pornire grea

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Mie 20-Ian-2010 21:07

P0087

- Fuel rail/system pressure too low
- Fuel pump, fuel pressure regulator, fuel supply pipe blockage, mechanical fault.

b04epc
simpatizant
Mesaje: 86
Membru din: Vin 30-Mai-2008 19:58
Localitate: bucuresti

Mesajde b04epc » Mie 20-Ian-2010 21:39

multumesc mult.
Ramane de vazut ce e pompa sau regulatorul.
dupa simptome ar fi regulatorul dar mai sti poate e pompa de inalte ca tevi blocate nu sint asta ar insemna sa nu mai mearga deloc dar ea merge perfect dupa ce porneste.

gabisol
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Mar 20-Oct-2009 18:18
Localitate: Bacau

Mesajde gabisol » Mie 27-Ian-2010 12:13

La -21 de grade a refuzat sa porneasca. I-am dat mai multe chei dar era pur si simplu inghetata si nu o mai pornisem de 2 zile. Azi (a doua zi) a fost -14 afara si m-am gandit sa incerc din nou. A pornit mai greu dar a pornit. La pornire se aprind toate becurile in bord, avarii, service, airbag-uri, dar dupa pornire se linisteste. E si bateria un pic descarcata si inghetata.

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Re: pornire grea

Mesajde sorin2010 » Joi 18-Mar-2010 21:20

b04epc scrie:va salut si la multi ani
c5 136 cp . hdi .60.000 km si de vreo 4 luni imi face figuri la pornire adica porneste dar merge foarte prost(indiferent vara sau iarna) cum ar merge o benzina in 2 - 3 bujii.Cand vad ca porneste asa prost o opresc si o pornesc din nou si merge bine. Am pus-o pe tester nimic toate bune. Trebuia sa o pun pe tester cand mergea asa prost. Pana la urma dupa vreo 2 luni adica prin noiembrie am prins-o cand facea asa am pus-o pe tester si mi-a spus ca injectorul 1 si 3 nu fac presiune.am cumparat 2 injectoare second hand le-am pus toate bune vreo 4 zile chiar ma bucuram si cand acum vreo saptamana masina statuse vreo 3 ore cand dau la cheie mergea la fel de prost am lasat-o sa mearga vreo 5 min sa-si memoreze defectul am pus-o pe tester si mi-a spus regulatorul de presiune (presiune prea mica)nu mai mi-a spus nimic de injectoare. Cand motorul este cald pot sa-i dau 100 de chei ca porneste bine. Numai cand motorul este rece merge prost si nu conteaza vara sau iarna.Dar nu se intampla in fiecare zi, cum are ea chef.
Problemele au aparut pe la 50.000 km. Mi-e greu sa cred ca mai este un injector stricat la 50.000 km sa cada 3 injectoare asa brusc.Filtrul de motorina schimabat la fiecare 15.000 km nu am gasit apa sau mizerie in el niciodata.Dar mersul asa prost al masinii este acelasi si inainte sa schimb injectoarele si dupa cand mi-a spus ca-i de la regulator deci nu este nici o diferenta. In schimb merge perfect masina nu sa oprit niciodata motorul in mers. Injectie siemens ,motor 100 kw RHR,Am dat jod regulatorul l-am spalat l-am suflat la compresor dar oricum era perfect curat. o sa mai incerc o nebunie ce mi-a trecut prin cap . Cand porneste asa prost sa lovesc usor regulatorul cu ceva sa vad daca isi revine.
Oare ce sa fie ????
multumesc




?
ai rez problema?
la rhr injectia functioneaza pe presiune de motorin -.adica daca prinde aer pe instalatie se intoarce motorina in rezervor.
in lipsa ei calculatorul poate sa vada lipsa de presiune si sa iti indice regulatorul sau anumite injectoare.
fenomenul apare de obicei la rece penttru ca la calld nu apuca sa se depresurizeze instalatia.
ai in jurul pompei de amorsare de sub capota furtune transparente de motorina.cand se manifesta uitate daca ai bule de aer pe instalatie.daca da schimba tot ansamblu de conducte.
daca nu da un replay:)ma mai gandesc si la alceva

b04epc
simpatizant
Mesaje: 86
Membru din: Vin 30-Mai-2008 19:58
Localitate: bucuresti

Mesajde b04epc » Vin 19-Mar-2010 10:20

stiu problema asta o au motoarele de 1.4 hdi dar la mine poate sa stea o saptamana nepornita si sa porneasca perfect sau poate sa stea 4 ore nepornita si sa porneasca prost. Atunci de ce cand o opresc si o repornesc porneste perfect. Teoretic daca se dezamorsa trebuia sa porneasca tot timpul la rece prost sau cel putin dupa cateva ore de stat. In iarna asta la - 25 grade pornea perfect. Am mai facut un test
intr-o dimneata i-am dat vreo 50 de chei una dupa cealalta. Din astea 50 de chei vreo 3 - 4 chei mergea prost celelalte porneau perfect.
De ce cand o opresc si o repornesc imediat merge bine.Aer pe instalatie nu are. M-am gandit si eu la varianta asta.
Ultima data mi-a dat pe tester
Fuel flow regulating electrovalve fuel flow too low. Prima data mi-a dat P0087 tot ceva asemanator.
Nu am de unde sa fac rost de un regulator sa-i fac proba cateva zile.

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Vin 19-Mar-2010 22:23

salut in principiu ai un calculator care masoara parametri din momentul pornirii.daca in primele sec ai o lipsa de presiune el intra in strategie si te limiteaza chiar daca dupa aceea presiunile ar fi ok.si apoi la repornire merge bine.
de asemenea poate fi la fel de bine o problema de soft.ai incercat sa resoftezi inj?
si ultimul lucru la care ma gandesc poate fi captorul de presiune de pe rampa.cand e nefunctional sistemul intra in strategie si motorul nu se tureaza peste vreo 2 mii si 400bar pe tester.
atunci cand ai o problema cu regulatorul de presiune sau pompa hp in sarcina pica in bot.daca tragi pana in 4000 de ture si merge bine nu e o problema de pompa.
daca ai lexia la tine sa te uiti daca pe contact la presiunea in rampa ai o val intre 0-8 bar.
am avut un caz care avea la contact 150bar si dadeam la automat minute intregi pana pornea.(nu citea coerent captorul presiunea)
ce sa zic raspunsul e in lexia doar trebuie vazut.
astept rezultatele cercetarilor tale:)

b04epc
simpatizant
Mesaje: 86
Membru din: Vin 30-Mai-2008 19:58
Localitate: bucuresti

Mesajde b04epc » Sâm 20-Mar-2010 15:03

salut.
Parca am fost gand la gand . De vreo 2 sapt trebuie sa ajung la ATS pentru schimbare de soft. Asa mi-a spus si baiatul de la Ats ca poate sa fie de la soft si ramasese sa ma duc sapt viitoare pe luni.
In rest masina merge perfect trage foarte bine nu intrerupe motorul. La cald porneste perfect. Acum te intreb eu pe tine daca era cititorul de pe rampa defect sau face uneori figuri de ce nu face si la cald?

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mie 24-Mar-2010 09:23

salut,nasol daca softul e la zi,nu ai incotro trebuie sa surprinzi presiunea cand nu porneste.intri pe parametrii cand dai la automat si te uiti ce se intampla cand nu porneste.unde e lipsa de presiune sau alta incoerenta de parametri.
asigurate ca bateria ta la pornire(cand dai la automat) nu coboara sub 10,5v.daca da ar trebui sa incerci cu alta.sub acest voltaj se poate inhiba calculatorul de inj,ca de altfel orice calculator.se inchide si poti da la automat cat vrei.verificarea de voltaj nu o face cu lexia ci cu un aparat de masura.(lexia are deficiente aici).
apoi ti-am zis uitate la presiunea masurata pe contact atunci cand nu porneste.ea trebuie sa fie intre 0-8 bar.faptul ca nu are simtome la cald poate fi doar o coincidenta sau piesa care iti face probleme e favorizata de frig(baterie,cablaj,captori).
o alta idee plauzibila(din reteaua vw),trebuie verificat si electromotorul,cand dai la automat trebuie sa invarta cred ca peste 250 spre 300 de rot/min.daca e slabit si nu biruie nu se deschide calc de inj.
nu prea ai ce face trebuie sa verifici toate variantele.
cand epuizam ideeile intereseazate de o pompa.
bafta

b04epc
simpatizant
Mesaje: 86
Membru din: Vin 30-Mai-2008 19:58
Localitate: bucuresti

Mesajde b04epc » Mie 24-Mar-2010 10:25

salut.
Bateria e noua, electromotorul e nou l-am schimbat pe garantie la 45.000 km acum are 62.000 km . Ce-i de la ats mi-au spus ca regulatorul e problema la rece ramane uneori intepenit. Ca parte electricva functioneaza dar mecanic uneori se intepeneste la rece.
O sa vad dimineata cand ai pun contactul sa fie intre 0-8bari cum ai spus tu, dar trebuie sa umblu cu lexia dupa mine pt.ca nu stiu cand face.
O zi buna

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mie 24-Mar-2010 15:02

nici nu iti imaginezi ce poate face citroen pt tine.
asta-i deviza lor :D

b04epc
simpatizant
Mesaje: 86
Membru din: Vin 30-Mai-2008 19:58
Localitate: bucuresti

Mesajde b04epc » Lun 26-Apr-2010 12:59

am schimabat regulatorul de presiune si sa rezolvat problema
porneste perfect

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Vin 30-Apr-2010 19:04

ok!
enjoy your citroen

colectionarul15
just curious
Mesaje: 23
Membru din: Mar 26-Iul-2011 23:37
Localitate: ROMANIA

Mesajde colectionarul15 » Dum 04-Sep-2011 01:22

Am si eu o problema cu un 2.0 HDI 90CP:
porneste cat de cat ok,se accelereaza cat timp este rece motorul dar cum se incalzeste nu se tureaza mai mult de 2500-3000 rot/min,uneori chiar se opreste si porneste greu.
Am facut o testare si au zis ca este pompa de inalta presiune,trebuie schimbata spun mecanicii.
Am tot citit pe aici si am vazut ca nu e musai sa fie pompa de inalte.
Un sfat de la voi ar fi binevenit.

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Lun 12-Sep-2011 20:33

daca esti din bucuresti da-mi un telefon si ne uitam cu lexia peste problema ta.

colectionarul15
just curious
Mesaje: 23
Membru din: Mar 26-Iul-2011 23:37
Localitate: ROMANIA

Mesajde colectionarul15 » Mie 22-Feb-2012 13:21

Am fost plecat o perioada.
Merci Sorin nu sunt din Bucuresti.
Am descoperit in final de la ce nu se tureaza mai mult de 2500-3000 rot/min.
Senzorul de temperatura combustibil ramanea mai mereu blocat pe 90grade.
L-am schimbat si acum se tureaza.Insa a aparut alta nebunie de cand a venit frigul.
Dupa ce pornesc pana urca temperatura la apa pana pe la 70 grade la apa cand franezi si scade turatia in relanti se opreste motorul sau intre 40-60 grade da sa se opreasca si apoi se stabilizeaza.Uneori are mici oscilatii in relanti.
Cand este cald motorul 80-90 grade merge perfect.
Ceva idei,pe tester nu are nici o eroare,cel putin asa sustine baiatul care a facut testul.

Imagine


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot