injectoare
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
injectoare
Am facut un test cu Lexia si injectorul de pe pistonul 1 nu functioneaza in parametrii normali. Mecanicul m-a sfatuit sa folosesc un adititiv de motorina, pe care l-am cumparat din service, sa astept un timp si apoi sa refac testul. Exista vreo posibilitate sa cureti injectoarele? Cat ar costa unul nou? Un sfat mi-ar prinde foarte bine.
ai alte simptome? daca nu lasa-l in pace. eventual foloseste ulei 2T, daca pierde pe retur se va diminua mult pierderea. uite aici un topic pe tema asta
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
un injector secound este kam 100 de euro....nou kam 200...200 si un pik depinde de unde il iei....
eu zic sa nu te pui sa schimbi injectoare pana nu este sigur mecanicu.....
iar un mecanic mi-a spus k de preferat este,atunci cand ajungi sa schimbi injectoarele ca cel mai bn este sa le schimbi pe toate, celelalte nu vor merge la fel ca cel nou...si in timp vor cadea,pe rand, si celelalte...
asta-i teoretic...practic....nu pot spune nimik
eu zic sa nu te pui sa schimbi injectoare pana nu este sigur mecanicu.....
iar un mecanic mi-a spus k de preferat este,atunci cand ajungi sa schimbi injectoarele ca cel mai bn este sa le schimbi pe toate, celelalte nu vor merge la fel ca cel nou...si in timp vor cadea,pe rand, si celelalte...
asta-i teoretic...practic....nu pot spune nimik
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
pe principiul asta, e adevarat ca odata si-odata toti si toate vom/vor muri, intrebarea e cand....
eu am 300.000km cu injectoarele originale si desi acum 200.000k lexia mi-a spus ca e obosit unul dintre injectoare, nu numai ca nu l-am schimbat, dar nici nu s-a agravat comportamentul lui si nici a celorlalte...
@raulinski...
daca academia romana ar fi decretat ca e corect sa scrii "k" in loc de "ca", nu am nici cea mai mica indoiala ca unii s-ar fi opus si ar fi scris cu "ca" in loc de "k"....
o fi un soi de protest, de razvratire...
eu ascult rock cand vreau sa protestez...

eu am 300.000km cu injectoarele originale si desi acum 200.000k lexia mi-a spus ca e obosit unul dintre injectoare, nu numai ca nu l-am schimbat, dar nici nu s-a agravat comportamentul lui si nici a celorlalte...
@raulinski...
daca academia romana ar fi decretat ca e corect sa scrii "k" in loc de "ca", nu am nici cea mai mica indoiala ca unii s-ar fi opus si ar fi scris cu "ca" in loc de "k"....
o fi un soi de protest, de razvratire...
eu ascult rock cand vreau sa protestez...



mesersmith scrie:pe principiul asta, e adevarat ca odata si-odata toti si toate vom/vor muri, intrebarea e cand....
eu am 300.000km cu injectoarele originale si desi acum 200.000k lexia mi-a spus ca e obosit unul dintre injectoare, nu numai ca nu l-am schimbat, dar nici nu s-a agravat comportamentul lui si nici a celorlalte...
@raulinski...
daca academia romana ar fi decretat ca e corect sa scrii "k" in loc de "ca", nu am nici cea mai mica indoiala ca unii s-ar fi opus si ar fi scris cu "ca" in loc de "k"....
o fi un soi de protest, de razvratire...
eu ascult rock cand vreau sa protestez...![]()
![]()
am aceeasi problema, dar daca le schimbi toate mai bine iti cumperi alta masina

Deasemeni zice ca e bine sa schimbi doar unu si nu pe toate pentru ca l-a frantuzesti e ok.
PS: Poate nu am retinut eu bine, deci il rog pe khan sa ne mai explice odata.
Multumesc, [color=#] [/color]
2.0 HDI octombrie '00A/C, ABS, ESP, Metal Gray, bixenoned eyes. Citro FAN
pai e simplu, schimbi o singura piesa care e stricata. nu e ca la bujii, ca se schimba toate odata. un injector in parametrii ramine un injector in parametrii, indiferent ca e nou, vechi, schimbat, second, etc. deci, repet, se schimba un injector (2, 3, 4...) daca e (sint stricate), in nici un caz nu e nevoie sa fie schimbate toate odata daca celelalte nu au nimic.
@raulinski, incearca sa dai sfaturi atunci cind esti sigur de ce spui, nu pune oamenii sa schimbe masina pentru o zgirietura. si te rog renunta la limbajul de tip mirc, asa cum am mai spus si eu si alti colegi. si eventual incearca sa citesti si regulamentul, te va lamuri de mai multe lucruri
@raulinski, incearca sa dai sfaturi atunci cind esti sigur de ce spui, nu pune oamenii sa schimbe masina pentru o zgirietura. si te rog renunta la limbajul de tip mirc, asa cum am mai spus si eu si alti colegi. si eventual incearca sa citesti si regulamentul, te va lamuri de mai multe lucruri
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 56
- Membru din: Joi 01-Ian-2009 20:24
- Localitate: botosani
raportul este 1/200 insa eu n-as recomanda, am pus ulei 2T si imi moare motorul in mers in diferite trepte si nu porneste din mers. Am tins sa cred ca e de la injector, insa sa fie o coincidenta ca dupa ce am pus ulei in motorina se intampla asta si pana acum nu se intampla?
ce spuneti?
ce spuneti?
2.0 HDI octombrie '00A/C, ABS, ESP, Metal Gray, bixenoned eyes. Citro FAN
pai hai sa o luam altfel, cit ulei ai pus exact la un plin? la citi au folosit, nu a patit nimeni asta, sigur e ori coincidenta ori dozaj prost
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
pai am pus 40 litri in rezervor peste alti ~10-15 care i-am avut, adica vreo 50 litri in rezervor (prima data cand am pus ulei), am pus 2-300 grame ulei 2T, nu mai mult. si ulterior am mai pus 10 litri motorina curata, fara ulei iar comportamentul e acelasi.
Totusi, comportamentul nu se manifesta de fiecare data, ci "random" cand o calc si doar in treapta a 4-a. Nu da in nas, pur si simplu dispare vlaga, se aprind becurile, moment in care trag pe dreapta, pun din nou contact si ii dau cheie, cred ca am uitat sa mentionez, dupa ce repornesc masina, ramane aprins martorul anti polution fault. dupa 2-3 reporniri, martorul se stinge.
Totusi, comportamentul nu se manifesta de fiecare data, ci "random" cand o calc si doar in treapta a 4-a. Nu da in nas, pur si simplu dispare vlaga, se aprind becurile, moment in care trag pe dreapta, pun din nou contact si ii dau cheie, cred ca am uitat sa mentionez, dupa ce repornesc masina, ramane aprins martorul anti polution fault. dupa 2-3 reporniri, martorul se stinge.
2.0 HDI octombrie '00A/C, ABS, ESP, Metal Gray, bixenoned eyes. Citro FAN
e altceva, nu e de la asta. hai sa dam un oki cu lexia sa vedem ce are. nr meu e 0723592793
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot