turbo
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 32
- Membru din: Mie 21-Apr-2010 08:35
- Localitate: satu mare
turbo
imi spuneti si mie va rog de la ce turatii porneste turbo-ul la c5 1.....motor 2000 diesel hdi,an 2002
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
-
- simpatizant
- Mesaje: 32
- Membru din: Mie 21-Apr-2010 08:35
- Localitate: satu mare
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
pot sa iti dau un raspuns aproximativ la xantia HDI 2.0 110 cp (din 2000) care banuiesc ca are acelasi motor ca si c5 prima serie. Turbina, din cate am inteles se invarte cam tot timpul. cam de la inceputul turatiilor (1200-1500) auzi ca suiera iar mie mi se pare ca trage bine undeva peste 2000 cam pana la 3500.
"If in doubt, flat out!"
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
Atat timp cat turbina este antrenata de gazele de evacuare, cum se poate afirma ca turbina incepe sa lucreze de la x ture pana la y ture?Adica la relanti gazele trec pe langa turbina, sau nu inteleg?O fi avand turbina un cuplaj special pt anumite turatii?Din cate stiu eu, ea functioneaza mereu cand motorul e pornit.Faptul ca se aude suierand de la 1800 ture in sus (sau mai putin), este datorat doar turatiei la care aceasta lucreaza, si care ajunge la cateva zeci de mii de rotatii /min .Inca un argument in plus este faptul ca atunci cand opresti masina "ar trebui" lasat motorul sa functioneze la relanti minim 2 minute, pt ca turbina sa ajunga la turatie normala si pt a se evita deprecierea sa.Deci ea functioneaza MEREU, evident cu motorul pornit.Stima !
si mai adaug si eu ca functioneaza mereu si face presiune mereu, atita doar ca de la un punct incolo (a se citi de la o anumita turatie si pozitie a pedalei de acceleratie) se schimba raportul dintre depresiunea creata normal de motor si presiunea produsa de turbina, acolo practic incepe sa se simta efectul turbinei. cu alte cuvinte undeva in jurul turatiei de 2000 rot/min "lucreaza" si cea de la motorul tau. si o mica corectie, o turbina poate depasi lejer pragul celor 100.000 de rot/min (nu e nici un zero in plus), mai ales una de mici dimensiuni care trebuie sa alimenteze un motor mare
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Am un C5, 2.2 hdi, model 2001, am probleme cu masina de un an de zile de cand am dus masina la un service auto sa-mi schimbe distributia, pompa de la servodirectie, fulia motor, tacheti etc, deoarece mi-a intrat o bucatica de plastic sub cureaua de distriburtie in timpul mersului. Dupa reparatieam constatat o lipsa de putere evidenta, am fost la mai multe servisuri din oras nici unul nu mia gasit problema, am mers apoi la reprezentanta si dupa 3 saptamani nu mi-au dat un diagnostic clar, am mai fost apoi la inca vreo 3 servisuri si tot nimic. La urmatorul concediu adica saptamana trecuta am fost la alta reprezentanata in alt oras, a doua zi am primit diagnosticul adica giometria variabila de la turbosuflanta si filtrul de particule colmatat. Deoarece turbosuflanta costa aprox. 6300 lei am cautat o solutie mai ieftina si am gasit sa dau la schimb turbosuflanta veche + 576 euro. Astazi ma duc sa-mi ridic masina si surpriza masina merge mai rau de cum mergea cu turbosuflanta noua, serios imi vine sa-i dau foc, nu mai stiu ce sa fac.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
atunci da-i!
Daca in schimb vrei sa rezolvi problema, verifica lista service-urilor din sectiunea dedicata, urmareste recenziile fiecarui garaj de service si te duci la acel service. inca ceva: eu zic sa nu schimbi service-ul pentru ca atunci nu mai stii ce si unde ai facut sau s-a facut.
Daca in schimb vrei sa rezolvi problema, verifica lista service-urilor din sectiunea dedicata, urmareste recenziile fiecarui garaj de service si te duci la acel service. inca ceva: eu zic sa nu schimbi service-ul pentru ca atunci nu mai stii ce si unde ai facut sau s-a facut.
"If in doubt, flat out!"
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst