Buna,
De cand cu frigul se intampla urmatorul fenomen la HDi-ul meu, cat timp e rece motorul (in primii 4-5 km max):
La debraiere din treapta a2-a si frana (la stop sa zicem) turatia se indreapta spre cea standard de relanti (undeva la 850 ture) dar scade sub aceasta valoare spre 600, o secunda face urat si revine la 850.
Dupa ce motorul se incalzeste nu se mai manifesta asa.
Acum am motorina Mol euro3. Am observat ca atunci cand pun OMV euro 3 fenomenul nu se intampla sau f. putin sesizabil.
Pare a fi calitatea motorinei sau sunt de vina si injectoare murdare sau bujii obosite si altele? Km la bord 65000. Pe diagnosticul de calculator nu am avut erori la injectie.
In conditiile cand o pornesc dimineata la rece turatia la relanti e stabila.
Mersi,
Grigore
(adaugat: In mers ) Turatia scade la relanti sub 800
Moderator: Echipa Tehnica
(adaugat: In mers ) Turatia scade la relanti sub 800
Ultima oară modificat Mie 16-Noi-2005 14:28 de către grigoret, modificat 1 dată în total.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Te contrazici un pic: la inceputul mesajului spui ca problema se intilmpla la rece, iar la final spui ca turatia la relanti e stabila la rece




Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Este posibil sa fie motorina.Asta daca se intampla atunci cand ai o turatie mai mare iar atunci cand ridici piciorul de pe acceleratie are momentul acela de scadere sub turatia normala de ralanti.Acest lucru se intampla datorita timpului de aprindere mic;timp care poate fi influientat de calitatea motorinei.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu cred ca uleiul poate influenta in asa hal functionarea motorului, iar Total e departe de a fi un ulei prost... Cine stie... poate fi doar un simplu filtru de motorina imbicsit.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
S-a ameliorat fenomenul .... dupa ultima revizie cand am schimbat tipul de ulei.. adica Castrol txt 5w40 in loc de Total 5w40. Bineinteles si filtrul a fost schimbat. A si costat 399.000 litrul de ulei
Dar cand e rece presupun ca se intampla la orice diesel...
Adica poate sa-ti moara motorul daca nu e incalzit si mergi in coloana cu accelerari/franari in intervalul 0 - 10 km /ora
Dar cand e rece presupun ca se intampla la orice diesel...
Adica poate sa-ti moara motorul daca nu e incalzit si mergi in coloana cu accelerari/franari in intervalul 0 - 10 km /ora
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo