vlad c4 scrie:redandrei scrie:Si e ami periculos sa ai o masina mai grea intr-o coliziune decat sa ai o masina mai usoara si bine ranforsata... parerea mea
La impact tot ce conteaza e timpul in care te opresti de la o viteza la 0. Daca C5 are botul lung si tot se deformeaza la impact insemna un timp mai mare de incetinire. La C1 nu este asa ceva pt ca nu are unde sa se deformeze si toata energia ti-o transmite tie. Deci masina intacta ca e bine ranforsata, dar organele interne proiectate pe parbriz pt ca tocmai ti-au iesit pe gura (e o exagerare bineinteles).
macabra imagine:)) asta ar insemna ca toate masinile de dimensiunea asta nici nu ar mai trebui testate la siguranta. Faptul ca c5-ul din 2001 avea tot 4 stele ca c1 nu are nicio relevanta sa inteleg.
Uitati-va la xantia , la cat are botul de lung se face varza.... se autodistruge in propria-i greutate..