Masina este o Xantia Break HDI de 110 cp cu aer conditionat din 2000 sau 2001 si am o problema cu ea. Daca aveti vreo idee cum se poate rezolva, va sunt recunoscator.
In mod normal, pentru pornirea ac-ului se apsa un buton dedicat. Problema este ca ac-ul functioneaza permanent chiar si cu butonul pe pozitia de oprit. Singura situatie in care se opreste cu adevarat compresorul de ac este in cazul in care pun pe zero turatia ventilatorului care baga aerul in interior.
Butoanele de ac sunt in stilul celor din poza (masina din poza este din 94, dar este la fel).
http://grumlt.citrina.lt/autos/Xantia/X ... _dash1.jpg
Merci
Xantia - nu se opreste AC-ul
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
Xantia - nu se opreste AC-ul
"If in doubt, flat out!"
scoate mufa de la presostat, daca face la fel problema e in instalatie. daca se opreste, cel mai probabil e presostatul pe care il poti verifica usor inlocuindu-l cu unul care stii ca merge. nu afecteaza presiunea din instalatie, presostatul are un ventil sub el si nu iese presiunea cind demontezi
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
singura diferenta intre mufa presostatului conectata si mufa neconectata este ca atunci cand nu este conectata nu da aer rece chiar daca butonul de ac este apasat.
Ce pare a fi problema aici, dupa ce am analizat iarasi toate situatiile este ca atunci cand presostatul este conectat (normal) iar ac-ul este oprit, daca dau drumul ventilatorului de interior se pornesc ventilatoarele de la radiatorul motorului. Este normal? Se pare ca la atat s-a redus totul, asta pentru ca nu raceste aerul, ci doar baga de afara. dupa ce apas butonul de ac, baga aer rece. Mentionez ca nu exista nici o variatie de turatie a motorului si masina se simte la fel in absolut toate situatiile ca si accelerare.
Ce pare a fi problema aici, dupa ce am analizat iarasi toate situatiile este ca atunci cand presostatul este conectat (normal) iar ac-ul este oprit, daca dau drumul ventilatorului de interior se pornesc ventilatoarele de la radiatorul motorului. Este normal? Se pare ca la atat s-a redus totul, asta pentru ca nu raceste aerul, ci doar baga de afara. dupa ce apas butonul de ac, baga aer rece. Mentionez ca nu exista nici o variatie de turatie a motorului si masina se simte la fel in absolut toate situatiile ca si accelerare.
"If in doubt, flat out!"
incearca cu altul, sint si pe XM, 405...
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
da... eu prima data ti-am spus sa scoti butonul sa vezi cum se comporta, dar daca scoti butonul face la fel ca si cum ai scoate mufa de la presostat. cum am elucidat ca acolo nu are nimic, mi-am adus aminte de modulul acela bitron. daca ai de unde sa iei altul sa probezi, ar fi perfect. daca nu gasesti aproape de tine, am eu...
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
mbc scrie:Ce pare a fi problema aici, dupa ce am analizat iarasi toate situatiile este ca atunci cand presostatul este conectat (normal) iar ac-ul este oprit, daca dau drumul ventilatorului de interior se pornesc ventilatoarele de la radiatorul motorului. Este normal?
Nu e normal. Daca motorul este rece, la pornirea ventilatiei pt interior nu trebuie sa porneasca si ventilatoarele de la radiator. Astea pornesc doar la apasarea butonului de AC.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
s-ar putea sa fie "calculatorul" care controleaza tot.ala cu mufa aia pe 2 rinduri cu vreo 20 de pini.am patit cu unul care nu mai dadea comanda la motorul pas cu pas care deschide caldura.am constatat ca in loc de 12 v pe un fir galben primea doar 5.(asta dupa ce am masurat la alte masini). i-am dat 12 v pe acel fir,totul a devenit ok,mai putin faptul ca nu se mai oprea ac,asa ca i-am scos mufa de la compresor.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Înapoi la “Electrica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh