Consum
Moderator: Echipa Tehnica
Este si una in trei parti mai pe larg. Fordul a fost preparat chiar de el . Interesant a fost ca la raliul Monte Carlo care este foarte virajat , neavand fonduri pt. un diferential autoblocabil, a eliminat diferentialul, prin aceasta castigand tractiune la iesirea din viraje, masina avand o traiectorie in viraje foarte ciudata.
- White Wizard
- pasionat
- Mesaje: 246
- Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
- Localitate: Bucuresti
Observ cu surprindere, ca sunt printre singuri "nebuni" cu C4 care baga piciorul in el! Cam toti posesorii de C4 ( ... din cate am observat yo ) merg la consum. Nu stiu cum puteti sa va abtineti! Yo am inebunit pana am facut 2000 km , ca sa ma duc la prima revizie (... nu am depasit 3000 rpm ), dar acum .... nu pot sa merg linistit, bine , si consumul este pe masura cam 13-14% in oras, depinde de zile si de intervalul orar!
De ieri sunt posesorul unei berline C4 1,6 HDI 110CP.
Impresie la consum dupa primii 250 km: variatia pe computerul de bord ( referitor la consumul instantaneu ) este foarte mare- de ex. imi sare la accelerare de la 4,2 la 8,7 intr-o singura secunda. Sa conteze ca motorul nu este inca rodat? Imi este greu sa cred ca variatia indicata de computer este cea reala, mai ales ca la C3-ul meu cresterea consumului se face progresiv, din maxim 0,5 in 0,5 l indiferent de valoarea acceleratiei.
Informativ: media consumului dupa 250 km, rulaj mixt urban (30%)-interurban (70%) = 5,2 %.
Impresie la consum dupa primii 250 km: variatia pe computerul de bord ( referitor la consumul instantaneu ) este foarte mare- de ex. imi sare la accelerare de la 4,2 la 8,7 intr-o singura secunda. Sa conteze ca motorul nu este inca rodat? Imi este greu sa cred ca variatia indicata de computer este cea reala, mai ales ca la C3-ul meu cresterea consumului se face progresiv, din maxim 0,5 in 0,5 l indiferent de valoarea acceleratiei.
Informativ: media consumului dupa 250 km, rulaj mixt urban (30%)-interurban (70%) = 5,2 %.
ionutz scrie:[...] mai ales ca la C3-ul meu cresterea consumului se face progresiv, din maxim 0,5 in 0,5 l indiferent de valoarea acceleratiei.
Eu sunt destul de sigur ca asa-zisul consum "instantaneu" de la C3 este de fapt media pe ultimele ~10 secunde.
Alt exemplu: intru in frana de motor intr-o panta.
In loc sa scada instantaneu la zero apar valori din ce in ce mai mici si abia dupa vreo 10 secunde ajunge la 0.0 l/100 (ma refer la consumul instantaneu).
De ce-au facut asa?
Probabil pt a proteja utilizatorii neavizati.
Personal, ma enerveaza chestia asta.
Eu vreau sa vad consum instantaneu de ~40 l/100 cand accelerez "la blana" si 0.0 l/100 imediat ce intru in frana de motor.
consumul instantaneu e de fapt o medie/unitatea de timp si pe deasupra mai are si inertie in calcul si mai apoi in afisare, deci n-o sa vezi niciodata ce vrei tu
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Daca n-as fi vazut la alte masini ca se poate, as fi fost de acord cu tine 
Si nici macar nu trebuie sa fie o masina super-scumpa pt a avea un computer de bord competent.
Ex: drive test cu Skoda Fabia 1.4 MPI - motor de 68 CP.
Pe drum drept, ridic piciorul de pe acceleratie - consumul instantaneu trece pe 0.0 imediat (in cca 1 secunda).

Si nici macar nu trebuie sa fie o masina super-scumpa pt a avea un computer de bord competent.
Ex: drive test cu Skoda Fabia 1.4 MPI - motor de 68 CP.
Pe drum drept, ridic piciorul de pe acceleratie - consumul instantaneu trece pe 0.0 imediat (in cca 1 secunda).
La C4 consumul instantaneu e instantaneu:) adica e calculat pe o perioada foarte scurta (banuiesc ca in jur de 1 sec.). Si culmea, e foarte bine raportat, sa nu te sperii daca intr-o forja ajungi la 12-15l/100km. La C3 se poate sa fie calculat pe o perioada mai lunga.
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]
Probabil ca sare si la asta de 15, dar n-am forjat-o eu suficient. Si oricum la C5 e vorba de motor mai mare pe masina mai mare, iar 1.6HDi e un motor apreciat (si) pentru consumul redus.
[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes