei, a elasticitatii motorului, toate acestea permitand in continuare o utilizare cotidiana lipsita de probleme, nivelul emisiilor de noxe pastrandu-se in limitele impuse de producator.Consumul la acelasi stil de mers va fi mai mic cu aproximativ 6 – 9 % din consumul actual al masinii.
Precizam ca scrierea si citirea ecului se face cu o interfata profesionala (CMD) pentru a se obtine o calitate cat mai buna a lucrarilor, nu cu clone chinezesti care pot cauza blocarea ECU-ului.
Nu sunt folosite harti de putere/cuplu downloadate de pe internet sau cumparate pe cativa euro de pe ebay. Hartile sunt unice pentru fiecare masina si sunt realizate din softul salvat de pe masina clientului in cateva minute si trimis apoi in Budapesta la firma cu care colaboram pentru modificarea necesara, dupa aproximativ 30 minute e primit noul soft si rescris pe masina.
Softul original va fi salvat pe un CD si inmanat clientului, iar revenirea in orice moment la acesta este gratuita.
Oferta pentru membrii forumului:intre 200-300 euro in functie de motorizare.
0727854471 George
CHIP TUNING, oferta!!!!!!
Moderator: Echipa Tehnica
Re: CHIP TUNING, oferta!!!!!!
salut
la un c-crosser 2.2 hdi 156cp cu cat ii poti creste puterea?
si cat costa?
la un c-crosser 2.2 hdi 156cp cu cat ii poti creste puterea?
si cat costa?
Salut, masina va ajunge la 190 cai, +70nm (puterea recomandata de mine la care garantez ca nu veti avea probleme cu masina), presiunea in turbo se mareste cu 0,13bar (inofensiv), consumul la acelasi stil de mers va scade cu aprox 0,6-0,8l, masina nu va scoate fum. Pret 220 euro.
Cu stima,
George, 0727854471.
Cu stima,
George, 0727854471.
g_race scrie:Salut, masina va ajunge la 190 cai, +70nm (puterea recomandata de mine la care garantez ca nu veti avea probleme cu masina), presiunea in turbo se mareste cu 0,13bar (inofensiv), consumul la acelasi stil de mers va scade cu aprox 0,6-0,8l, masina nu va scoate fum. Pret 220 euro.
Cu stima,
George, 0727854471.
Garantezi cresterea de putere si cuplu, si pe Dyno?
Matrixu scrie:g_race scrie:Salut, masina va ajunge la 190 cai, +70nm (puterea recomandata de mine la care garantez ca nu veti avea probleme cu masina), presiunea in turbo se mareste cu 0,13bar (inofensiv), consumul la acelasi stil de mers va scade cu aprox 0,6-0,8l, masina nu va scoate fum. Pret 220 euro.
Cu stima,
George, 0727854471.
Garantezi cresterea de putere si cuplu, si pe Dyno?
Salut, da garantez puterea, cuplul pe dyno, se face un test cu masina stock si unul cu masina modificata sa se vada exact cresterea de putere.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
pai nu stiu motorul tau, dar majoritatea motoarele diesel vechi functioneaza 100% mecanic, fara a exista un computer care sa le comande, adica acel ECU. Motoarele pe benzina au avut ECU mai repede, dar tot nu pot fi softate oricare. Revenind, daca motorul tau nu functioneaza pe baza unui soft, nu ai cum sa schimbi softul in discutie. Poate exista si alte posibilitati de tuning dar detalii iti pot da alti colegi de forum.
PS: HDi-urile sunt softabile.
PS: HDi-urile sunt softabile.
"If in doubt, flat out!"
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu